Valehtelemalla huomiota hakevat naiset

Valehtelemalla huomiota hakevat naiset

ViestiKirjoittaja ritalin » 29.03.2018 22:56

Olen törmännyt tällaiseen ilmiöön, että aika monet nuoret naiset hakevat huomiota valehtelemalla. Varsinkin internetistä löytyy paljon naisia, jotka itkevät ja itkevät elämän surkeutta ja takapakkeja, mutta todellisuudessa mikään heidän kertomansa ei ole totta. Tällaisilla jutuilla sitten halutaan huomiota lähinnä miehiltä.
Näitä naisia tulee internetistä seuraa hakevalle miehelle vastaan ketjussa, täysiä kopioita toisistaan ja miehelle menee jokaisen naisen kohdalla aina pari vuotta aikaa ennen, kuin hän tajuaa naisen valehtelevan.
Naisten valheet ovat usein sellaisia, että nainen on todellisuudessa tehnyt itse jotain ja kertoo sitten säälittävää tarinaa. Nainen ei ole välttämättä tehnyt mitään varsinaisesti pahaa, mutta hän on voinut ollut tietoisesti vaikkapa seksuaalirikollisen kanssa seurustelusuhteessa ja sitten kertoo uusille miestuttavuuksille tarinaa, että "isä käytti minua seksuaalisesti hyväksi, kun olin lapsi".

Tässä on myös sekin puoli, että kun itse on nähnyt ja kokenut kaikenlaisia todella äärimmäisiä ja poikkeuksellisia negatiivisia ilmiöitä, niin jos minä alan kertomaan näistä omista kokemuksistani, niin tällainen valehtelun kulttuuri tavallaan vesittää minun todelliset kokemukseni ja kokemukseni ikään, kuin uppoavat siihen valheiden valtamereen ja rinnastuvat valheisiin.
ritalin
 
Viestit: 967
Liittynyt: 24.02.2017 19:23

Re: Valehtelemalla huomiota hakevat naiset

ViestiKirjoittaja logia » 30.03.2018 12:54

Ihan uutta minulle. Valehteletko itse tämän kaiken?
logia
 
Viestit: 1686
Liittynyt: 20.02.2018 15:52


Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa