"näytin sille keskisormea ja persettä, Katja täräyttää."

"näytin sille keskisormea ja persettä, Katja täräyttää."

ViestiKirjoittaja ip-banni » 22.03.2018 19:05

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005614172.html
"näytin sille keskisormea ja persettä, Katja täräyttää."
ip-banni
 

Re: "näytin sille keskisormea ja persettä, Katja täräyttää."

ViestiKirjoittaja ip-banni » 22.03.2018 19:07

Nainen voi näyttää persettä ja keskisormea tv-ohjelmassa ja vieläpä pienissä bikineissä.
ip-banni
 

Re: "näytin sille keskisormea ja persettä, Katja täräyttää."

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.03.2018 21:34

Kertoisiko jotakin kyseisen ohjelmasarjan seuraajista?
Niin naiset kuin miehetkin esiintyvät Selviytyjien kaltaisissa viihdeohjelmissa ohjelman tekijöitä ja katsojia miellyttävillä ja heidän hyväksymillään tavoilla; näin minun käsitykseni mukaan. Pitää ainakin yrittää synnyttää katsojissa kohinaa ohjelman ympärillä, jotta sen tekeminen kannattaisi.

Ehkä Selviytyjien formaatissa esiintyvät naiset ja miehet järjestävät sukupuolensa mukaan erilaista draamaa katsojille: nainen näyttää keskisormen lisäksi persettä, mies tekee suutuksissaan ja toiseen kilpailijaan kiukustuneena jotakin muuta. Sitä en usko, etteikö Selviytyjissä miestenkin (aggressiiviset) tunteet leiskuisi.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: "näytin sille keskisormea ja persettä, Katja täräyttää."

ViestiKirjoittaja ip-banni » 22.03.2018 21:42

Eli minäkin olen ihan oikealla asialla, kun täällä naisena sanon monen nuoleskelevan persettä. Jos olisin mies, sanoisin jotain muuta.
ip-banni
 

Re: "näytin sille keskisormea ja persettä, Katja täräyttää."

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.03.2018 21:57

ip-banni kirjoitti:Eli minäkin olen ihan oikealla asialla, kun täällä naisena sanon monen nuoleskelevan persettä. Jos olisin mies, sanoisin jotain muuta.

Sinäkö et nuoleskele?
Sanot monen nuoleskelevan, mutta tuskin lasket itsesi mukaan nuoleskelijoiden joukkoon.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18


Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa