Rintoja suurentamaan!

Re: Rintoja suurentamaan!

ViestiKirjoittaja Kissi » 08.01.2015 01:17

Muistan tän jutun, koska se oli niin hellyyttävä, mielestäni.
Saara sanoi jotain -toiset tuumas, että tuon täytyy olla tahatonta huumoria, koska juttu oli ihan 'hölmö'
No kumminkin Saara totesi että: "eikun tahallinen", mikä sai kaikki hiljaiseksi, että eihän siinä olisi mitään järkeä jos olisit sen tahalleen sanonut.

*
kuinka vaan -enivei- Täällä kiskotaan vastuuseen joistain vanhoistakin höpötyksistä, --koita pärjätä vaan ja selittää niin, että ymmärrät itsekkin-mistä oli kysymys.
*
Tuomionpäivä
*
Mua pelottaa suorastaan, kun Kyllästynyt
sanoi "olen varma että asiaan palataan"
silloin kun 'kiusasin' sinua. Välttelen viimeiseen asti ja lopulta munt kuitenkin paistetaan. APUA.
Kissi
 

Re: Rintoja suurentamaan!

ViestiKirjoittaja Kissi » 08.01.2015 23:33

Voi kuule, Kyllästynyt veti munoin täällä tukarin aikana sanomiani juttuja esiin ja vaati selitystä, jostain jonka itse melkein olin unohtanut. Siinä sitten selitys ei kelvannut, vaan aina tuli uusi kysymys, silloinkin sanoit niin ja niin ja kaikki käytiin läpi ja mä luulin että mua vainotaan :)
Kissi
 

Re: Rintoja suurentamaan!

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.01.2015 23:36

Kuten yllä oleva viestisikin, eivät "vastauksesi" esittämiini kysymyksiin ole olleet rehellisiä.
Kyllästynyt
 

Re: Rintoja suurentamaan!

ViestiKirjoittaja Kissi » 08.01.2015 23:44

no, sano missä meni pieleen?
Kissi
 

Re: Rintoja suurentamaan!

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.01.2015 23:50

Et ole vastannut rehellisesti vaan vähätellyt ja puolustellut tekemisiäsi sekä yrittänyt vierittää vastuun tekemisistäsi minun niskaani.
Sekä täysin kiistatta ja yksiselitteisesti "puhunut muunnettua/muuntunutta totuutta siitä mitä minä olen tehnyt tai sanonut.
Kyllästynyt
 

Re: Rintoja suurentamaan!

ViestiKirjoittaja Kissi » 09.01.2015 00:01

Totta kyllä kaikki tuo, mutta ota huomioon, etten vielä ollut tajunnut, että täällä ei huudella miten sattuu. Ja olen pyytänyt anteeksi monta kertaa. En jaksa uudelleen aloittaa näistä menneistä. Olen pahoillani, että tyhmyyksissäni en silloin ajatellut vastausteni
ilkeämielisyyttä.
Kissi
 

Re: Rintoja suurentamaan!

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.01.2015 00:04

Missä sinun mielestäsi on sallittua "huudella mitä sattuu"?
Kyllästynyt
 

Re: Rintoja suurentamaan!

ViestiKirjoittaja Kissi » 09.01.2015 00:06

Ei enää missään.
Kissi
 

Re: Rintoja suurentamaan!

ViestiKirjoittaja tuuve m » 09.01.2015 07:04

Kyllästynyt kirjoitti:Missä sinun mielestäsi on sallittua "huudella mitä sattuu"?


Tällä foorumilla sallitaan huudella mitä sattuu. Jos nyt Tristan onkin saanut pitkän bannin, sai hän huudella mitä sattuu vuosikausia ja sellaista ei olisi muualla sallittua. Esim. minä saan huudella mitä sattuu, Kyllästynyt saa huudella mitä sattuu, sateentekijä saa huudella mitä sattuu. Kis taitaa olla syyntakeeton.
tuuve m
 

Re: Rintoja suurentamaan!

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.01.2015 07:47

Olisi hyvin kiinnostavaa tietää, missä minä olen puhunut "mitä sattuu".
Kyllästynyt
 

Re: Rintoja suurentamaan!

ViestiKirjoittaja Kissi » 09.01.2015 22:12

Sanompa tähän, että kaikki kirjoittamasi on hyvin harkittua ja jos perusteluja kysyy, niin olet aina osannut puhua itsesi 'puhtoiseksi' . Alussa tyylisi sai minut hiiltymään, niinkuin muistat.
Mutta nykyään jostain syystä asennoidun niin, että jaaha, paras seurata Kyllästyneen juttuja, koska ne on julmalla tavalla opiksi kumminkin. Julmalla tarkoitan sitä, että kukaan ei osaa samallailla rakentaa juttua sellaiseksi, että toinen tuntee olevansa alakynnessä aina. Olen ruvennut arvioimaan sinua ja olet aika fiksu, en vain ole tajunnut sitä ajoissa. Ja riehunut ihan suotta.
Kissi
 

Re: Rintoja suurentamaan!

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.01.2015 22:38

kiss kirjoitti:Sanompa tähän, että kaikki kirjoittamasi on hyvin harkittua ja jos perusteluja kysyy, niin olet aina osannut puhua itsesi 'puhtoiseksi' ...

Puhut paskaa, niin kuin niin monta kertaa aiemminkin.

1. En muista, että kukaan olisi kysynyt minulta perusteluja, mutta minä olen kyllä sellaisia kysynyt, tosin vain hyvin harvoin niitä keneltäkään saanut. Sen sijaan on minua hyvin usein kritisoitu perustelujen pyytämisestä - niin kuin niiden pyytämien olisi suurikin synti ja vääryys.

2. Puhtoiseksi en edes yritä itseäni puhua, koska minulle riittää se, että olen puhtoisempi kuin ne jotka ovat minun kimppuuni käyneet ja/tai käyvät. Mutta jos pystyt kertomaan tai osoittamaan, että minä olisin hyökännyt jonkun kimppuun oma-aloitteisesti tai syyttä, nyt olisi aika kertoa kenelle olen niin tehnyt.

Jos et siihen pysty, jätä minut rauhaan ja lopeta perättömyyksien levittäminen minusta ja tekemisistäni.
Kyllästynyt
 

Re: Rintoja suurentamaan!

ViestiKirjoittaja tuuve m » 09.01.2015 22:41

Tai mie suutun ja puhallan sinut suon silimään.
tuuve m
 

Re: Rintoja suurentamaan!

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.01.2015 22:42

tuuve m kirjoitti:Tai mie suutun ja puhallan sinut suon silimään.

Aivan vapaasti.
Kyllästynyt
 

Re: Rintoja suurentamaan!

ViestiKirjoittaja tuuve m » 09.01.2015 22:44

Puhut paskaa.
tuuve m
 

Re: Rintoja suurentamaan!

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.01.2015 22:47

tuuve m kirjoitti:Puhut paskaa.

Minäkö?

Mistä asiasta?
Kyllästynyt
 

Re: Rintoja suurentamaan!

ViestiKirjoittaja Mirri » 09.01.2015 23:14

kiss kirjoitti:hih!Olen oppinut tämänlaisen 'hiillostamisen ' Mirriltä.

Oletkohan oppinut oikein... Minä kyselen uteliaisuuksissani, en ollenkaan hiillostaakseni ketään mitenkään.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Rintoja suurentamaan!

ViestiKirjoittaja Kissi » 10.01.2015 14:06

POKS ja sitten mää heräsin.
Vähän vaan mallia otin, ei muuta.
Kissi
 

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron