Mikä on nainen?

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja logia » 05.07.2023 00:57

eea kirjoitti:Tajusin että mirristä oli puhe mutta liittyykö lorinasi minun viesteihini vai jätitkö ne sattuvasti kokonaan huomiotta?

Olet varmaan vasenkätinen! Ei saatana .

Yritän miettiä, miten saisin ilmaistua ajatuksiani oikein, ja se vie aikaa. Luovutan.
logia
 
Viestit: 1686
Liittynyt: 20.02.2018 15:52

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja logia » 05.07.2023 01:02

eea kirjoitti:Kiitos vaan tyhjästä ja pysythän poissa esim päiväkirjastani! Minulla on täysi nolla toleranssi ihmisille joita ei edes kiinnosta mikään looginen ja koen sellaisen oudon tarinan virran ahdistavaksi.

Eniten olen huolissani siitä, miten Kyllästynyt jaksaa ja lähinnä siksi näitä kirjoittelin.
logia
 
Viestit: 1686
Liittynyt: 20.02.2018 15:52

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.07.2023 01:04

logia kirjoitti:Mirri kirjoitti 4.7.2023 klo 15.03
"Niinpä tiedän, etten ole sanonut tämän foorumin käyttäjiä ja kirjoittajia vähä-älyisiksi."

Mirri kirjoitti 30.6.2023 klo 15.37 Kyllästyneelle:
"Eihän tuo rikossyytöksineen täysijärkisen ihmisen kirjoitukselta vaikuta. Mutta ei se mitään, tuskin täällä on muitakaan täysijärkisiä kirjoittajia, mt-aiheisella vertaistukifoorumilla kun ollaan."

Mirri käytti ilmaisua ei täysijärkinen, jolle synonyymejä: vähäjärkinen, vähä-älyinen, typerä, hullu, aasi, debiili, ei älykäs, höhlä, ääliömäinen, tunnoton, järjetön, älytön, heikkopäinen, hoopo...

Olemme ihmisiä, ja ymmärrän, miten hermostuksissaan voi kirjoitella sopimattomia. Jatkuva asiaton syyttely on kuitenkin kiusaamista. Silloin vika on itsessä, jos ei kestä minkäänlaista kritiikkiä ilman hurjistumista.

Logia, miten sinä selität ja perustelet Kyllästyneen minua vastaan esittämän rikossyytteen?
Olet Mirri aiemminkin minuun liittyen harjoittanut vain terveydenhoidon ammattilaisille kuuluvia työtehtäviä. Jos aiot toimintaasi sillä saralla jatkaa, suosittelen sinua hakeutumaan edes johonkin terveydenhoitoalan koulutukseen, koska lääkärintoimen harjoittaminen ilman asianmukaista koulutusta ja pätevyyttä on rikos.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja logia » 05.07.2023 01:22

Sinun sitä ennen kirjoittamasi herjat Kyllästynyttä kohtaan oli sitä luokkaa, että ei uskoisi, että kehtaat. En viitsi toistella. Ehkä tullut joku rangaistus mieleen.

Ei ehkä haittaa, jos minua ei ymmärretä. Itse ymmärrän kyllä. Minulla on nyt vakavia (ei mt) terveyshuolia, enkä jaksa oikein keskittyä. Huomenna soitettava terveyskeskukseen.

Anteeksi, kiitos ja hei.
logia
 
Viestit: 1686
Liittynyt: 20.02.2018 15:52

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja logia » 05.07.2023 01:31

Mirri kirjoitti:Oikeastaan ajattelen, että kaikki mt-aiheisen vertaistuen tarvitsijat olisi järkevintä ohjata täältä muualle, koska tämä palsta ei ole millään lailla 'terveissä' käsissä.

No, tämä tummentamani kohta Mirrin viestissä saattoi katkaista kamelin selän. Luulen, että Kyllästynyt tekee parhaansa palstan suhteen, ja ottaa koville, kun joku teilaa kaiken. Itse en kestäisi. Loppuisi palstan pito siihen.
logia
 
Viestit: 1686
Liittynyt: 20.02.2018 15:52

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Mirri » 05.07.2023 01:36

logia kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Oikeastaan ajattelen, että kaikki mt-aiheisen vertaistuen tarvitsijat olisi järkevintä ohjata täältä muualle, koska tämä palsta ei ole millään lailla 'terveissä' käsissä.

No, tämä tummentamani kohta Mirrin viestissä saattoi katkaista kamelin selän. Luulen, että Kyllästynyt tekee parhaansa palstan suhteen, ja ottaa koville, kun joku teilaa kaiken. Itse en kestäisi. Loppuisi palstan pito siihen.

Oletko sitä mieltä, että tämä palsta on 'terveissä' käsissä?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja logia » 05.07.2023 01:41

Riittävän. Minulla ei ole pahaa sanottavaa Kyllästyneestä. Hän on ollut minulle ystävällinen, vaikka olen tällainen tylsimys. Eea suuttui, kun en ehtinyt vastaamaan hänen viestiinsä tarpeeksi nopeasti. Hidasta tehdä samaan viestiin useampia lyhennettyjä lainauksia puhelimella. Hänellä ei riittänyt kärsivällisyys, äkkipikainen luonne kun on. Eipä minulta kyllä mitään suuria viisauksia olisi ollut tulossakaan.

Me kirjoittajat teemme tämän palstan.
logia
 
Viestit: 1686
Liittynyt: 20.02.2018 15:52

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.07.2023 22:49

eea kirjoitti:Minä olen tehnyt paljon hulluja juttuja silloin kun vedin unilääkkeitä vuosikymmenen ajan päiväsaikaan.

Mikä on sinun tekosyysi?

En ole vastuussa sinun lääke- tai alkoholiongelmistasi.
Diagnoosejakaan en ole asettanut. Olen kyllä luetellut ne psykopatiaan viittaavat piirteet jotka minun mielestäni sinun käytöksessäsi on ollut tunnistettavissa.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9252
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.07.2023 22:51

Mirri kirjoitti:En usko täällä olevan mitään usutettujen joukkoa.
Ainakin minulla on Kyllästynyttä vastaan paljon ja monenlaista, eikä niihin leimahduksiin tarvita usutuksia. Yleensä Kyllästyneen omat viestit riittävät provosoitumiseen.

Sen olen kyllä huomannut.
Suosittelen sinullekin Mirri, että edes lukisit mitä olen kirjoittanut.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9252
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.07.2023 22:59

eea kirjoitti:... En tiedä oliko tähän keskusteluun puuttuminen järkevää. Olen samaa mieltä että Mirri on usein yksipuolinen kirjoittaja mutta nyt alkoi tosiaan ärsyttää Kyllästyneen omahyväisyys ja mielestäni on tässä asiassa väärässä vaikka olen nykyään useammin samaa mieltä Kyllästyneen kuin Mirrin kanssa esim nato-kysymyksistä.

Jos joku haluaa puhua itsestään pyytää kommentteja, muttei niitä saatuaan olekaan niihin tyytyväinen, kenen syytä on se, että tulkintojen pyytäjä kokee tulleensa loukatuksi?
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9252
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja eea » 06.07.2023 00:41

Kyllästynyt kirjoitti:
eea kirjoitti:... En tiedä oliko tähän keskusteluun puuttuminen järkevää. Olen samaa mieltä että Mirri on usein yksipuolinen kirjoittaja mutta nyt alkoi tosiaan ärsyttää Kyllästyneen omahyväisyys ja mielestäni on tässä asiassa väärässä vaikka olen nykyään useammin samaa mieltä Kyllästyneen kuin Mirrin kanssa esim nato-kysymyksistä.

Jos joku haluaa puhua itsestään pyytää kommentteja, muttei niitä saatuaan olekaan niihin tyytyväinen, kenen syytä on se, että tulkintojen pyytäjä kokee tulleensa loukatuksi?


Ilmeisesti kertomani pointti ylittää siinä määrin älylliset kykysi ettei ole realistista minun olettaa että saattaisit ymmärtää sen? :(
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea
 
Viestit: 2582
Liittynyt: 15.01.2019 20:52

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.07.2023 23:03

Epäilemättä.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9252
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja eea » 09.07.2023 23:11

logia kirjoitti:
eea kirjoitti:Tajusin että mirristä oli puhe mutta liittyykö lorinasi minun viesteihini vai jätitkö ne sattuvasti kokonaan huomiotta?

Olet varmaan vasenkätinen! Ei saatana .

Yritän miettiä, miten saisin ilmaistua ajatuksiani oikein, ja se vie aikaa. Luovutan.


Vastaa jos haluat kun Kyllästynyt jo luovutti. Olin vähän kireällä mutta nyt rauhoittunut.
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea
 
Viestit: 2582
Liittynyt: 15.01.2019 20:52

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Palle » 15.09.2023 18:57

Kyllästynyt kirjoitti:
Palle kirjoitti:Tämä on traaginen väärinkäsitys. En minä ole naisvihamielinen...

Valitettavasti sadat vuosien varrella kirjoittamasi viestit ovat selkokielellä kertoneet ajatus- ja arvomaailmastasi. Vihaat feminismiä/feministejä sekä halveksit muita kuin missivartalon omaavia naisia.
Palle kirjoitti:... Toiseksi tämä tärkeä kysymys ansaitsee tulla käsitellyksi.
.

Vartalosi kelpaa minulle ihan sellaisena kuin on.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6633
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.09.2023 11:20

Palle kirjoitti:Vartalosi kelpaa minulle ihan sellaisena kuin on.

Traaginen väärinkäsitys on se, jos sinä luulet minua kiinnostavan kelpaisinko minä sinulle.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9252
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Palle » 16.09.2023 17:09

Kelpaat kyllä.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6633
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Palle » 16.09.2023 17:53

Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6633
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Palle » 23.10.2023 19:57

Presidentti Niinistö tapaa livenä Giorgia Melonin.

Olen kade. :geek:
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6633
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron