Sadomasokismia myös Psykopatologia-foorumilla

Re: Sadomasokismia myös Psykopatologia-foorumilla

ViestiKirjoittaja vi a tone » 27.04.2013 01:33

Kyllästynyt kirjoitti:
Tris kirjoitti:En minäkään. En usko että kirjoitit sinne. On myös mahdollisuuksien rajoissa että olen poistanut jonkun viestisi. Luuletko itse kirjoitelleesi tuohon 2005 päiväkirjaani jotain?

En kirjoittanut päiväkirjaasi kuin vain silloin kun sinä minut nimimerkiltä mainiten solvasit ja mustamaalasit minua.
.


Jos luet tarkkaan niin tein noin. Mutta ehkä sulla ei ollut osoitetta? Rääkymiskykysi antaa ymmärtää että "muistaisit" mahdolliset poistot...
vi a tone
 

Re: Sadomasokismia myös Psykopatologia-foorumilla

ViestiKirjoittaja vi a tone » 27.04.2013 01:34

Voi vittu sentään.. varmaan kahden vuoden vänkytykset meni sulla sivusuin teknisten väärinkäsitysten vuoksi :(
vi a tone
 

Re: Sadomasokismia myös Psykopatologia-foorumilla

ViestiKirjoittaja Kahvi » 28.04.2013 15:40

Lainaukset asiayhteyden mukaan:

26.04.2013 09:16
Kahvi kirjoitti:23.02.2011 15:51
Kyllästynyt kirjoitti:Monet muutkin kiusaamiseen osallistuneet kyllä pääsivät kuin koira veräjästä (esim. Geo, possu, kahvi_68, eivo jne.), mutta kukaan muu ei ole yhtä usein, yhtä törkeästi ja yhtä avoimesti kiusannut toisia kuin sinä Tristan, ja jos sinä et olisi syyttänyt tuuvea tämän äidin itsemurhasta - et luultavasti olisi saanut ensimmäistäkään banniasi.
viewtopic.php?f=8&t=3249&start=60#p40108
Lihavointi minun. Ajankohta taas ennen tänne rekisteröitymistäni.

Taas paskanpuhumista minusta selkäni takana!

Varsinaista KAKSINAAMAISUUTTA ihmiseltä, joka Tukiasema.netissä (2006) häiriköi koko palstaa nostamalla kiristysmielessä vanhoja ketjuja ylös!

Täällä (2013) ylimielisesti Kyllästynyt kieltäytyy tekemästä mitään sen eteen, että poistaisi täällä kirjoittamansa solvaus-, herjaus ja kiusaamisviestit. Jo tuo todistaa, että Kyllästynyt on vain paskaa puhuva törkeä nettikiusaaja.

26.04.2013 11:36
Kyllästynyt kirjoitti:Jos Kahvi haluaa oikaisun ko. viestiin, se on täysin mahdollista. Odotan, että hän perustelee, miksi hänen nimimerkkiään ei olisi kyseisessä yhteydessä pitänyt mainita. ...


Ensinnäkin en päässyt "kuin koira veräjästä" ja toisekseen en kiusannut sinua - vaan puolustauduin sinua vastaan. Kolmanneksi on asiayhteyteen nähden täysin epäkorrektia mainita minut sinun ja Trissen välisissä välienselvittelyissä - käytit minua (kuten muitakin) lyömaseena, vaikka itse en ollut täällä kirjoituksesi aikoihin.

Niin, miten olikaan sen periaatteen kanssa, ettei pitäisi puhua paskaa kenestäkään jos asianomainen ei itse pääse paikalle itseään puolustamaan?
Kahvi
 

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron