Sukupuolen kokemisesta.

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 15.07.2018 18:04

Kaaapo 13.7.2018: Jos on munaa puntissa niin naiset tekevät siitä numeron. On nähty.

Varmaan, mutta jos on pienempi ja (varsinkin) paksumpi, on hydrauliikka (ajan mittaan) parempi. Mutta hurmaaminen tapahtuu paremmin per cerebrum ja per sona.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.07.2018 18:33

Kaapo,

Suosittelen, että siirryt käyttämään kieltä joka ei loukkaa muita lukijoita.
Älä kiroile, äläkä nimittele ketään.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.07.2018 18:54

Tästä välistä on poistettu kolme Kaapon viestiä.
Syy: Epäasiallisia ja loukkaavia viestejä.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 15.07.2018 20:00

Kaapo kirjoitti:Miks poistit viestin josa viittasin lailan egoismiin oman kuvansa postaamisessa sisarensa syntymäpäivänä?...

Kuolleita ei pidä nimitellä, eikä alatyylin sanavarasto ole muissakaan yhteyksissä asiallista.
Jos et itse ymmärrä mikä on huonoa käytöstä, jonkun toisen on ymmärrettävä se sinun puolestasi.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Rakkaussoturi » 15.07.2018 21:46

Ei asuntovaunussa ole ankeaa. Itte olen karavaanariperheestä ja on oltu sekä kausipaikkalaisia yhdellä SFC-alueella asuntovaunun kanssa vuosikausia(eli siis Karavaariyhdistyksen alueella, jotka siis eivät ole bisnestä vaan pyörivät talkoovoimin) ja asuntoautoilla ollaan kierretty Suomea jopa Kilpisjärvelle asti.
Itse kyllä käytän mieluummin sanoja matkailuvaunu ja matkailuauto, mutta siis eivät ne ankeita ole. On lämmitys (kaasu), voi kokata ja mikroaaltouunia voi käyttää ja telkun ja radion saa toimimaan. Suihku & veski on.
Niin, ja leirintäalueilla on huoltorakennukset (voi tiskata, saunoa, on tuo ja vie-kirjasto, vessat, suihkut, kioski ym.) ja seuraa (yhteisöllisyyttä).
Itte olen kyllä enimmäkseen ollut leirintäalueella kesällä, mut vanhemmat vuoden ympäri. Oma vaunu on osalle ainoa kesämökki.
Mielestäni matkailuvaunussa asuminen ei ole ankeaa. Voisin hyvin kuvitella asuvani sellaisessa pitempiäkin aikoja.
Ja minähän en alkoholiakaan käytä, niin ei mee siihenkään rahaa.
Sori, tautologiaa, väsyttää ny tässä vaiheessa iltaa.
Born in Heideken
Avatar
Rakkaussoturi
 
Viestit: 684
Liittynyt: 13.08.2015 15:17
Paikkakunta: Turku

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja ip-banni » 16.07.2018 10:00

Kyllästynyt kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Miks poistit viestin josa viittasin lailan egoismiin oman kuvansa postaamisessa sisarensa syntymäpäivänä?...

Kuolleita ei pidä nimitellä, eikä alatyylin sanavarasto ole muissakaan yhteyksissä asiallista.
Jos et itse ymmärrä mikä on huonoa käytöstä, jonkun toisen on ymmärrettävä se sinun puolestasi.

Tämä ei näy ketään hätkäyttävän. Kyllästynyt luo koko ajan uusia sääntöjä, että saisi Kaapon jäähylle.
Milloin tuli tämä sääntö ettei kuolleita saa nimitellä? Laila Kinnunen oli juoppo mikä on totuus eikä siitä mihinkään muutu vaikka Kaapo ei saa sitä sanoa.
ip-banni
 

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.07.2018 12:29

Eihän täällä ole muita sääntöjä kuin se, että ylläpitoa on toteltava, jonka sovelluskin on ad hoc -tyyppinen.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.07.2018 12:32

ip-banni kirjoitti:... Milloin tuli tämä sääntö ettei kuolleita saa nimitellä? Laila Kinnunen oli juoppo mikä on totuus eikä siitä mihinkään muutu vaikka Kaapo ei saa sitä sanoa.

Hyvään käytökseen kuuluu, ettei kuolleita pidä nimitellä, ei ainakaan julkisesti.

Sitäpaitsi, ei ole kyse sanasta "juoppo".
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja ip-banni » 16.07.2018 14:01

Psykopatologia kirjoitti:Eihän täällä ole muita sääntöjä kuin se, että ylläpitoa on toteltava, jonka sovelluskin on ad hoc -tyyppinen.

https://www.suomisanakirja.fi/ad%20hoc
"tapauskohtainen tai tapauskohtaisesti, yhteen tarkoitukseen soveltuva(sti)"

Eli Kyllästyneellä ad hoc eli Kaapolle banni mistä tahansa keksitystä asiasta.
ip-banni
 

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.07.2018 14:25

Minä kuitenkin päätän lopulta.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 16.07.2018 14:46

ip-banni kirjoitti:... Eli Kyllästyneellä ad hoc eli Kaapolle banni mistä tahansa keksitystä asiasta.

Minä en ole keksinyt Kaapon viestejä.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Palle » 17.07.2018 00:48

Kyllästyneellä ei ollut mitään sitä vastaan, että Kaarina Hazard kirjoitti Tony Halmeesta todella härskin ruumiinhäväistysjutun ja taisi saaada siitä tuomionkin.
Ko on ilonen luanto, ni kaikki maistuu hyvältä
Avatar
Palle
 
Viestit: 6627
Liittynyt: 12.03.2018 23:03

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 17.07.2018 09:41

Palle kirjoitti:Kyllästyneellä ei ollut mitään sitä vastaan, että Kaarina Hazard kirjoitti Tony Halmeesta todella härskin ruumiinhäväistysjutun ja taisi saaada siitä tuomionkin.

Täälläkö muka???
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja ip-banni » 17.07.2018 10:11

Ei mitään muka mutta asiaa ei voi todistaa, koska sie olet ottanut uuden nikin 2015 ja moden oikeuksilla poistit itse vanhat kirjoituksesi.

Tämä kuollutta ei saa herjata tms. on sellaisille ihmisille tällä foorumilla jotka eivät sentin vertaa välitä elävistä omaisistaan mutta annahan olla, kun omainen kuolee, alkaa sellainen kiitosnäytelmä ettei parempaa ole nähnyt parhaimmiskaan tv-draamoissa. Nyt Kyllästynyt haluaa, että kaikki osallistuvat kuolinnäytelmään joka vainajan kohdalla. Sellaista se syyllisyys teettää.
ip-banni
 

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Mirri » 17.07.2018 10:21

ip-banni kirjoitti:Tämä kuollutta ei saa herjata tms. on sellaisille ihmisille tällä foorumilla jotka eivät sentin vertaa välitä elävistä omaisistaan mutta annahan olla, kun omainen kuolee, alkaa sellainen kiitosnäytelmä ettei parempaa ole nähnyt parhaimmiskaan tv-draamoissa.

'Kiitosnäytelmä' voi olla elävän kannalta parempi vaihtoehto kuin loputon omaa mieltä myrkyttävä katkeruus kuollutta kohtaan.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja ip-banni » 17.07.2018 10:26

Minä ajattelinkin nyt kuollutta enkä sitä joka jäi eloon. Kuollut viisveisaa kiitospuheista.
Jos ei vainajaa kunnioittanut elävänä, miksi häntä pitää ylitsevuotavasti kunnioittaa kuolleena?
ip-banni
 

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 17.07.2018 10:26

ip-banni kirjoitti:Ei mitään muka mutta asiaa ei voi todistaa, koska sie olet ottanut uuden nikin 2015 ja moden oikeuksilla poistit itse vanhat kirjoituksesi...

Väitätkö sinä Kaarina Hazardin kirjoittaneen täällä, vai minun kirjoittaneen jotakin Tony Halmeesta?
ip-banni kirjoitti:... Tämä kuollutta ei saa herjata tms. on sellaisille ihmisille tällä foorumilla jotka eivät sentin vertaa välitä elävistä omaisistaan mutta annahan olla, kun omainen kuolee, alkaa sellainen kiitosnäytelmä ettei parempaa ole nähnyt parhaimmiskaan tv-draamoissa...

Kenenkähän omaisista sinä nyt oikein puhut?
ip-banni kirjoitti:... Nyt Kyllästynyt haluaa, että kaikki osallistuvat kuolinnäytelmään joka vainajan kohdalla. Sellaista se syyllisyys teettää.

Hohhoijaa...
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja ip-banni » 17.07.2018 10:33

Kiitos samoin.
En tietenkään nyt voi nimeltä mainita kenenkään omaista, koska silloin Kyllästyneen uuden logiikan mukaan mulle pitäisi antaa banni.
Tuntemattomista vainajista saa edelleen kai puhua mitä lystää.
ip-banni
 

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 17.07.2018 10:46

ip-banni kirjoitti:Kiitos samoin.
En tietenkään nyt voi nimeltä mainita kenenkään omaista, koska silloin Kyllästyneen uuden logiikan mukaan mulle pitäisi antaa banni...

Katkeruutesi on pantu merkille, mutta minulla ei ole siihen osaa eikä arpaa.

Ja minun mielestäni, ihan oman itsesi takia, sinunkin kannattaisi pyrkiä siitä eroon.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sukupuolen kokemisesta.

ViestiKirjoittaja ip-banni » 17.07.2018 11:09

Minulla on se katkeruutta, kun en tekopyhästi ylistä kuollutta omaistani.
Minä ja äitini emme tulleet toimeen eläessä, miksi sitten ylistäisin häntä vainajana? Ottaako päähän, kun teidän päiväkirjoissanne pitää ylläpitää vainajan ylistystä vaikka annoitte muiden hoitaa vainajanne viimiset päivät?
ip-banni
 

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron