Naisten Olohuono facebook-ryhmäläiset syytettynä

Re: Väärä otsikko [Metsäketo/Risumies ym.]

ViestiKirjoittaja Fanni » 28.08.2018 22:26

Onko täällä mahdollisuus päästä helvettiin?
Fanni
 

Re: Väärä otsikko [Metsäketo/Risumies ym.]

ViestiKirjoittaja Palle » 29.08.2018 07:46

Jos olette seuranneet lehtiä, tuo hiljaiseksi maksaminen on suuressa maailmassa enemmän sääntö kuin poikkeus.

Miljonäärille on pienempi riesa maksaa joku kiristäjä hiljaiseksi kuin alkaa pitkään ja rasittavaan oikeustaisteluun, jonka tulos on kuitenkin epävarma.

Kimi Raikkonen toimi epä-amerikkalaisesti ja se oli kiristäjänaiselle yllätys.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6632
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Väärä otsikko [Metsäketo/Risumies ym.]

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.08.2018 11:39

Kaapo kirjoitti:Muuten se kimi räikköstä syyttäny nainen oli tissibaarin tarjoilija eli huora.

Taitaisi olla parempi, jos pitäisit muutaman päivän lomaa.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väärä otsikko [Metsäketo/Risumies ym.]

ViestiKirjoittaja Palle » 29.08.2018 21:42

Menin kerran Hongkongissa baariin oluelle, kun janotti. Meinasin pudota tuolilta, tarjoilijavosu oli paljastanut tissinsä. Oikein sievät ketunnenät oli. Muttä hän pani nisut piiloon, kun en, nuukana miehenä, suostunut maksamaan extraa performanssista.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6632
Liittynyt: 12.03.2018 23:03


Re: Neljää naista syytetään Tomi Metsäketo-tapauksessa

ViestiKirjoittaja ip-banni » 20.02.2020 20:53

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Täytyy yrittää olla provosoitumatta, mutta näköjään moni hyväksyy pahuuden...

En hyväksy pahuutta, ja juuri siksi mm. sinulle varsin tavanomainen ja tyypillinen loukkaava ja halventava puhe on minulle vastenmielistä.
Kaapo kirjoitti:... koska ulkokuori tai ulosanti ei ole omien "parempien" standardien mukainen.
Ihmisten ulkokuori on minulle varsin vähämerkityksellinen asia.
Ja toisin kuin esimerkiksi sinä, minä en arvostele yksittäisen ihmisen tai ihmisryhmän ulkonäköä.


Hoks, sie arvostelet presidentti Trumpin ulkonäköä ja kävelytyyliä.
ip-banni
 

Re: Neljää naista syytetään Tomi Metsäketo-tapauksessa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.02.2020 22:42

ip-banni kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Täytyy yrittää olla provosoitumatta, mutta näköjään moni hyväksyy pahuuden...

En hyväksy pahuutta, ja juuri siksi mm. sinulle varsin tavanomainen ja tyypillinen loukkaava ja halventava puhe on minulle vastenmielistä.
Kaapo kirjoitti:... koska ulkokuori tai ulosanti ei ole omien "parempien" standardien mukainen.
Ihmisten ulkokuori on minulle varsin vähämerkityksellinen asia.
Ja toisin kuin esimerkiksi sinä, minä en arvostele yksittäisen ihmisen tai ihmisryhmän ulkonäköä.


Hoks, sie arvostelet presidentti Trumpin ulkonäköä ja kävelytyyliä.

Totean viestissäni, ettei Katlan väite pidä paikkaansa.

Se, käveleekö joku takapuoli pitkällä ja ankkamaisesti vaappuen ei ole mikään ihmisen mitta.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Naisten Olohuono facebook-ryhmäläiset syytettynä

ViestiKirjoittaja Katla » 21.02.2020 01:48

"minä en arvostele yksittäisen ihmisen tai ihmisryhmän ulkonäköä."

miten olin ymmäerävinäni, että hieman ivailit Trumpin rusketuksen epäonnistumisesta ja etsit vain kuvia, joissa hän seisoo tai kävelee rumasti. Kyllähän niitä löytyy, kun hakee. Enemmän on kuvia suoraselkäisestä, ryhdikkäästi ja reippaasti kävelevästä miehestä. Onhan sitä ikääkin jo, mutta niinvaan pappa kipaisee korkeatkin lentokoneenportaat ilman tukea, ihan vaan askeltaa reippaasti alas ja ylös.
Katla
 

Re: Naisten Olohuono facebook-ryhmäläiset syytettynä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.02.2020 02:59

Katla kirjoitti:"minä en arvostele yksittäisen ihmisen tai ihmisryhmän ulkonäköä."

miten olin ymmäerävinäni, että hieman ivailit Trumpin rusketuksen epäonnistumisesta ja etsit vain kuvia, joissa hän seisoo tai kävelee rumasti. Kyllähän niitä löytyy, kun hakee. Enemmän on kuvia suoraselkäisestä, ryhdikkäästi ja reippaasti kävelevästä miehestä. Onhan sitä ikääkin jo, mutta niinvaan pappa kipaisee korkeatkin lentokoneenportaat ilman tukea, ihan vaan askeltaa reippaasti alas ja ylös.

Kuva oli vastaus sinun Trump-ihailuusi. Sinun kannattaa muistaa, että Trump on väittänyt hipiänsä värin perustuvan vain "hyviin geeneihin", ei solariumiin tai itseruskettaviin voiteisiin. Kuvasta on helppo nähdä, että Trumpin "hyvät geenit" ovat kasautuneet vain hänen kasvojensa keskikohtaan jättäen ohimot, korvat ja hiusrajan ilmeisesti "huonompien geenien" temmellyskentäksi.

En tiedä mitä kuvia sinä olet katsellut, mutta voin vain todeta Trumpin kävelyn sekä seisoma-asennon olevan näkyvissä kuvasta kuin kuvasta. Hänen usein käyttämänsä pitkä palttoo on kyllä peittävä, mutta siitä huolimatta hänen omaleimainen kävelytyylinsä paistaa palttoon altakin.
Lentokoneen portaat Trump usein kulkee ottaen tukea kaiteesta. Hyvin kuuluisa on video jossa hän pyrkii tarttumaan vaimonsa käteen, mutta Melania nykäisee kätensä pois.
Kuuluisa on myös video lentoneen portaissa kulkemisesta. Siitä käy myös ilmi, ettei Trump osaa sulkea sateenvarjoa.
https://www.youtube.com/watch?v=wLkOl0aUsxE
Kesto 0:11
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Naisten Olohuono facebook-ryhmäläiset syytettynä

ViestiKirjoittaja Katla » 21.02.2020 03:37

Se kun Mel kiskaisi kätensä pois oli ihan toisessa tilanteessa, eikä Donald silloinkaan ottanut vaimostaan tukea. Tottakai joskus pitää hiukan tarrata lentokoneen kaiteeseen, kun tuulee tms. mutta useimmiten Donald kyllä marssii korkeat portaat aika helpon näköisesti selkä suorana, ei kiusaa polvet, eikä selkä. Hyväkuntoinen vanhus hän on! Se sateesuoja hässäkkä oli vaan sitä, kun presidentti ei oikein tiennyt mitä tehdä :) se oli kyllä huonosti hoidettu tilanne. Sattuuhan sitä yllätyksiä sateenvarjojen kanssa. Mutta hyvin nousi siinäkin koneeseen, reippaasti.
Katla
 

Re: Naisten Olohuono facebook-ryhmäläiset syytettynä

ViestiKirjoittaja ip-banni » 21.02.2020 08:45

Kyllästynyt kirjoitti:
Katla kirjoitti:"minä en arvostele yksittäisen ihmisen tai ihmisryhmän ulkonäköä."

miten olin ymmäerävinäni, että hieman ivailit Trumpin rusketuksen epäonnistumisesta ja etsit vain kuvia, joissa hän seisoo tai kävelee rumasti. Kyllähän niitä löytyy, kun hakee. Enemmän on kuvia suoraselkäisestä, ryhdikkäästi ja reippaasti kävelevästä miehestä. Onhan sitä ikääkin jo, mutta niinvaan pappa kipaisee korkeatkin lentokoneenportaat ilman tukea, ihan vaan askeltaa reippaasti alas ja ylös.

Kuva oli vastaus sinun Trump-ihailuusi. Sinun kannattaa muistaa, että Trump on väittänyt hipiänsä värin perustuvan vain "hyviin geeneihin", ei solariumiin tai itseruskettaviin voiteisiin. Kuvasta on helppo nähdä, että Trumpin "hyvät geenit" ovat kasautuneet vain hänen kasvojensa keskikohtaan jättäen ohimot, korvat ja hiusrajan ilmeisesti "huonompien geenien" temmellyskentäksi.

En tiedä mitä kuvia sinä olet katsellut, mutta voin vain todeta Trumpin kävelyn sekä seisoma-asennon olevan näkyvissä kuvasta kuin kuvasta. Hänen usein käyttämänsä pitkä palttoo on kyllä peittävä, mutta siitä huolimatta hänen omaleimainen kävelytyylinsä paistaa palttoon altakin.
Lentokoneen portaat Trump usein kulkee ottaen tukea kaiteesta. Hyvin kuuluisa on video jossa hän pyrkii tarttumaan vaimonsa käteen, mutta Melania nykäisee kätensä pois.
Kuuluisa on myös video lentoneen portaissa kulkemisesta. Siitä käy myös ilmi, ettei Trump osaa sulkea sateenvarjoa.
https://www.youtube.com/watch?v=wLkOl0aUsxE
Kesto 0:11

Jos jollakin on omalaatuinen tapa seistä tai kävellä, se oikeuttaa sinyt vertaamaan häntä ankkaan?
Tai, jos joutuu ottamaan tukea kaiteesta, sekin oikeuttaa Kyllästyneen pilkkaamaan ihmistä? Pilkkaatko kaikkia ihmisiä jotka joutuvat ottamaan tukea?
ip-banni
 

Re: Naisten Olohuono facebook-ryhmäläiset syytettynä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.02.2020 12:21

Katla kirjoitti:Se kun Mel kiskaisi kätensä pois oli ihan toisessa tilanteessa...

Tilanteita joissa Melania on kiskaisssut kätensä pois on useampia kuin vain yksi.
Katla kirjoitti:... Hyväkuntoinen vanhus hän on!..

Olen eri mieltä. Myös aika moni neurologi ja psykiatri on antanut ammatillisen arvioinsa Trumpin terveydentilasta, eikä yksikään arvioista ole ollut Trumpin terveydentilaa kehuva. Uskotko sinä näkeväsi, tietäväsi ja tuntevasi asian paremmin?
Katla kirjoitti:... Se sateesuoja hässäkkä oli vaan sitä, kun presidentti ei oikein tiennyt mitä tehdä :) se oli kyllä huonosti hoidettu tilanne...

Tuon kaltainen käytös ja tilanne saattaa kertoa myös alkavasta dementiasta.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Naisten Olohuono facebook-ryhmäläiset syytettynä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.02.2020 12:32

ip-banni kirjoitti:Jos jollakin on omalaatuinen tapa seistä tai kävellä, se oikeuttaa sinyt vertaamaan häntä ankkaan?...

Ei ankoissa mitään vikaa ole, eikä kävely- tai seisomatyyli korreloi kenenkään terveyteen, kognitiivisiin kykyihin tai moraalisiin arvoihin.
ip-banni kirjoitti:... Tai, jos joutuu ottamaan tukea kaiteesta, sekin oikeuttaa Kyllästyneen pilkkaamaan ihmistä? Pilkkaatko kaikkia ihmisiä jotka joutuvat ottamaan tukea?

En pilkkaa ketään joka joutuu ottamaan tukea. Katla kuitenkin väitti Trumpin kävelevän ryhdikkäästi selkä suorana ja nousevan lentokoneenkin portaat vaivatta. Minun mielestäni tuokaan väite ei vaikuta pitävän paikkaansa.
Toistan vielä, ettei sen enempää seisoma- tai kävelytyyli kuin tuen tarvekaan kerro mitään henkilön henkisistä kyvyistä tai arvoista.
--
Englannin kielessä on tosin sanonta " If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck" - mutta se ei nyt liity tähän.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Naisten Olohuono facebook-ryhmäläiset syytettynä

ViestiKirjoittaja Katla » 21.02.2020 12:41

"Uskotko sinä näkeväsi, tietäväsi ja tuntevasi asian paremmin?" henkilökohtaiset mielipiteeni perustuvat ainoastaan mediassa näkemääni ja lukemaani, minulla ei ole asioista varmuutta, niinkuin sinulla?
Katla
 

Re: Naisten Olohuono facebook-ryhmäläiset syytettynä

ViestiKirjoittaja ip-banni » 21.02.2020 12:45

Kyllästynyt kirjoitti:Tuon kaltainen käytös ja tilanne saattaa kertoa myös alkavasta dementiasta.

Ja minusta sinun jankkauksesi ja vuosien tekstien tallentaminen, kertoo sen, että sulla on Asperger oireyhtymä.
ip-banni
 

Re: Naisten Olohuono facebook-ryhmäläiset syytettynä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.02.2020 12:47

Katla kirjoitti:"Uskotko sinä näkeväsi, tietäväsi ja tuntevasi asian paremmin?" henkilökohtaiset mielipiteeni perustuvat ainoastaan mediassa näkemääni ja lukemaani, minulla ei ole asioista varmuutta, niinkuin sinulla?

Perustan oman mielipiteeni useaan kuvaan ja lähteeseen. Kuinka monta kanavaa ja tietolähdettä sinä seuraat?
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Naisten Olohuono facebook-ryhmäläiset syytettynä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.02.2020 12:48

ip-banni kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Tuon kaltainen käytös ja tilanne saattaa kertoa myös alkavasta dementiasta.

Ja minusta sinun jankkauksesi ja vuosien tekstien tallentaminen, kertoo sen, että sulla on Asperger oireyhtymä.

Ei ole kukaan sellaista minulla diagnosoinut, mutta tietenkin sinä voit halutessasi niin kuvitella.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Naisten Olohuono facebook-ryhmäläiset syytettynä

ViestiKirjoittaja Katla » 21.02.2020 12:50

et vaan tykkää mun mielipiteistä. Luen mitä eteen tulee. Mieluiten kyllä Melanien pukeutumista esitteleviä artikkeleita.
Katla
 

Re: Naisten Olohuono facebook-ryhmäläiset syytettynä

ViestiKirjoittaja ip-banni » 21.02.2020 12:52

Kyllästynyt kirjoitti:
ip-banni kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Tuon kaltainen käytös ja tilanne saattaa kertoa myös alkavasta dementiasta.

Ja minusta sinun jankkauksesi ja vuosien tekstien tallentaminen, kertoo sen, että sulla on Asperger oireyhtymä.

Ei ole kukaan sellaista minulla diagnosoinut, mutta tietenkin sinä voit halutessasi niin kuvitella.

Perustan mielipiteeni eri lähteisiin ja ne tukevat diagnoosiani.
ip-banni
 

Re: Naisten Olohuono facebook-ryhmäläiset syytettynä

ViestiKirjoittaja ip-banni » 21.02.2020 12:54

Katla kirjoitti:et vaan tykkää mun mielipiteistä. Luen mitä eteen tulee. Mieluiten kyllä Melanien pukeutumista esitteleviä artikkeleita.

Kyllästyneellä voi olla alkava Alzheimerin tauti, niin ei kannata hirveästi nähä vaivaa, kun yrittää sen kanssa keskustella.
ip-banni
 

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron