Mikä on nainen?

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.07.2023 18:23

aprikoosi kirjoitti:Ei vaikuta enää tahalliselta trollaamiselta. Kyllästynyt uskoo oikeasti, että sai terveyspalveluja valelääkäriltä ja että valelääkäri harjoitti ammattiaan julkisella keskustelupalstalla. Olisi hullua jatkaa "keskustelua".

Taidat olla oikeassa.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.07.2023 18:35

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Ymmärsinkö oikein, mielestäsi sinulla on oikeus väittää minua mm. sairaaksi, häiriöiseksi ja suuruudenhulluksi, mutta minulla puolestaan ei sinun mielestäsi ole oikeutta kysyä keneltäkään, mitä mieltä hän itse on omasta työhaluttomuudestaan?

Kyllä minun puolestani saamme kysyä ja sanoa niin paljon kuin sielumme sietää, tietysti lain paremmalla puolella pysytellen. Oikeutuksesta tai oikeuksista en ole sanonut mitään; en ollenkaan väitä, että minulla olisi 'oikeus' kirjoittaa netissä kaikkea mitä kirjoitan. Sen kuitenkin tiedän, että toisin kuin sinä valehtelet, rikolliseen toimintaan en ole syyllistynyt.
Mutta juu, pidän törkeänä ja myös asiattomana sitä, että sinä utelet edellä esittämääsi asiaa. Ei kai minun mielipiteeni sinulle mikään este ole, ei ainakaan pitäisi olla.

Pitää paikkansa, että minä kuulun Kevan alaisuuteen. Siksi tiedänkin, että se on työkyvyttömyyseläkkeensä puolesta vähän kuin 'lottovoitto' verrattuna esim. Kelaan kansaneläkelakeineen.

Kunpa edes lukisit, mitä sinulle olen vastannut.
Olen kirjoittanut, että lääkärintoimen harjoittaminen ilman laillista lupaa ja koulutusta on rikos. Sama koskee muitakin vain terveydenhoidon työntekijöille kuuluvia tehtäviä. Sinulla ei siis ole lupaa sen enempää nimitellä ketään sairaaksi, häiriöiseksi kuin suuruudenhulluksikaan.
Jos jatkossakin aiot moista toimintaa jatkaa, sinun pitää hankkia itsellesi asianmukainen koulutus ja ammattipätevyys.
Toisaalta, pidän epätodennäköisinä edellytyksiäsi omaksua tarvittava tietomäärä, joten se väylä lienee sinun kohdallasi suljettu.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9252
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.07.2023 19:09

Kyllästynyt kirjoitti:Olet Mirri aiemminkin minuun liittyen harjoittanut vain terveydenhoidon ammattilaisille kuuluvia työtehtäviä. Jos aiot toimintaasi sillä saralla jatkaa, suosittelen sinua hakeutumaan edes johonkin terveydenhoitoalan koulutukseen, koska lääkärintoimen harjoittaminen ilman asianmukaista koulutusta ja pätevyyttä on rikos.

Elävässä elämässä rikollisesta toiminnasta syyttäminen saattaisi johtaa lain edessä kunnianloukkaussyytteeseen. Onneksi nyt ollaan vain netissä ja nimimerkkien takana.

Mutta siis Kyllästynyt, sinulla ei ole minkäänlaista lupaa - eikä laillista oikeutta - syyttää minua rikollisesta toiminnasta tällä foorumilla; sinä rikot Suomen lakia tekemällä niin.
Ja vielä: minulla olisi halutessani mahdollisuus ilmoittaa esittämästäsi syytöksestä tämän foorumin omistajalle. Perusteluna ilmoitukselleni olisi se, että sinä vakavine syytöksinesi olet mennyt lain väärälle puolelle. Olen kuitenkin päättänyt panna tämänkin asian sinun mt-ongelmiesi piikkiin ja jätän ilmoittamatta; ajattelen, että sinulla terve järki ja harkintakyky nyt vain ovat yksinkertaisesti pettäneet.

Sellaista voi sattua tällaisella foorumilla kenelle tahansa.

Rikoslaki ja kunnianloukkaus:
https://www.minilex.fi/a/rikoslaki-ja-kunnianloukkaus
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.07.2023 20:49

Mirri kirjoitti:... Mutta siis Kyllästynyt, sinulla ei ole minkäänlaista lupaa - eikä laillista oikeutta - syyttää minua rikollisesta toiminnasta tällä foorumilla; sinä rikot Suomen lakia tekemällä niin...

Minulla on täysi oikeus muistuttaa sinulle, ettei sinulla ole sen enempää koulutusta kuin oikeuttakaan harjoittaa vain terveydenhoidon ammattilaiselle kuuluvia tehtäviä.
Mielestäni on selvää, että joko et ole lainkaan lukenut, tai sitten et vain kykene ymmärtämään kirjoitettua kieltä.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9252
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.07.2023 20:59

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:... Mutta siis Kyllästynyt, sinulla ei ole minkäänlaista lupaa - eikä laillista oikeutta - syyttää minua rikollisesta toiminnasta tällä foorumilla; sinä rikot Suomen lakia tekemällä niin...

Minulla on täysi oikeus muistuttaa sinulle, ettei sinulla ole sen enempää koulutusta kuin oikeuttakaan harjoittaa vain terveydenhoidon ammattilaiselle kuuluvia tehtäviä.
Mielestäni on selvää, että joko et ole lainkaan lukenut, tai sitten et vain kykene ymmärtämään kirjoitettua kieltä.

Nythän sinun pitäisi osoittaa ja näyttää todeksi se, että olen tällä foorumilla harjoittanut mainitsemaasi rikollisuutta.

Kyllästynyt, mitä jos päätettäisiin tämä 'keskustelu' tähän? Minusta tuntuisi järkevimmältä ja myös kaikille parhaalta ratkaisulta.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.07.2023 21:03

Mirri kirjoitti:Nythän sinun pitäisi osoittaa ja näyttää todeksi se, että olen tällä foorumilla harjoittanut mainitsemaasi rikollisuutta.

Kyllästynyt, mitä jos päätettäisiin tämä 'keskustelu' tähän? Minusta tuntuisi järkevimmältä ja myös kaikille parhaalta ratkaisulta.

Sinä siis nyt kiistät väittäneesi minun mm. olevan sairas, häiriintynyt, suuruudenhullu, pahasti sairas?
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9252
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Mirri » 02.07.2023 21:21

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Nythän sinun pitäisi osoittaa ja näyttää todeksi se, että olen tällä foorumilla harjoittanut mainitsemaasi rikollisuutta.

Kyllästynyt, mitä jos päätettäisiin tämä 'keskustelu' tähän? Minusta tuntuisi järkevimmältä ja myös kaikille parhaalta ratkaisulta.

Sinä siis nyt kiistät väittäneesi minun mm. olevan sairas, häiriintynyt, suuruudenhullu, pahasti sairas?

En kiistä, ja edelleen olen sitä mieltä, ettet sinä ole psyykkisesti kunnossa tai tasapainossa - et mitään sinne päinkään. Tämähän on maallikkonäkemys ja -mielipide, ei sen ihmeellisempää.

Tämän (rikos)syytöksen kiistän, aivan ehdottomasti:
Olet Mirri aiemminkin minuun liittyen harjoittanut vain terveydenhoidon ammattilaisille kuuluvia työtehtäviä. Jos aiot toimintaasi sillä saralla jatkaa, suosittelen sinua hakeutumaan edes johonkin terveydenhoitoalan koulutukseen, koska lääkärintoimen harjoittaminen ilman asianmukaista koulutusta ja pätevyyttä on rikos.

Kyllästynyt, ehdotan taas, että lopettaisimme 'keskustelun' tähän. Seuraavaksi jätän vastaamatta kysymyksiisi ja kommentoimatta tähän asiaan liittyviin viesteihisi. Tiedät sitten, miksi vaikenen kysymystesi edessä.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.07.2023 22:59

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Nythän sinun pitäisi osoittaa ja näyttää todeksi se, että olen tällä foorumilla harjoittanut mainitsemaasi rikollisuutta.

Kyllästynyt, mitä jos päätettäisiin tämä 'keskustelu' tähän? Minusta tuntuisi järkevimmältä ja myös kaikille parhaalta ratkaisulta.

Sinä siis nyt kiistät väittäneesi minun mm. olevan sairas, häiriintynyt, suuruudenhullu, pahasti sairas?

En kiistä, ja edelleen olen sitä mieltä, ettet sinä ole psyykkisesti kunnossa tai tasapainossa - et mitään sinne päinkään. Tämähän on maallikkonäkemys ja -mielipide, ei sen ihmeellisempää...

Pointti on se, ettet sinä Mirri edelleenkään ole terveydenhoitoalan ammattilainen, eikä sinulla niin ollen ole valtuuksia arvioida kenenkään terveydentilaa, eikä myöskään julkisesti levittää keksimiäsi diagnooseja kenestäkään.
Sinä voit mielessäsi ajatella mitä lystäät, mutta arvioita tai lausuntoja muiden ihmisten terveydentilaa sinulla ei ole oikeutta antaa, arvioida tai arvostella.
Onko asiassa vielä jotakin epäselvää?
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9252
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja eea » 02.07.2023 23:53

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Nythän sinun pitäisi osoittaa ja näyttää todeksi se, että olen tällä foorumilla harjoittanut mainitsemaasi rikollisuutta.

Kyllästynyt, mitä jos päätettäisiin tämä 'keskustelu' tähän? Minusta tuntuisi järkevimmältä ja myös kaikille parhaalta ratkaisulta.
i
Sinä siis nyt kiistät väittäneesi minun mm. olevan sairas, häiriintynyt, suuruudenhullu, pahasti sairas?


Miksi sinä saat väittää kaikkea muista ihmisistä kuten minusta? Koska olet ollut terveydenhoitoalalla töissä? Jotenkin kuitenkin epäilen että entinen työnantajasi ei olisi ollut kauhean otettu etädiagnosoinneistasi. Menisin niin pitkälle että hatara ja rajalliseen tietoon perustuva etädiagnosointi netissä pyytämättä on suurempi synti terveydenhuoltohenkilökunnalta kuin maallikolta. Ei niin että jos on lääkärinkoulutus niin se on jotenkin silloin ok.
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea
 
Viestit: 2582
Liittynyt: 15.01.2019 20:52

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Palle » 03.07.2023 09:55

niin niin, mutta mikä on nainen?
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6633
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.07.2023 12:43

Kerro sinä, mikä on mies. Jospa siitä saataisiin jotakin osviittaa esittämäsi kysymyksen ratkaisemiseen.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja eea » 03.07.2023 13:36

Palle kirjoitti:niin niin, mutta mikä on nainen?


Sitä en tiedä mutta pystyisin heittämään valistuneen arvauksen siitä kuka usutti kaikki sellaiset toisiaan vastaan. :roll:
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea
 
Viestit: 2582
Liittynyt: 15.01.2019 20:52

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.07.2023 14:08

En usko täällä olevan mitään usutettujen joukkoa.
Ainakin minulla on Kyllästynyttä vastaan paljon ja monenlaista, eikä niihin leimahduksiin tarvita usutuksia. Yleensä Kyllästyneen omat viestit riittävät provosoitumiseen.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.07.2023 22:14

eea kirjoitti:Miksi sinä saat väittää kaikkea muista ihmisistä kuten minusta? Koska olet ollut terveydenhoitoalalla töissä? Jotenkin kuitenkin epäilen että entinen työnantajasi ei olisi ollut kauhean otettu etädiagnosoinneistasi. Menisin niin pitkälle että hatara ja rajalliseen tietoon perustuva etädiagnosointi netissä pyytämättä on suurempi synti terveydenhuoltohenkilökunnalta kuin maallikolta. Ei niin että jos on lääkärinkoulutus niin se on jotenkin silloin ok.

Muistan kun laskin montako psykopatiaan liitettyä piirrettä sinun kohdallasi täyttyisi, mutta sitä ennen sinä itse olit ensin ”diagnosoinut” minut - ja vieläpä ystäväsi Minhin tukemana julistanut olevasi käytännössä valmis psykologi.

Sinä olet siis itse väittänyt olevasi käytännössä valmis psykologi, ja että sen vuoksi sinulla on koulutuksesi perusteella valmius/kyky/pätevyys asettaa diagnooseja kenelle tahansa.

Muistaakseni tuo tapahtui Tukiasema-palstalla, jossa sinä yhdessä ystäväsi Minhin kansss julistettu, kuinka hauskaa teillä kahdella oli minua kiusatessnne.

Mutta mihinkähän etädiagnoosiin sinä mahdat viitata?
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9252
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja eea » 04.07.2023 00:44

Minä olen tehnyt paljon hulluja juttuja silloin kun vedin unilääkkeitä vuosikymmenen ajan päiväsaikaan.

Mikä on sinun tekosyysi?
Enemmän tai vähemmän sekopäinen
eea
 
Viestit: 2582
Liittynyt: 15.01.2019 20:52

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja logia » 04.07.2023 07:00

Eikö Kyllästynyt jo kertonut syyn, joka on ihan oikea, eikä mikään tekosyy?
logia
 
Viestit: 1686
Liittynyt: 20.02.2018 15:52

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja logia » 04.07.2023 07:20

Mirri kirjoitti:En usko täällä olevan mitään usutettujen joukkoa.
Ainakin minulla on Kyllästynyttä vastaan paljon ja monenlaista, eikä niihin leimahduksiin tarvita usutuksia. Yleensä Kyllästyneen omat viestit riittävät provosoitumiseen.

Minä olen ymmärtänyt, että sinä kirjoittelet täällä "mielentiloissa".
logia
 
Viestit: 1686
Liittynyt: 20.02.2018 15:52

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja aprikoosi » 04.07.2023 08:55

.
Viimeksi muokannut aprikoosi päivämäärä 10.07.2023 20:05, muokattu yhteensä 1 kerran
aprikoosi
 
Viestit: 326
Liittynyt: 11.11.2020 18:17

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Mirri » 04.07.2023 10:40

logia kirjoitti:
Mirri kirjoitti:En usko täällä olevan mitään usutettujen joukkoa.
Ainakin minulla on Kyllästynyttä vastaan paljon ja monenlaista, eikä niihin leimahduksiin tarvita usutuksia. Yleensä Kyllästyneen omat viestit riittävät provosoitumiseen.

Minä olen ymmärtänyt, että sinä kirjoittelet täällä "mielentiloissa".

Sinullako on aikoja, jolloin et hereillä olessasi ole minkäänlaisessa mielentilassa? :o
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Mikä on nainen?

ViestiKirjoittaja Mirri » 04.07.2023 11:30

Aprikoosi, niinpä.
Myös työterveyslääkärit voivat olla arvioinneissaan pahasti pihalla ihan vain senkin vuoksi, että hoitavat vastaanotollaan potilaita eri työnantajilta. He eivät välttämättä tunne kaikkia eläkelakeja kiemuroineen. Tai sitten tuntevat, mutta 'heittäytyvät tyhmiksi' painostaessaan psykiatrista potilasta pysymään työelämässä.
Niin minulle kävi työterveyslääkärin pitäessä tiukasti kiinni siitä, että minun vaikeasti masentuneena potilaana pitäisi suostua ammatilliseen kuntoutukseen työkokeilun muodossa, jottei eläkelaitoksesta tulisi hylkypäätöstä. Vasta jälkikäteen sain tietää, ettei oma eläkelaitokseni vaadi kyseistä kuntoutusta. Ammatilliseen kuntoutukseen tosin en olisi kyennytkään, ja onneksi erikoissairaanhoidon psykiatri pani työterveyslääkärin järjestykseen.

En tänä päivänäkään tiedä, oliko työterveyshuoltoon erikoistunut työterveyslääkäri oikeasti niin tietämätön omalle työsaralleen kuuluvista eläkelaeista, vai oliko hänen oma tavoitteensa saada mahdollisimman moni työkyvytön ihminen pysyttelemään työelämässä. Pirullisimmin nämä jutut osuvat juuri mt-ongelmaisiin ihmisiin, jotka sairastaessaan ovat tosi heikoilla kaikenlaisen painostamisen edessä, eivätkä välttämättä pysty itse selvittämään omia oikeuksiaan. En minäkään silloin tiennyt työterveyslääkärini olevan väärässä huolineen ja vaatimuksineen. Sen sijaan hänen olisi kyllä ehdottomasti pitänyt tuntea julkisten alojen eläkelainsäädäntöä työkyvyttömyyseläkkeen osalta ihan oman työnsä vuoksi.

Laittamasi MTV:n linkki oli karua luettavaa.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 27 vierailijaa

cron