taulu kirjoitti:Luulitko ehkä olevasi raitistunut tai että kykenisit ottamaan yhden ja sitten lopettamaan siihen?
santra kirjoitti:taulu kirjoitti:Luulitko ehkä olevasi raitistunut tai että kykenisit ottamaan yhden ja sitten lopettamaan siihen?
Täysin asiaankuulumaton viesti taas multinikki!
noin juuri, yhä hän kirjoittele harhoissaan kun ei suostu tajuamaan asioita oikein:), edelleenkääntaulu kirjoitti:Voi, voi, taas menee nikkini vaihtoon. Hokkuspokkus, järjestelmä poistaa nikkini parissa päivässä.
Niin kauan kun kakkosnikki santra saa minun perässäni kulkea ja herjata, minä vaihdan nikkiäni.
Helmenkalastaja kirjoitti:santra kirjoitti:taulu kirjoitti:Luulitko ehkä olevasi raitistunut tai että kykenisit ottamaan yhden ja sitten lopettamaan siihen?
Missä mielessä asiaankuulumaton? Minun mielestäni hyvinkin perusteltu kysymys.
Sinulle asia ei sen sijaan tietääkseni kuulu lainkaan. Kysymys on osoitettu trisille (jos et ymmärtänyt).
santra kirjoitti:Helmenkalastaja kirjoitti:santra kirjoitti:taulu kirjoitti:Luulitko ehkä olevasi raitistunut tai että kykenisit ottamaan yhden ja sitten lopettamaan siihen?
Missä mielessä asiaankuulumaton? Minun mielestäni hyvinkin perusteltu kysymys.
Sinulle asia ei sen sijaan tietääkseni kuulu lainkaan. Kysymys on osoitettu trisille (jos et ymmärtänyt).
Ihan vain tiedoksi että kaikkeen mitä täällä julkisesti kirjoitetaan saavat kaikki myös kommentoida, jos on kahdenkeskeisiä salaisuuksia, niitä varten on privapostailu.
Ja ihan vaan josset ymmärtänyt sulle en ole tätä lukuunottamatta kirjoittanut edellenkään sanaakaan.
taulu kirjoitti:Luulitko ehkä olevasi raitistunut tai että kykenisit ottamaan yhden ja sitten lopettamaan siihen?
santra kirjoitti:taulu kirjoitti:Luulitko ehkä olevasi raitistunut tai että kykenisit ottamaan yhden ja sitten lopettamaan siihen?

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa