Sielu ja ruumis: Saara Särmä

Re: Sielu ja ruumis: Saara Särmä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.12.2017 22:07

Sievä Sigismund kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Sievä Sigismund kirjoitti:Höpöhöpö.

Ei ole minun vikani jos Saara Särmä julkaiseen kuvan taikinatiinustaan lehden keskiaukeamalla. Otaksun, että taustalla on narsistiset motiivit.

Haluaisin suoraan kysymykseen suoran vastauksen:

Väitätkö sinä Sigismund Sievä, ettet sinä muka ole postannut tälle palstalle kymmeniä kuvaviestejä, jotka ovat selkeästi olleet ylipainoisia naisia ivaavia ja pilkkaavia?

Eipäs tässä yht'äkkiä muista, että olisin jotain pilkkaamismielessä postannut.

Olisiko tuo mahdollisesti omaa tulkintaasi?

Alla vain yksi (17.11.2017 klo 19:13) esimerkki
siitä ivailusta ja pilkanteosta, joilla sinä olet meitä naisia muistanut.
Sievä Sigismund kirjoitti:Melkoisia taikinatiinuja. :shock:

Tuollaisia kun kävelee kaupungilla niin enpä ihmettele, jos miesten tekee mieli muuttaa metsään...

Sadat vastaavat viestit (kuvilla ja ilman) on ollut määrällisesti mittavin kontribuutiosi tälle palstalle.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sielu ja ruumis: Saara Särmä

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 08.12.2017 22:21

Lainaus on irroitettu kontekstista ja käytetään vihamielisesti minun mollaamiseeni.
Sievä Sigismund
 

Re: Sielu ja ruumis: Saara Särmä

ViestiKirjoittaja Ryysy » 08.12.2017 22:37

.Kissi kirjoitti:1

Kissi, oon nyt nopeasti täällä, mutta haluan sanoa, että en kohdistanut kuvaa esim. sinua vastaan, vaan ylipäätään koko maailmaa vastaan! En tiedä, miksi poistit viestin, mutta ihan varmuudella vain tämä: kyllä itsekin olen ollut osallisena läskikeskustelussa ja kauniiden ihmisten ihailussa, tietyn tyyppisen vartalon mallin tukemisessa jne., mutta ihan tarpeekseni. En vaan halua, että sinulle nyt jää tästä jokin kauhumaku suuhun. En etsi syyllisiä tjsp. Ihan niitä ovat tädit, sedät, veljet, siskot, kas kun eivät koiratkin... Mutta älä mieti liikaa. Sydän.
Ryysy
 

Re: Sielu ja ruumis: Saara Särmä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.12.2017 23:39

Sievä Sigismund kirjoitti:Lainaus on irroitettu kontekstista ja käytetään vihamielisesti minun mollaamiseeni.

Viesti on irrotettu ketjustaan, mutta silti se kuvaa Sinun asennettasi naisia kohtaan.
Ja yllä oleva viestisi puolestaan osoittaa Sinun tekevän "Trumpit" aina kun valheesi paljastuvat.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sielu ja ruumis: Saara Särmä

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 09.12.2017 00:40

Kysymys oli Iltasanomien uutisesta, jossa paheksuttiin ihmisten kulkemista alusvaatteissa julkisilla paikoilla.
Sievä Sigismund
 

Re: Sielu ja ruumis: Saara Särmä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.12.2017 00:45

Sievä Sigismund kirjoitti:Kysymys oli Iltasanomien uutisesta, jossa paheksuttiin ihmisten kulkemista alusvaatteissa julkisilla paikoilla.

Ei se muuta asiaa miksikään. "Taikinatiinuista" puhuminen on pilkkaamista ja ivaamista.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sielu ja ruumis: Saara Särmä

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 09.12.2017 01:29

Kuva
Sievä Sigismund
 

Re: Sielu ja ruumis: Saara Särmä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.12.2017 01:55

So?
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sielu ja ruumis: Saara Särmä

ViestiKirjoittaja Ryysy » 09.12.2017 02:02

Meikä ei tajunnut, onneksi(?) mut (sydän) https://www.youtube.com/watch?v=V3UmDekLdl8
Ryysy
 

Re: Sielu ja ruumis: Saara Särmä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 09.12.2017 21:26

So, että aiemmin feministinen ohje oli "katsoa saa mutt'ei koskea"; nyt taas 'jos katsot, varaudu poliisin puhutteluun'.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sielu ja ruumis: Saara Särmä

ViestiKirjoittaja Ryysy » 09.12.2017 21:34

Minä tajusin tuon (lopulta) niin, että media toistaa naisten epäkunnioittavaa kohtelua tms. Mietin sopisiko kaksoisstandardi tätä kuvaamaan, mutta ehkä ei.
Ryysy
 

Re: Sielu ja ruumis: Saara Särmä

ViestiKirjoittaja Hilppa » 09.12.2017 22:26

Psykopatologia kirjoitti:So, että aiemmin feministinen ohje oli "katsoa saa mutt'ei koskea"; nyt taas 'jos katsot, varaudu poliisin puhutteluun'.

Eihän tuo pilapiirros katso, vaan kehottaa toisia katsomaan, osoittelee, markkinoi, vähättelee ja pilkkaa, mikä on aivan eri asia kuin hiljaa sisimmässään katsoa eikä tehdä siitä numeroa kenellekään tai antaa kenenkään huomata omaa katsomistaan. Eivät nämä #MeToo kampanjat tai niihin liittynyt YLEn keskusteluohjelma ainakaan ole mistään poliisin puhuttelusta maininneet tai sellaista vaatineetkaan. Päinvastoin julkinen virallinen keskustelu on mielestäni ollut tähän asti aika maltillista.
Hilppa
 

Re: Sielu ja ruumis: Saara Särmä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.12.2017 22:57

Ryysy kirjoitti:Minä tajusin tuon (lopulta) niin, että media toistaa naisten epäkunnioittavaa kohtelua tms...

Niinhän se tekee.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sielu ja ruumis: Saara Särmä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 09.12.2017 23:03

Psykopatologia kirjoitti:So, että aiemmin feministinen ohje oli "katsoa saa mutt'ei koskea"; nyt taas 'jos katsot, varaudu poliisin puhutteluun'.

Höpö höpö.

Kummallista valittaa siitä, että seksuaalinen häirintä on vihdoinkin otettu puheeksi - ja lopultakin todettu sen olevan varsin yleistä ja tavallista.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Sielu ja ruumis: Saara Särmä

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 10.12.2017 13:27

Tässä Saaran aisa pari Roosa:

https://instagram.com/p/BchHpZElx4Z/
Sievä Sigismund
 

Re: Sielu ja ruumis: Saara Särmä

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.12.2017 14:29

Sievä Sigismund kirjoitti:Tässä Saaran aisa pari Roosa: https://instagram.com/p/BchHpZElx4Z/

Feminismi-Perjantai-ohjelmasta viewtopic.php?f=8&t=20450
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sielu ja ruumis: Saara Särmä

ViestiKirjoittaja Katla » 11.12.2017 23:34

Ryysy kirjoitti:
.Kissi kirjoitti:1

Kissi, oon nyt nopeasti täällä, mutta haluan sanoa, että en kohdistanut kuvaa esim. sinua vastaan, vaan ylipäätään koko maailmaa vastaan! En tiedä, miksi poistit viestin, mutta ihan varmuudella vain tämä: kyllä itsekin olen ollut osallisena läskikeskustelussa ja kauniiden ihmisten ihailussa, tietyn tyyppisen vartalon mallin tukemisessa jne., mutta ihan tarpeekseni. En vaan halua, että sinulle nyt jää tästä jokin kauhumaku suuhun. En etsi syyllisiä tjsp. Ihan niitä ovat tädit, sedät, veljet, siskot, kas kun eivät koiratkin... Mutta älä mieti liikaa. Sydän.

Tunsin itseni idiootiksi ja poistin todisteet. Kaikki hyvin Ryysis.
Katla
 

Re: Sielu ja ruumis: Saara Särmä

ViestiKirjoittaja Ryysy » 12.12.2017 02:11

Ryysistä pukkaa näin joulun alla, mutta kiva kun kommentoit jotain, hyvä hyvä. (Oli kauheet paineet,,, aaa,,, onko Kissi loukkaantunut...)
Ryysy
 

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa