Catherine Deneuve: miesvihaa #metoo-kampanjan takana

Re: Catherine Deneuve: miesvihaa #metoo-kampanjan takana

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.01.2018 16:22

Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:kyllö sitä tapahtuu - ulkomailla.

Tapahtuu.
Mutta minkä luulet olevan yleisintä:
1. Mies joutuu lähtemään aiheettomien syytösten vuoksi.
2. Mitään ei tapahdu, vaikka mies ahdistelisikin naisia vuosikausia.
3. Naisen pitää lähteä, koska ei joko jaksa lääppimistä ja painostusta, tai hänet savustetaan ulos sen jälkeen kun hän on ilmoituksen ahdistelusta tehnyt?

2 3 1
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Catherine Deneuve: miesvihaa #metoo-kampanjan takana

ViestiKirjoittaja Katla » 11.01.2018 19:19

3.
2.
1.
Katla
 

Re: Catherine Deneuve: miesvihaa #metoo-kampanjan takana

ViestiKirjoittaja Katla » 11.01.2018 19:39

Kyllästynyt. Ainakin kolme kertaa sinä aikana kun olen täällä kirjoitellut, muistan sinun puhuneen sinuun kohdistetusta ahdistelusta ja jostain vakavammastakin asiasta, jonka olet joutunut kohtaamaan. Kerro mistä on kysymys. Muistan sitäkin, kun sanoit, etten ymmärrä sinua, enkä sitä mitä olet kestänyt. No miten voisin, kun en yhtään tiedä mikä se hirmuinen asia on. Tuo Madeleinen juttu oli minusta hölynpölyä, mutta se että sanot minun hyväksyvän ahdistelua ei pidä paikkaansa.
Katla
 

Re: Catherine Deneuve: miesvihaa #metoo-kampanjan takana

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 11.01.2018 20:23

Catherine Deneuve ja Carla Bruni ymmärtävät, että syntiinlankeemuksen jälkeen miehille langetettiin kirous, jonka mukaan heidän täytyy juosta suoro ojossa naisten perässä. Sekin on Eevan syytä, kun meni ottamaan kärmeeltä omenan.

Jos Eeva ei olisi tuota temppua tehnyt mekin kirmailisimme nyt paratiisin niityillä kelteisillään. Sievä ja Kyllästynytkin onnellisina käsi kädessä kuten leijonat ja lampaat käyskentelisivät riti-rinnan.
Sievä Sigismund
 

Re: Catherine Deneuve: miesvihaa #metoo-kampanjan takana

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.01.2018 20:55

Sievä Sigismund kirjoitti:Catherine Deneuve ja Carla Bruni ymmärtävät, että syntiinlankeemuksen jälkeen miehille langetettiin kirous, jonka mukaan heidän täytyy juosta suoro ojossa naisten perässä. Sekin on Eevan syytä, kun meni ottamaan kärmeeltä omenan...

Ei naurata.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Catherine Deneuve: miesvihaa #metoo-kampanjan takana

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 12.01.2018 00:55

Ei minuakaan. Miesten kohtalo on kamala. :shock:
Sievä Sigismund
 

Re: Catherine Deneuve: miesvihaa #metoo-kampanjan takana

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.01.2018 02:06

Sievä Sigismund kirjoitti:Ei minuakaan. Miesten kohtalo on kamala. :shock:

Ei edelleenkään naurata.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Catherine Deneuve: miesvihaa #metoo-kampanjan takana

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 12.01.2018 17:04

Sievä Sigismund
 

Re: Catherine Deneuve: miesvihaa #metoo-kampanjan takana

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.01.2018 22:04

No ei edes hymyilytä.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Catherine Deneuve: miesvihaa #metoo-kampanjan takana

ViestiKirjoittaja trisse » 12.01.2018 22:18

Lopeta nyt pirussa ton idiootin ruokkiminen! Lopetat sen niin se saatana hiljenee kuukaudessa! Fiksu nainen - ja tyhmä kuin pahvi!
trisse
 

Re: Catherine Deneuve: miesvihaa #metoo-kampanjan takana

ViestiKirjoittaja trisse » 12.01.2018 22:43

Ole kiltti. Se menee muualle kun ei saa vastakaikua täältä.

Tuo on niin jonninjoutavaa jankutusta kun Sig vaan haluaa provottaa ja tartut joka juttuun. Heitä vaikka palloa koirallesi se aika niin tulee paremmin hyödynnettyä!
trisse
 

Re: Catherine Deneuve: miesvihaa #metoo-kampanjan takana

ViestiKirjoittaja Hilppa » 12.01.2018 23:13

"Mitä vittua se mulle kuuluu, jos sun pomo sua käpälöi? Ei se mun vika ole jos joku jossain taputtelee toisen tissiä."

Hyvin yleinen asenne on, että vain omakohtainen on kiinnostavaa, puolustettavaa tai muutoin ymmärrettävää. Toisaalta voihan ärhäkkäimmin asioihin tarttuvakin ottaa puolustettavakseen vain sellaisia aiheita, jotka kokee omakohtaisiksi. Ajallemme ominaista tuntuu olevan, että vain "minua itseäni" koskeva asia on tärkeä ja kaikki muu toisarvoista. Missä on aito yhteisöllisyys? Onko naiseus riittävän yhdistävä tekijä?
Hilppa
 

Re: Catherine Deneuve: miesvihaa #metoo-kampanjan takana

ViestiKirjoittaja trisse » 12.01.2018 23:50

Ehkä se on hyvä puolustautua Sigiä vastaan! Siten se loppuu! Ehkä. Tai sitten teillä muilla naisilla paitsi minulla ja tuuvella on talitintin älykkyysosamäärä ja liikaa vapaa-aikaa.
trisse
 

Re: Catherine Deneuve: miesvihaa #metoo-kampanjan takana

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.01.2018 00:57

Kyllä minä sen tiedän, että Sigismund tekee kaiken vain kiusatakseen, ja juuri siksi minä yritän sitä vastustaa.

Sigismundin loputon itsekeskeisyys sekä harkittu muiden ihmisten (lue: naisten) pilkkaaminen ja halventaminen on niin röyhkeää, että minun on vaikeaa ymmärtää, miksi hänen sallitaan niin tehdä - ja vieläpä jatkaa sitä vuodesta toiseen.

En usko Sigismundin olevan niin tyhmä, etteikö hän itse tajuaisi kuinka loukkaavia hänen kirjoituksensa ja käytöksensä ovat; hän vain on niin kaunainen ja katkera naisia kohtaan, ettei hän moisesta piittaa.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Catherine Deneuve: miesvihaa #metoo-kampanjan takana

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.01.2018 01:17

Kyllästynyt kirjoitti:Sigismundin loputon itsekeskeisyys sekä harkittu muiden ihmisten (lue: naisten) pilkkaaminen ja halventaminen on niin röyhkeää, että minun on vaikeaa ymmärtää, miksi hänen sallitaan niin tehdä - ja vieläpä jatkaa sitä vuodesta toiseen.

Psykopatologialla toivottavasti on jokin vastaus ja selitys asiaan.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Catherine Deneuve: miesvihaa #metoo-kampanjan takana

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.01.2018 01:33

Asiaa saattaisi auttaa, jos minun lisäkseni joku muukin kertoisi mielipiteensä Sigismundin käytöksestä.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Catherine Deneuve: miesvihaa #metoo-kampanjan takana

ViestiKirjoittaja trisse » 13.01.2018 01:57

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Sigismundin loputon itsekeskeisyys sekä harkittu muiden ihmisten (lue: naisten) pilkkaaminen ja halventaminen on niin röyhkeää, että minun on vaikeaa ymmärtää, miksi hänen sallitaan niin tehdä - ja vieläpä jatkaa sitä vuodesta toiseen.

Psykopatologialla toivottavasti on jokin vastaus ja selitys asiaan.

Tuskin sentään. Mutta kyllästyneellä on modeoikeudet - laittaisi pellen pellolle niin päätöksen kumotessaan pp:n olisi pakko perustella miksi tämän täytyy saada jatkaa valitsemallaan tiellä.
trisse
 

Re: Catherine Deneuve: miesvihaa #metoo-kampanjan takana

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.01.2018 02:11

Kyllästynyt kirjoitti:Asiaa saattaisi auttaa, jos minun lisäkseni joku muukin kertoisi mielipiteensä Sigismundin käytöksestä.

Julkisesti vai yksityisviesteillä?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Catherine Deneuve: miesvihaa #metoo-kampanjan takana

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 13.01.2018 02:24

Oman maun mukaan.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Catherine Deneuve: miesvihaa #metoo-kampanjan takana

ViestiKirjoittaja Mirri » 13.01.2018 02:46

trisse kirjoitti: Mutta kyllästyneellä on modeoikeudet - laittaisi pellen pellolle niin päätöksen kumotessaan pp:n olisi pakko perustella miksi tämän täytyy saada jatkaa valitsemallaan tiellä.

Kuulostaa hyvältä ajatukselta.
Voisiko/saisiko Kyllästynyt moderaattorina laittaa 'pellen pellolle'?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa