Väkivaltainen nainen

Väkivaltainen nainen

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 03.01.2018 11:24

Madeline suivaantui tästä, kääntyi ympäri ja meni nurmikolla istuvan miehen luokse. Tämän jälkeen videolla näkyy, kuinka nuori nainen lyö miestä muutamaan kertaan raivostuneen oloisena pään alueelle. Naiset myös heittävät juomaa miehen päälle. Sen jälkeen he lähtevät pois.

https://www.is.fi/viihde/art-2000005511060.html
Sievä Sigismund
 

Re: Väkivaltainen nainen

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.01.2018 11:57

Tarkoitushakuisesti ja provosoivasti olet valinnut otsikoksi "Väkivaltainen nainen".

Paremmin artikkelin sisältöä olisi kuvannut otsikko "Mies kävi käsiksi vieraan naisen rintoihin".

Mutta sehän ei sinun agendaasi sovi lainkaan; sinun päämääräsi on herättää väheksyntää ja halveksuntaa naisia kohtaan.
Voin vain todeta, että tapasi kirjoittaa kyllä herättää (ainakin minussa) kumpaakin, muttei naisia vaan sinun kaltaisiasi naisvihaajia kohtaan.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Väkivaltainen nainen

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 03.01.2018 12:07

Mutta oliko oikein turvautua väkivaltaan?
Sievä Sigismund
 

Re: Väkivaltainen nainen

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 03.01.2018 12:26

Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Väkivaltainen nainen

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.01.2018 12:41

Sievä Sigismund kirjoitti:Mutta oliko oikein turvautua väkivaltaan?

Turvautua väkivaltaan???
Mitä muuta kuin väkivaltaa tuo kouriminen muka on?
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Väkivaltainen nainen

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 03.01.2018 15:19

Vaihdoit taas aihetta etkä vastannut kysymykseen.

Siis oliko naisten käyttämä väkivalta hyväksyttävää?
Sievä Sigismund
 

Re: Väkivaltainen nainen

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.01.2018 15:37

Sievä Sigismund kirjoitti:Vaihdoit taas aihetta etkä vastannut kysymykseen.

Siis oliko naisten käyttämä väkivalta hyväksyttävää?

Periaatteessahan väkivalta ei ole hyväksyttävää, mutta mitä naisen olisi sitten pitänyt tehdä? Ei ole mitään muuta keinoa kuin antaa takaisin.

Aivan liian kauan naiset ovat jättäneet tekemättä - ja nyt kun tekee, sinäkin itket naisen olevan väkivaltainen.

Jos minä olisin saanut päättää, olisin potkaissut paskapää-miestä munille niin, että varmaan tietäisi ja muistaisi, ettei rintojen kouriminen ole mitään hauska leikki.

Jo otsikkovalintasi kertoo mikä termi kuvaa sinun tavoitteitasi ja asennettasi kyseistä aihetta ja tapahtumaa - sekä naisia kohtaan yleisesti; kusipäinen sovinismi.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Väkivaltainen nainen

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 03.01.2018 15:52

No niin. Tässä se nyt nähtiin, hyväksyt mieheen kohdistuneen raa'an väkivallan. Tässäkin tapauksessa jopa kakai naista kävi miehen kimppuun etkä näe siinä mitään väärää.

Olen kauhistunut. :shock:

PS. Periaatteessa siis et hyväksy väkivaltaa, mutta miehiin kohdistuva väkivalta on ok.
Sievä Sigismund
 

Re: Väkivaltainen nainen

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 03.01.2018 22:01

Minä epäilen, että nuo kaksi naista olivat feministejä ja provosoivat miehiä tahallaan kulkemalla tissit paljaina ja kolmas kuvasi.
Sievä Sigismund
 

Re: Väkivaltainen nainen

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.01.2018 22:24

Sievä Sigismund kirjoitti:No niin. Tässä se nyt nähtiin, hyväksyt mieheen kohdistuneen raa'an väkivallan...
Sievä Sigismund:

Kyllä ennenkin on ollut seksuaalista häirintää, mutta naiset puolustautuivat. Lääppivä ukko saattoi saada sellaisen korvatillikan, että korvat soi vielä pari päivää jälkeenpäin. Mitä tehdään nyt? Vingutaan ja valitetaan mediassa, että "vuonna 1983 joku mies katsoi minua 'sillee' ".
Huoh, tätä alkaa tulla jo korvistakin.

Mitä helvettiä sinä nyt sitten vingut ja valitat?
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Väkivaltainen nainen

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 03.01.2018 23:49

Vaihdoit taas aihetta.
Sievä Sigismund
 

Re: Väkivaltainen nainen

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.01.2018 00:11

Sievä Sigismund kirjoitti:Vaihdoit taas aihetta.

En vaihtanut.
Sinä vain suollat silkkaa sontaa, ja sitten kun kompastut omaan näppäryyteesi, luikit pakoon ja syytät minua aiheenvaihtamisesta tms.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Väkivaltainen nainen

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 04.01.2018 00:19

Itse puhuit itsesi pussiin, kun vastustat muka väkivaltaa, mutta pidät miehien pieksemista oikeutettuna.
Sievä Sigismund
 

Re: Väkivaltainen nainen

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.01.2018 00:46

Niin, etenkin kun vuodesta toiseen lukee sinun feminismiprovojasi, olen lopulta tullut tulokseen, että jos muut keinot eivät tepsi (niin kuin eivät ole tehonneet sinuunkaan) jotkut miehet ansaitsisivat navakan potkun munilleen.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Väkivaltainen nainen

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 04.01.2018 08:11

Tuo on raakaa väkivaltaa.
Sievä Sigismund
 

Re: Väkivaltainen nainen

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.01.2018 12:20

Sievä Sigismund kirjoitti:Tuo on raakaa väkivaltaa.

Mitä sinä oikein ruikutat?
Jos alkeellisetkaan käytöstavat eivät ole hallussa (niin kuin videon rintoja kourivalla miehellä ei ollut), eivätkä toistuvat vetoomukset, pyynnöt ja anelut tehoa (niin kuin eivät ole sinuun tehonneet), mitä jää jäljelle?

Jos mies ei tajua, ettei hänellä/heillä ole lupaa ryhtyä kourimaan kenen tahansa naisen rintoja, on kyllä ihan omaa ansiota, jos joku vastauksena potkii munille.

Ja jos joku ei tajua, että jatkuva paasaaminen feministeistä/feminismistä, valheellisten väitteiden esittäminen asiasta, toistuvat provokaatiot niin kuvilla kuin teksteilläkin (kuten esimerkiksi tämän ketjun asiaa vääristelevä otsikko), on tottavie ansainnut monoa munilleen.

Selvyyden vuoksi sanottakoon vielä, että otsikon tapauksessa kourittu nainen ei potkinut ketään vaan vain antoi sen korvatillikan, jonka sinä itse olet hehkuttanut olevan juuri se oikea tapa vastata lääppimiseen ja kourimiseen.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Väkivaltainen nainen

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 04.01.2018 13:43

Eli tässä tuli todistettua, että miehiin kohdistuva väkivalta on hyväksyttyä feministien keskuudessa.
Viimeksi muokannut Sievä Sigismund päivämäärä 05.01.2018 00:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Sievä Sigismund
 

Re: Väkivaltainen nainen

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 04.01.2018 13:49

Sievä Sigismund kirjoitti:Eli tässä tuli todistettua, että mihiin kohdistuva väkivalta on hyväksyttyä feministien keskuudessa.

No niinpä tietenkin!

Jos ihminen on niin helvetin ilkeä, että vuodesta toiseen puhuu paskaa ja vääristelee asioita (niin kuin sinä mm. tämän ketjun otsikossa teet), ei pidä ihmetellä, jos lopulta joku saa siitä tarpeekseen ja potkaisee.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Väkivaltainen nainen

ViestiKirjoittaja ritalin » 05.01.2018 03:11

Riita kalakeitosta johti miehen puukotukseen, pari kuukautta myöhemmin nainen tappoi - 8 vuoden vankeustuomio

Torstai 28.12.2017 klo 14.23 (päivitetty klo 14.32)



Kainuun käräjäoikeus tuomitsi torstaina vuonna 1990 syntyneen Niina Sisko Anneli Vikstedtin kahdeksan vuoden ehdottomaan vankeustuomioon taposta ja pahoinpitelystä.

Tuomion mukaan nainen puukotti vuonna 1988 syntyneen miesystävänsä yksityisasunnossa Kajaanissa syyskuun 1. päivänä kuluvaa vuotta.

Naisen pahoinpitelytuomio on seurausta aiemmasta, heinäkuussa tapahtuneesta veriteosta.


Riita kalakeitosta

Pariskunta oli viettänyt ravintolailtaa heinäkuussa 2017 ja mennyt sen jälkeen kotiinsa. Mies olisi halunnut syödä kalakeittoa.

Tästä syntyi riitatilanne, koska naisen mukaan ruoka oli tarkoitettu seuraavalle päivälle. Nainen esti miestään syömästä kalakeittoa lyömällä tätä noin viisi kertaa keittiöveitsellä.

Käräjäoikeudessa tuomittu myönsi ”tökkäisseensä" miestään vetisellä "pari kertaa". Vikstedt kiisti syyttäjän esittämän törkeän pahoinpitelyn, mutta myönsi hätävarjelun liioittelun. Hänet tuomittiin pahoinpitelystä.


Yksi isku tappoi

Syyskuun ensimmäisenä päivänä tapahtunut puukotus päätti miehen elämän.

Pariskunta vietti iltaa heidän yhteisessä asunnossaan nauttien alkoholia. Illan aikana Vikstedtin ja tämän miesystävän välille syntyi jälleen riitatilanne, jonka yhteydessä osapuolten kesken syntyi tönimistä.

Tönimisen seurauksena tuomittu oli muun muassa kaatunut lattialle. Tämän tilanteen jälkeen tuomittu haki keittiöstä fileerausveitsen ja meni noin kolmen metrin päässä olleen miehensä luokse, joka oli kumartuneena sohvapöydän päällä olleen tietokoneen näppäimistön luona.

Käräjäoikeuden perusteluiden mukaan kuolemansyylausunnosta ilmenee, että veitsi on uponnut syvälle uhrin rintaan. Lyönnin on siten täytynyt olla voimakas.

Tähän nähden käräjäoikeus ei pidä uskottavana Vikstedtin väitettä siitä, että hänen tarkoituksenaan ei ollut vahingoittaa miestään tai osua häneen. Vikstedt on vedonnut siihen, että uhri oli juuri lyöntihetkellä noussut kyyrystä pystyyn ja kääntynyt häntä kohden, jolloin veitsi olisi vahingossa uponnut uhrin rintaan.

Lyönnin voimakkuuden vuoksi lyönnin on täytynyt olla myös nopea. Käräjäoikeus ei pidä varteenotettavana mahdollisuutena sitä, että uhri olisi lyönnin aikana ehtinyt liikkua Vikstedtin väittämällä tavalla.

Tuomion mukaan Vikstedt löi uhria yhden kerran veitsellä. Lyönti suuntautui uhria ylhäältä alaspäin. Uhri menehtyi saamiinsa vammoihin.

Tappo tapahtui puolen yön aikaan.


Soitti itse hätäkeskukseen

Vikstedt soitti itse hätäkeskukseen ja kertoi tappaneensa vahingossa miehensä:

- Tänne tarvitaan apua, on tapaturma. Puukotus, minä vahingossa minun miestä, äkkiä! Minä - - Hän kuolee, minä kuolla, hän kuolee, nähtävästi minä tappoin minun miehen!

Oikeudessa tuomittu kiisti tapon, mutta myönsi törkeän kuolemantuottamuksen. Hän myöntää hakeneensa veitsen ja huitaisseensa sillä tietokoneelta ylösnousemassa ollutta miestään. Tuomitun mukaan veitsi upposi uhriin vain muutaman millin. Hän meni kertomansa mukaan huitaisun jälkeen paniikkiin, soitti itse hätäkeskukseen ja aloitti uhrin elvyttämisen.

Tuomio ei ole lainvoimainen. Vikstedt on pettynyt saamaansa käräjäoikeuden tuomioon ja tulee valittamaan koko tuomiosta.


http://www.iltalehti.fi/kotimaa/2017122 ... 9_u0.shtml
ritalin
 
Viestit: 967
Liittynyt: 24.02.2017 19:23

Re: Väkivaltainen nainen

ViestiKirjoittaja isla » 05.01.2018 14:04

All this talking about stabbing is getting me pretty sharp, if you know what I mean. https://twitter.com/KateHarding/status/ ... 0751574016 lue, ihminen
isla
 

Seuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron