En jaksa

En jaksa

ViestiKirjoittaja tris » 10.05.2014 02:29

mun otsassa varmaan lukee että "tää henkilö ottaa mitä vaan paskaa vastaan". En jumalauta ymmärrä miksen mä saa olla rauhassa vaan olemassa oloni luonne pikemminkin helpottaa sitä että mä oon se jolle paska kaadetaan.

Vähintään tuollaisesta tilanteesta pitäisi saada jotain muuta hyvitystä/etuja olen mieltä. Kohta en mene enää facebookiin kun tuntuu että joku siellä kärkkyy minua :(
tris

Re: En jaksa

ViestiKirjoittaja tris » 10.05.2014 02:35

Ihmiset jos ne tietää mun taustoista mm. im-yritykset niin miksei voi tajuta etten mä oo henkilö jolle tuollaiset jutut kaadetaan? Että mua ei vittu vois kiinnostaa kuka niiden kavereista on karannut mistäkin mielisairaalasta mitkä vaatteet päällä.

Miksei ihmiset voi ajatella mua suojeltavana henkilönä?
tris

ViestiKirjoittaja Pinja » 10.05.2014 03:13

Voisit ihan suoraan sanoa, että sulle ei tarvitse niistä asioista puhua, koska se on herkkä aihealue sinulle. Ihmiset eivät aina automaattisesti ymmärrä, koska heillä saattaa olla jokin oma tavoite kuten juoruilu.
Pinja

ViestiKirjoittaja tris » 10.05.2014 03:24

Kirjoitin nyt aika suoraan tälle henkilölle. Ihmeellistä. Luulisi että älykkäät luonnostaan tajuaisivat vaan ei...
tris

ViestiKirjoittaja tris » 10.05.2014 03:32

Hän ei itse mm. tullut katsomaan 2011 sairaalaan kun ei "tiennyt onko tervetullut". Tyttökaverinsa kävi monta kertaa ja sen minä aina muistan....
tris

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet