Identiteetti

Re: Identiteetti

ViestiKirjoittaja Tris » 30.12.2012 02:08

Hilppa, Riidankylväjä ja Obelix ovat minua paljon omahyväisempiä. Miksette ole ikinä heidän kimpussaan (paitsi Kyltsi Riidankylväjän)? Miksi minä olen ainoa jonka pitää varoa että sanoo edes niin korkeita kuin -2:n määrityksiä itsestään?
Tris
 

Re: Identiteetti

ViestiKirjoittaja Tris » 30.12.2012 02:26

Olen pyytänyt sinua antamaan paremman termin ja itsekeskeinen/omahyväinen oli paras mihin pääset eikä se viittaa puoliinkaan kertomistani piirteistä!
Tris
 

Re: Identiteetti

ViestiKirjoittaja Tris » 30.12.2012 02:29

No mikään noista ei kuitenkaan ole elämäntyylin kuvaus tai kuvaa mitään mainitsemaani piirrettä.
Tris
 

Re: Identiteetti

ViestiKirjoittaja Kahvi » 31.12.2012 18:31

Riidankylväjä kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Täten "onnistunut" identiteetti on kaksitahoinen:
toisaalta oma käsitys, toisaalta muiden.

Pitäisikö nuo olla yhteneväisiä?

Muitten käsitykset saattavat vaihdella riippuen henkilöstä. Onko siinä tapuksessa identiteetissä jotain filunkia?

Muiden käsitykset varmaan vaihtelevat jo mm sillä perusteella, että kuinka hyvin tuntevat ja mistä yhteyksistä tuntevat.

Toisaalta ihmisellä voi olla jonkuverran toisistaan poikkeavat työ- ja vapaa-aika -identiteetit.
Kahvi
 

Re: Identiteetti

ViestiKirjoittaja Tris » 31.12.2012 22:21

Kyllä ja ihmiset kokevat hankaluutta jo eri yhteyksistä tuntevien ystävien tutustuttamisessa toisiinsa. Ovat näyttäneet ystävilleen eri puolen itsestään ja stressaa miten pystyvät olemaan kummallekin samaan aikaan se minuus minkä nämä tuntevat.
Tris
 

Re: Identiteetti

ViestiKirjoittaja Tris » 31.12.2012 22:23

Kyllästynyt kirjoitti:
Tris kirjoitti:Olen pyytänyt sinua antamaan paremman termin ja itsekeskeinen/omahyväinen oli paras mihin pääset eikä se viittaa puoliinkaan kertomistani piirteistä!

Itsekeskeisyys ja omahyväisyys ovat ne piirteet jotka minun mielestäni kuvaavat sinua parhaiten.

Vastuuttomuus, julmuus ja röyhkeys tulevat seuraavina.


En allekirjoita julmuutta.
Tris
 

Re: Identiteetti

ViestiKirjoittaja mr jalsan » 01.01.2013 00:57

Minä olen omaksunut boheemin elämäntyylin. Olen myös originelli.
mr jalsan
 

Re: Identiteetti

ViestiKirjoittaja Tris » 02.01.2013 02:21

Miten se sinussa näkyy?
Tris
 

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron