Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempiä

Re: Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempiä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 12.06.2013 12:38

Pöllöä porukkaa kun käsittelee samoja asioita monessa eri ketjussa. Varsinkin kun ihan suorakin linkki asialle/asioille parempaankin ketjuun löytyy.
Kahvi
 

Re: Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempiä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.06.2013 12:50

Kyllästynythän on esittänyt askolle treffejä.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempiä

ViestiKirjoittaja asko » 12.06.2013 17:50

Kyllästynyt haluaisi näyttää minulle jonkun kerrostalon mutta ei ole kertonut kuinka paljon talon siivouksesta saa palkkaa eli tunteja. Ja erikoisesti kiinnostaa miksi Kyllästyneen pitäisi näyttää minulle talo, jos hän ei ole työnantaja.

Mielenkiintoinen iskurepliikki kuitenkin, yleensä minulle naiset sanoo vain hyvästi.
asko
 

Re: Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempiä

ViestiKirjoittaja Illusia » 12.06.2013 19:55

Ehkä se työnantaja asuu kyseisessä talossa. Palkka-asioista puhutaan ja sovitaan vissiin työnantajan kanssa. En tiedä.
Illusia
 

Re: Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempiä

ViestiKirjoittaja asko » 13.06.2013 05:24

Kyllästynyt kirjoitti:
Illusia kirjoitti:Ehkä se työnantaja asuu kyseisessä talossa. Palkka-asioista puhutaan ja sovitaan vissiin työnantajan kanssa. En tiedä.

Täsmälleen.


Yleensä kyllä vapaana olevasta työpaikasta kerrotaan ainakin palkka ja kuinka monta tuntia työ on.'
Minulla ei ole varaa lähteä katsomaan jotain taloa jota ei esittele työnantaja joka samalla haastattelisi minua ja jolle voisin näyttää työtodistukseni.

Tiedän Kyllästyneestä nimimerkin ja tiedän hänen kirjoittavan mielenterveysfoorumilla. Suoraan sanoen en pidä häntä sellaisena ihmisenä jonka kanssa uskaltaisin lähteä katsomaan jotain kerrostaloa.
Fyysisesti en pelkää mutta pelkään sitä kohtelua mitä saisin tällä foorumilla, jos Kyllästynyt näkisi minut luonnnossa.

Kertokaapa kuka muu teistä lähtisi Kyllästyneen kanssa katsomaan kerrostaloa, varsinkaan kun hän ei ole työantaja. Eikä ole mitään todisteita, että hän pystyisi mitenkään vaikuttamaan siihen, että minut valittaisiin työhön. On vain hänen sanansa, että hän pystyy sen tekemään. Mutta edelleen muistutan meidän olevan mt-foorumilla missä jokainen voi kuvitella olevansa pystyvä mihin vain.
'
Olen kiinnostunut työpaikasta, jos saan työnantajan nimen ja voi itse lähettää hänelle työhakemuksen ja käydä työantajan kanssa katsomassa työpaikkaa. Se kai on vähimmäisvaatimus.
Mitä se todistaisi, jos Kyllästynyt näyttäisi minulle jonkun kerrostalon? Meitä ehkä seisoisi kaksi mt- ongelmaista ihmistä katsomassa taloa? Minulla on lääkitys vielä sen verran hyvä etten taloa katsele toisen hullun kanssa.
asko
 

Re: Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempiä

ViestiKirjoittaja Illusia » 13.06.2013 09:08

Kyllä minä uskaltaisin, vaikka minulla ei ole minkäänlaista lääkitystä. Eikö samalle reissulle voi sopia tapaamista työnantajan kanssa? Onko matka taloon pitkä?
Illusia
 

Re: Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempiä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 13.06.2013 09:24

HS kirjoitti:Tutkimusta johtaneen Andreas Wismeijerin mukaan sadomasokistinen seksi vaatii harkintaa, valppautta, luottamusta, molemminpuolista myöntymistä ja kommunikaatiota.

Lienee niin, että nämä yhteisen harrastuksen edellytykset aiheuttavat sen, että S/M-pariskunnilla se parisuhdekin on rakennettu vakaammalle pohjalle kuin perus-heteropareilla.
Kahvi
 

Re: Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempiä

ViestiKirjoittaja asko » 13.06.2013 16:11

Kyllästynyt kirjoitti:
Sitä en pysty takaamaan että sinut valittaisiin, sehän riippuu toisista työnhakijoista, mutta sen pystyn takaamaan, että jos sanon, ettei sinua ole syytä kyseiseen työhön valita - niin myös tapahtuu.

Mutta jos et sitäkään usko, sovitaan tapaaminen niin ehkä saan sinut(kin) asiasta vakuuttumaan.


Pitäisikö meidän mennä yhdessä katsomaan kerrostaloa, että saisit sanoa ettei minua valittu olettomaan työhön, koska sinä niin sanot?

Kuinkas kauan tämä olematonta työpaikka onkaan jo ollut avoinna? Ja onhan se tietenkin jossain muuallakin haettavana kuin mt-foorumilla?
Kuka sitä nyt siivoaa tai eihän olematon taloa kukaan tietenkään siivoa, sehän pysyy siistinä itsestään.

Minä en usko asiaasi Kyllästynyt jos et pysty esittämään työpaikkaa omalla nimelläsi, soitat vain turpaasi.
asko
 

Re: Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempiä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 13.06.2013 16:15

Kahvi kirjoitti:
HS kirjoitti:Tutkimusta johtaneen Andreas Wismeijerin mukaan sadomasokistinen seksi vaatii harkintaa, valppautta, luottamusta, molemminpuolista myöntymistä ja kommunikaatiota.

Lienee niin, että nämä yhteisen harrastuksen edellytykset aiheuttavat sen, että S/M-pariskunnilla se parisuhdekin on rakennettu vakaammalle pohjalle kuin perus-heteropareilla.

Olisiko oleellinen ero siinä, että S/M -naiset ovat harkitsevimpia, valppaampia, luotettavampia, molemminpuoliseen myöntymiseen taipuvaisempia ja kommunikaatiokykyisempiä kuin tavan heteronaiset?
Kahvi
 

Re: Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempiä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.06.2013 16:19

Kyllä keskimäärin, mutta on niitä hyviä normaaleissakin,
kun valkkaa hyvän otoksen.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempiä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 13.06.2013 16:21

Psykopatologia kirjoitti:Kyllä keskimäärin, mutta on niitä hyviä normaaleissakin,
kun valkkaa hyvän otoksen.

Ihan kuin viestissäsi olisi pieni ristiriita... ellei sitten hyvä=tarkoitushakuinen.
Kahvi
 

Re: Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempiä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.06.2013 16:37

Luulen, että valikoimattomassa SM-aineistossa on paljonkin häiriintyneitä.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempiä

ViestiKirjoittaja Illusia » 13.06.2013 17:26

Vaikka kirjoitin tähän ketjuun, niin en ole S/M-ihmisiä enkä tiedä asiasta juuri mitään, eikä kyllä kiinnostakaan.
Illusia
 

Re: Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempiä

ViestiKirjoittaja Jail » 13.06.2013 19:59

Minua kiinnostaa kaikki perverssi.
Varsinkin se, kuka on mihinkin päin vinksallaan.
Jail
 

Re: Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempiä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 13.06.2013 20:36

Psykopatologia kirjoitti:Luulen, että valikoimattomassa SM-aineistossa on paljonkin häiriintyneitä.

Ja samalla siis valikoimattomassa normiheteroaineistossa olisi vähemmän häiriintyneitä (-kö?)
Kahvi
 

Re: Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempiä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.06.2013 21:32

Kahvi kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Luulen, että valikoimattomassa SM-aineistossa on paljonkin häiriintyneitä.

Ja samalla siis valikoimattomassa normiheteroaineistossa olisi vähemmän häiriintyneitä (-kö?)

Niin.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempiä

ViestiKirjoittaja Kahvi » 13.06.2013 23:01

Psykopatologia kirjoitti:
Kahvi kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Luulen, että valikoimattomassa SM-aineistossa on paljonkin häiriintyneitä.

Ja samalla siis valikoimattomassa normiheteroaineistossa olisi vähemmän häiriintyneitä (-kö?)

Niin.

Onkohan noiden foorumeiden sukupuolijakautumassa merkittävää eroa?
Kahvi
 

Re: Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempiä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.06.2013 13:16

Tris kirjoitti:
Illusia kirjoitti:Vaikka kirjoitin tähän ketjuun,
niin en ole S/M-ihmisiä enkä tiedä asiasta juuri mitään,
eikä kyllä kiinnostakaan.

Mua voisi kiinnostaa.

Mutta kuka voisi olla vaimosi?
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempiä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.06.2013 15:16

Sopusuhtaisia?
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sadomasokistit psykologisesti muuta väestöä terveempiä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.06.2013 15:44

Totta Mooses!

Kadehdin teitä, kun itse en ole tuollainen Läski-Mooses.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron