Sukupuolen kokemisesta.

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 17.07.2018 11:24

ip-banni kirjoitti:Minulla on se katkeruutta, kun en tekopyhästi ylistä kuollutta omaistani...

Ei sinun tarvitse ylistää ketään, mutta älä silti pura katkeruuttasi ihmisiin joilla ei ole mitään osuutta sinun elämäsi tapahtumiin.
ip-banni kirjoitti:... Ottaako päähän, kun teidän päiväkirjoissanne pitää ylläpitää vainajan ylistystä...

Missä minä olen ylistänyt vainajiani?
ip-banni kirjoitti:... vaikka annoitte muiden hoitaa vainajanne viimiset päivät?

Sinä et selvästikään tiedä tästäkään asiasta yhtään mitään.

Oman etusi vuoksi suosittelen, ettet antaisi kaunaisuutesi ja katkeruutesi täyttää ja pilata omaa elämääsi.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja ip-banni » 17.07.2018 12:56

Onpa lämmintä. 32 astetta ja ei näy yhtään lunta tunturilla Suomen puolella, pitää katsoa kiikarilla Ruotsin ja Norjan tuntureille.
ip-banni
 

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.07.2018 22:01

Kaapo kirjoitti:Tättärää.

Haluan tietää, miksi yleisellä(kin) puolella kirjoitat tällaisia turhia viestejä.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.07.2018 22:15

Saat sanoa mielipiteitäsi siinä missä muutkin. Perustelusi on muutenkin ontuva: ei ole pakko sanoa mitään.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 22.07.2018 22:55

Kaapo kirjoitti:Mä oon puhunnu kuoleista ja joku vetää herneet nenään...

Sinä olet mm. viitannut kuolleeseen henkilöön huorana ja tahallisesti sekä tarkoituksella käyttänyt useissa ketjuissa seksististä ja loukkaavaa kieltä.

Jos et itse ymmärrä mitä kuuluu normaaleihin käytöstapoihin, jonkun toisen on sinun puolestasi niiden noudattamisesta huolehdittava.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Katla » 23.07.2018 00:55

Kaapo, ole normaali! Käyttäydy kuin normaali ihminen käyttäytyy, muuten herää ajatus, että olisitko sittenkin, vastoin luuloani, jonkun sortin hullu? Ja jos olet, niin täällä on hyvät mahdollisuudet pohtia sitä. Oletko vähän kaheli vai et.
Katla
 

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja ip-banni » 23.07.2018 05:59

Kaikki vakkarikirjoittajat täällä ovat hulluja ja kaheleja. Jotkut vähemmän ja jotkut työkyvyttömyyseläkkeellä.
ip-banni
 

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.07.2018 14:23

(Relevantti?) analogia rotuihin:
Arfo-amerikkalaisen taustan omaava mies lausuu: "Esi-isäni tulivat Yhdysvaltoihin orjina jo 1700-luvun alussa. Itse olen ollut jo pienestä pitäen täysin amerikkalainen, syön hampurilaisia ja juon Bud'ia ja neuvottelen bisneksistä jenkkien kanssa. Pidän itseäni valkoisena, vaikka muut luulevat - kumma kyllä - että ihoni on musta tai neekerien värinen. En kuitenkaan piittaa heidän tulkinnoistaan."
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa