Kissa

Kissa

ViestiKirjoittaja Hermes » 01.02.2014 22:51

Mietin sellaista, että kannattaisiko hankkia kissa. Minulla on käytännön kokemusta lähinnä koirista, mutta kissat ovat aina kiehtoneet minua enemmän. Aikaisemmin olen elänyt niin epäsäännöllisesti, että lemmikkien hankkiminen ei ole tullut edes mieleen, mutta nyt olen aika pysyvästi asumassa tässä samassa paikassa. Minulla on 40 m^2 kerrostaloasunto, luontoa on lähellä. Elääkö kissa tuollaisessa ympäristössä mielekästä elämää? Onko mitään järkeä taluttaa kissaa hihnassa? Jos oikeasti hankin kissan, niin toki tutustun aiheeseen tarkemmin, nyt pyörittelen asiaa ihan päivän idea -tasolla.
Hermes

Re: Kissa

ViestiKirjoittaja Joiku » 02.02.2014 09:31

Kissa on sen verran itsenäinen eläin, että osaa joka paikkaan tehdä itselleen mieleisensä elämän.
Se on ihminen joka miettii ettei kerrostaloelämä voi olla kissalle mieleinen elämä. Että sen pitää olla luonnossa ja saada kuljailla.

Mulla kissat saavat vapaasti olla ulkona tai sisällä mielensä mukaan. Näyttää tämän uusi viihtyvän parhaiten sisällä ikkunalaudalla. Se on löytökissa, kuten kaikki kissani.
Joiku

Paluu Vertaistuki ja lääkkeet