N-proffaa syytetään m-opisk. ahdistelusta/A.Argento

Re: Naisprofessoria syytetään miesopiskelijan ahdistelusta

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.08.2018 21:11

Palle kirjoitti:Kappas Rouva Kyllästynyt esittää vaihteeksi tietämätöntä. Miespuoliset ahdistelijat ollaan valmiita kiskomaan genitaaleista lyhtypylvääseen ja ilman näyttöjä. Mutta annas olla, kun syytettynä on lesbofeministi, niin jo alkaa selittely, vähättely ja todisteiden vaatiminen, jotka eivät kuitenkaan kelpaa "todisteiksi"...

1. En ole ollut kiskomassa ketään genitaaleista lyhtypylvääseen. En "ilman näyttöjä", enkä edes näyttöjen perusteella.
Jos olet eri mieltä, osoita missä olen sellaista tehnyt.
2. En ole selitellyt, vähätellyt tai edes vaatinut todisteita mistään "kun syytettynä on lesbofeministi".
Jos olet eri mieltä, osoita missä olen vähätellyt tai vaatinut todisteita "lesbofeministin syytettynä ollessa".

Jos et pysty osoittamaan minun tehneen asioita joista minua syytät, ole hyvä ja poista väärät ja perättömät väitteesi.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9252
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Naisprofessoria syytetään miesopiskelijan ahdistelusta

ViestiKirjoittaja Palle » 20.08.2018 22:34

Olet ilmoittautunut feministiksi. Pelkästään se riittää todisteeksi kohtaan 1. Lisätodisteita löytyy, kun selailee twiittejäsi #MeToo aiheesta.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6633
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Naisprofessoria syytetään miesopiskelijan ahdistelusta

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 20.08.2018 22:45

Palle kirjoitti:Olet ilmoittautunut feministiksi. Pelkästään se riittää todisteeksi kohtaan 1....

Älytön väite.
En ole ollut hirttämässä ketään. En ilman todisteita, enkä edes todisteiden kanssa.
Oletan, että poistat perättömät syytöksesi.
Palle kirjoitti:Olet ilmoittautunut feministiksi. Pelkästään se riittää todisteeksi kohtaan 1. Lisätodisteita löytyy, kun selailee twiittejäsi #MeToo aiheesta.

"Twiittejäni"? En ole twiitannut aiheesta koskaan!

Näytäpä nyt ne "lisätodisteesi", tai poista perättömät syytöksesi.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9252
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Naisprofessoria syytetään miesopiskelijan ahdistelusta

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.08.2018 23:26

Kaapo kirjoitti:Heh, nöyristely nyt ei oo mun juttu. Mä oon ihan sulassa sovussa kakkien kanssa jos mua ei tökitä, mut ilmeisesti joidenkin on pakko tökkii. Ei nää valkoset kaulukset oo ko pintaa.
Bannaa jos ei mielytä. Mä en tee kompromisseja epäoikeudenmukaisuuden edessä.

Kaapo, toivottavasti et tulkitse tökkimiseksi kommentointia, joka ei ole sitä.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Naisprofessoria syytetään miesopiskelijan ahdistelusta

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.08.2018 00:09

Palle: Kappas Rouva Kyllästynyt esittää vaihteeksi tietämätöntä. Miespuoliset ahdistelijat ollaan valmiita kiskomaan genitaaleista lyhtypylvääseen ja ilman näyttöjä. Mutta annas olla, kun syytettynä on lesbofeministi, niin jo alkaa selittely, vähättely ja todisteiden vaatiminen, jotka eivät kuitenkaan kelpaa "todisteiksi".

On huomattava, että Palle siirtyy enaimmäisen lauseen jälkeen passiivimuotoon; "Miespuoliset ahdistelijat ollaan valmiita (- -)". Jos ei ole tarkoitus viitata Kyllästyneeseen, olisi pitänyt aloittaa uusi kappale tai ainakin erottaa ensimmäinen lause ajatusviivalla, --.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisprofessoria syytetään miesopiskelijan ahdistelusta

ViestiKirjoittaja Palle » 21.08.2018 07:20

Psykopatologia kirjoitti:Palle: Kappas Rouva Kyllästynyt esittää vaihteeksi tietämätöntä. Miespuoliset ahdistelijat ollaan valmiita kiskomaan genitaaleista lyhtypylvääseen ja ilman näyttöjä. Mutta annas olla, kun syytettynä on lesbofeministi, niin jo alkaa selittely, vähättely ja todisteiden vaatiminen, jotka eivät kuitenkaan kelpaa "todisteiksi".

On huomattava, että Palle siirtyy enaimmäisen lauseen jälkeen passiivimuotoon; "Miespuoliset ahdistelijat ollaan valmiita (- -)". Jos ei ole tarkoitus viitata Kyllästyneeseen, olisi pitänyt aloittaa uusi kappale tai ainakin erottaa ensimmäinen lause ajatusviivalla, --.

Rouva Kyllästynyt ottaa kaiken kirjaimellisesti, kun minä keskustelen metaforilla. Vaikka en ole ihan varma vaikka feministit voisivat toteuttaa mainitsemani metaforat kirjaimellisestikin. :shock:
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6633
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Naisprofessoria syytetään miesopiskelijan ahdistelusta

ViestiKirjoittaja Palle » 21.08.2018 09:00

Kuva
#MeToo liikkeen alullepanijalla ei ole itsellä ihan puhtaat jauhot pussissa.
The Italian actress and director Asia Argento was among the first women in the movie business to publicly accuse the producer Harvey Weinstein of sexual assault. She became a leading figure in the #MeToo movement. Her boyfriend, the culinary television star Anthony Bourdain, eagerly joined the fight.

But in the months that followed her revelations about Mr. Weinstein last October, Ms. Argento quietly arranged to pay $380,000 to her own accuser: Jimmy Bennett, a young actor and rock musician who said she had sexually assaulted him in a California hotel room years earlier, when he was only two months past his 17th birthday. She was 37. The age of consent in California is 18.

That claim and the subsequent arrangement for payments are laid out in documents between lawyers for Ms. Argento and Mr. Bennett, a former child actor who once played her son in a movie.

https://www.nytimes.com/2018/08/19/us/a ... cJQaxtFBxS
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6633
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Naisprofessoria syytetään miesopiskelijan ahdistelusta

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.08.2018 10:14

Kaapo kirjoitti:Heh, nöyristely nyt ei oo mun juttu. Mä oon ihan sulassa sovussa kakkien kanssa jos mua ei tökitä, mut ilmeisesti joidenkin on pakko tökkii. Ei nää valkoset kaulukset oo ko pintaa. - Bannaa jos ei mielytä. Mä en tee kompromisseja epäoikeudenmukaisuuden edessä.

Pallekin toi esiin, että hän noudattaa sääntöjä(ni). - Täällä ollaan kuin sotaväessä: En voi sallia kapinointia, ja putkaa voi tulla pienestäkin rikkeestä.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisprofessoria syytetään miesopiskelijan ahdistelusta

ViestiKirjoittaja Palle » 21.08.2018 10:28

Psykopatologia kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Heh, nöyristely nyt ei oo mun juttu. Mä oon ihan sulassa sovussa kakkien kanssa jos mua ei tökitä, mut ilmeisesti joidenkin on pakko tökkii. Ei nää valkoset kaulukset oo ko pintaa. - Bannaa jos ei mielytä. Mä en tee kompromisseja epäoikeudenmukaisuuden edessä.

Pallekin toi esiin, että hän noudattaa sääntöjä(ni). - Täällä ollaan kuin sotaväessä: En voi sallia kapinointia, ja putkaa voi tulla pienestäkin rikkeestä.

Juu. Palle on täällä feministien toimesta henkisesti kuohittu ja muuttunut sävyisäksi, kiltiksi neutriksi.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6633
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Naisprofessoria syytetään miesopiskelijan ahdistelusta

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.08.2018 11:03

Sinulle suoranaiset solvaukset ja navan alle meneminen ovat olleet sangen tyypillisiä.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisprofessoria syytetään miesopiskelijan ahdistelusta

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.08.2018 11:27

En ole nähnyt kaikkia poistettuja viestejä, ja mikä minä olen tuomitsemaan sitä joka :lol: :lol: :lol: "Mä toimin aina omantuntoni mukaan".
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naisprofessoria syytetään miesopiskelijan ahdistelusta

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.08.2018 11:34

Palle kirjoitti:Rouva Kyllästynyt ottaa kaiken kirjaimellisesti, kun minä keskustelen metaforilla. Vaikka en ole ihan varma vaikka feministit voisivat toteuttaa mainitsemani metaforat kirjaimellisestikin. :shock:

Näytäpä nyt se kohta tai viesti jossa minä olen jonkun metaforisesti hirttänyt!

Jos et sellaista pysty esittämään, odotan sinun poistavan väärät ja valheelliset väitteesi.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9252
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Naisprofessoria syytetään miesopiskelijan ahdistelusta

ViestiKirjoittaja Palle » 21.08.2018 12:31

Sinä näytät tulkitsevan juttujani ihan ikiomien silmälasiesi näyttämän kuvan perusteella, jolla ei ole hirveästi tekemistä todellisuuden kanssa.

Feministit polkaisivat käyntiin ns. #MeToo-liikkeen Asia Argento etunenässä ja onnistuivat tuhoamaan useammankin ihmisen uran. Ruotsalaisohjaaja teki lopullisen johtopäätöksen. Weinsteinille vaaditaan jopa elinkautista.

KuvaKuva
Feministit riehuivat raivona ja vaativat päitä pölkylle. En havainnut, että rouva Kyllästynyt olisi ollut kauheasti eri mieltä raivopääfeministien kanssa.

Mutta nyt, kun ahdistelijaksi on paljastunut johtava feministi, alkoi selittely ja vähättely. Johtavat feministit puolustavat ahdistelijaa ja syyttävät uhria...
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6633
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Naisprofessoria syytetään miesopiskelijan ahdistelusta

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.08.2018 12:37

Palle kirjoitti:Sinä näytät tulkitsevan juttujani ihan ikiomien silmälasiesi näyttämän kuvan perusteella, jolla ei ole hirveästi tekemistä todellisuuden kanssa...

Jospa nyt vihdoinkin näyttäisit missä minä olen edes metaforisesti hirttänyt ketään!
Jos et siihen pysty, poista perättömät syytöksesi.
Palle kirjoitti:... En havainnut, että rouva Kyllästynyt olisi ollut kauheasti eri mieltä raivopääfeministien kanssa...

Enkä minä ole huomannut, että sinä olisit kauheasti eri mieltä Jehovan todistajien kanssa. Pitäisikö minun suhtautua sinuun niin kuin sinäkin olisit Jevohan todistaja?
Palle kirjoitti:... Mutta nyt, kun ahdistelijaksi on paljastunut johtava feministi, alkoi selittely ja vähättely. Johtavat feministit puolustavat ahdistelijaa ja syyttävät uhria...
Ketkä ovat puolustelleet ahdistelijaa - ja missä?
Entä missäköhän minä olen puolustellut ahdistelijaa tai syyttänyt uhria?????????

Kerro jo lopultakin, tai poista perättömät väitteesi!
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9252
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Naisprofessoria syytetään miesopiskelijan ahdistelusta

ViestiKirjoittaja Palle » 21.08.2018 12:43

Kyllästynyt kirjoitti:
Palle kirjoitti:Sinä näytät tulkitsevan juttujani ihan ikiomien silmälasiesi näyttämän kuvan perusteella, jolla ei ole hirveästi tekemistä todellisuuden kanssa...

Jospa nyt vihdoinkin näyttäisit missä minä olen edes metaforisesti hirttänyt ketään!
Jos et siihen pysty, poista perättömät syytöksesi.

Jospa sinä nyt aluksi näyttäisit missä minä olen noin sanonut?
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6633
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Naisprofessoria syytetään miesopiskelijan ahdistelusta

ViestiKirjoittaja Palle » 21.08.2018 12:48

Diskuteeraamista vaikeuttaa kovasti, kun rouva Kyllästynyt ei viitsi lukea edes aloitusviestiä, kunhan kiukuttelee.
Palle kirjoitti:
EROTTAMIS­UUTISEN jäl­keen jouk­ko aka­teemik­koja ympäri maailmaa allekirjoitti kirjeen, jossa puolustetaan professori Ronellia.

Vetoomuksen ensimmäinen allekirjoittaja on maailmankuulu feministiteoreetikko Judith Butler. Allekirjoittajien joukkoon kuuluvat myös filosofi Slavoj Žižek sekä ja kirjallisuusteoreetikko Gayatri Chakravorty Spivak.

Kesäkuussa julkaistussa kirjeessä ahdistelusyytöksiä luonnehditaan mustamaalaukseksi. Vetoomuksessa todetaan, että vaikka allekirjoittajat eivät ole nähneet salassa pidettyjä irtisanomisperusteita, he ovat tunteneet Ronellin läheisesti vuosien ajan.

”Tiedämme, millainen suhde hänen ja hänen oppilaidensa välillä on, ja jotkut meistä tuntevat tämän yksilön, joka käy tätä ilkeää kampanjaa häntä vastaan”, vetoomuksessa sanotaan.

TAPAUS on herättänyt Yhdysvalloissa keskustelua siitä, miten #metoo-paljastuksiin reagoidaan, kun syytetty tekijä onkin nainen ja vielä tunnettu feministi – näin siitä huolimatta, että Reitman ei lähtenyt ajamaan tapausta #metoo-kampanjan innoittamana vaan jo ennen viime syksyä.

Kriittiset äänet ovat nostaneet esiin yhtäläisyyksiä tämän tapauksen ja niiden tapausten välillä, joissa syytetty on ollut vaikutusvaltainen mies.

https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000005 ... 2c9d97c6d8
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6633
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Naisprofessoria syytetään miesopiskelijan ahdistelusta

ViestiKirjoittaja Palle » 21.08.2018 12:56

”Kolmenkympin yläpääty ja siitä ylöspäin on ollut pakaroissa kiinni“

https://www.menaiset.fi/artikkeli/naisi ... ni-tuleeko
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6633
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Naisprofessoria syytetään miesopiskelijan ahdistelusta

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.08.2018 13:00

Palle kirjoitti:Diskuteeraamista vaikeuttaa kovasti, kun rouva Kyllästynyt ei viitsi lukea edes aloitusviestiä, kunhan kiukuttelee...

Luin kyllä, mutta SINÄ esitit, että MINÄ muka olen puolustellut ahdistelevia naisia ja ollut hirttämässä miehiä. Laita nyt vihdoinkin esille ne viestit joissa minä olen jonkun hirttänyt tai jotakuta ahdistelevaa naista puolustanut - tai poista perättömät syytöksesi!
Palle kirjoitti:... TAPAUS on herättänyt Yhdysvalloissa keskustelua siitä, miten #metoo-paljastuksiin reagoidaan, kun syytetty tekijä onkin nainen ja vielä tunnettu feministi – [b]näin siitä huolimatta, että Reitman ei lähtenyt ajamaan tapausta #metoo-kampanjan innoittamana vaan jo ennen viime syksyä...

Ei minun mielestäni ole ratkaisevaa kuka (mies vai nainen) ahdistelee, vaan se että joku ahdistelee jotakuta! Miksi sinä väität, että minä puolustan naisten harjoittamaa ahdistelua?????????

Ronellia puolustavilla on omat näkemyksensä, mutta minä en ole vastuussa heidän tekemisistään.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9252
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Naisprofessoria syytetään miesopiskelijan ahdistelusta

ViestiKirjoittaja Palle » 21.08.2018 13:23

Helpottaisi kovasti jos näyttäisit missä minä olen syyttänyt nimenomaan SINUA väittämistäsi asioista.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6633
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Naisprofessoria syytetään miesopiskelijan ahdistelusta

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 21.08.2018 13:36

Palle kirjoitti:Helpottaisi kovasti jos näyttäisit missä minä olen syyttänyt nimenomaan SINUA väittämistäsi asioista.

Esimerkiksi näissä viesteissäsi:
Palle kirjoitti:Kappas Rouva Kyllästynyt esittää vaihteeksi tietämätöntä. Miespuoliset ahdistelijat ollaan valmiita kiskomaan genitaaleista lyhtypylvääseen ja ilman näyttöjä. Mutta annas olla, kun syytettynä on lesbofeministi, niin jo alkaa selittely, vähättely ja todisteiden vaatiminen, jotka eivät kuitenkaan kelpaa "todisteiksi"...

Yllä olevassa viestissä sinä puhuttelet minua nimimerkiltä mainiten ja väität, että "miespuoliset ahdistelijat ollaan valmiita kiskomaan genitaaleista lyhtypylväisiin ja ilman näyttöjä..."
Vaikka käytät passiivia, se ei mitätöi sitä, että sinä ensin mainitset minun nimimerkkini ja sen jälkeen esität syytöksesi "ilman näyttöjä genitaaleista lyhtypylvääseen" kiskomisesta.
Palle kirjoitti:Yllättäen feministit ovatkin puolustamassa ahdistelijaa, kun hän on nainen, lesbo ja feministi. #MeToo ei näytä koskevan häntä.
Palle kirjoitti:Tämänkin palstan telaketjusiipi on hiljaa. :?
Palle kirjoitti:Ei minusta. Tässä on räikeä ristiriita feministien aiempiin puheisiin.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9252
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron