A-teema: Seksuaalista häirintää

Re: A-teema: Seksuaalista häirintää

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 19.11.2017 14:21

Sievä Sigismund kirjoitti:Miksi sikä Kyllästynyt sätit Perttiä? Pertti on seksuaalisen häirinnän uhri.

Liian vähän puhutaan miesten kokemasta seksuaalisesta häirinnästä. Kikkelikuvista kyllä jaksetaan vaahdota, mutta tissikuvat jätetään huomiotta...

Vapaaehtoinen kuvienkatselu ei ole seksuaalistä häirintää.
Seksuaalistä häirintää on esimerkisi sinun harjoittamasi naisia esittävien kuvien postaaminen palstalle, vaikka sinulle on kymmeniä kertoja sanottu, että se on loukkaavaa, häiritsevää - silkkaa harkittua toisten ihmisen kiusaamista.
Sievä Sigismund kirjoitti:... Miehiä pommitetaan jatkuvasti seksuaalisella häirinnällä. Naiset keimailee joka puolella vähissä vaatteissa, lehtien sivuilla, netissä, lyhtypylväisen mainoksissa ymym...

Puhut taas itsesi kanssa ristiin. Vaahtoat, kuinka kamalaa islaminuskoisten huivinkäyttö on, mutta sitten väität seksuaaliseksi häirinnäksi tässä kulttuurissa yleisesti hyväksyttyä pukeutumista.
Sievä Sigismund kirjoitti:... Sitten realimaailmassa jos uskallat työntää nenäsi ulos, kaduilla kävelee naiset minihameissa ja pyllyverkkareissa ym. hepenissä tarkoituksena näyttää mahdollisimman seksikkäiltä. Päälle päätteeksi syytetään häirinnän uhria esim tuijottamisesta...

Tuijottaminen on huonoa käytöstä, eikä mikään mahti maailmassa pakota sinua katselemaan, saati tuijottamaan, naisia minihameissa tai pyllyverkkareissa.

Alkaa etoa tuo sinun käytöksesi. Ei seksuaalinen häirintä ole mikään vitsi. Ilmeisesti et tajua kirjoitustesi merkitystä ja vaikutusta muihin ihmisiin.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: A-teema: Seksuaalista häirintää

ViestiKirjoittaja Hilppa » 19.11.2017 14:38

Sivistynyt ihminen ei taputa toista ventovierasta ihmistä sosiaalisessa tilanteessa takamukselle. Sivistynyt ihminen ei tuijota lähimmäisensä epäonnistunutta pukeutumista eikä myöskään onnistunutta pukeutumista. Sivistynyt ihminen ei tuijota seurassa kenenkään olemusta tai huomauttele kenenkään pukeutumisesta olipa se onnistunutta tai epäonnistunutta. Eihän sivistynyttä käytöstä ole hörähtäminen jonkun tyhmyydelle tai mokallekaan. Yleensä sivistyneet ihmiset jättävät sosiaalisessa kontekstissa muiden mokat reagoimatta niihin näkyvästi. Onko noissa jotain epäselvää Sievä S.?
Hilppa
 

Re: A-teema: Seksuaalista häirintää

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 19.11.2017 14:41

(13:40)
Sievä Sigismund kirjoitti:Olen moraalisesti närkästynyt. Baba on ahdistellut Perttiä seksuaalisesti.

Ihan mukava oli Babaa katsoa. - Moon-TV:llä oli aikoinaan uutiset, jossa lukitajatar riisui vaatteitaan uutisten edetessä. En pannut pahakseni.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: A-teema: Seksuaalista häirintää

ViestiKirjoittaja trisse » 19.11.2017 15:51

Kyllästynyt kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Uutisvuodossa Baballa nännit pullottivat rinnoista. (Katsoin kiinteästi.) - Sievä hoi!

Miksi ihmeessä sinä yllytät Sigismundia jatkamaan typeryyksiään, joilla hän tahallisesti kiusaa ja loukkaa muita kirjoittajia?

Ehkä pp ajattelee että se tuo meitä muita lähemmäs toisiamme?
trisse
 

Re: A-teema: Seksuaalista häirintää

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 19.11.2017 17:00

Kuva
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: A-teema: Seksuaalista häirintää

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 19.11.2017 18:15

Kyllästynyt kirjoitti:Puhut taas itsesi kanssa ristiin. Vaahtoat, kuinka kamalaa islaminuskoisten huivinkäyttö on, mutta sitten väität seksuaaliseksi häirinnäksi tässä kulttuurissa yleisesti hyväksyttyä pukeutumista.

Minähän olen sanonut, että alan ymmärtää muhamettilaisia entistä enemmän...

Kyllästynyt kirjoitti:Tuijottaminen on huonoa käytöstä, eikä mikään mahti maailmassa pakota sinua katselemaan, saati tuijottamaan, naisia minihameissa tai pyllyverkkareissa.

Mikäs mahti maailmassa pakottaa sinut katselemaan minun postaamiani kuvia?

Kyllästynyt kirjoitti:Alkaa etoa tuo sinun käytöksesi. Ei seksuaalinen häirintä ole mikään vitsi. Ilmeisesti et tajua kirjoitustesi merkitystä ja vaikutusta muihin ihmisiin.

Ainahan sinua on minun olemukseni etonut sanoinpa mitä hyvänsä. En kyllä kaikin ajoin tajuakaan.
Sievä Sigismund
 

Re: A-teema: Seksuaalista häirintää

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 19.11.2017 18:54

Sievä Sigismund kirjoitti:... Minähän olen sanonut, että alan ymmärtää muhamettilaisia entistä enemmän...

No lopeta sitten huiveista nillittäminen.
Sievä Sigismund kirjoitti:... Mikäs mahti maailmassa pakottaa sinut katselemaan minun postaamiani kuvia?...

Palstan valvojan tehtäviin kuuluu lukea sinunkin viestisi.
Sievä Sigismund kirjoitti:... Ainahan sinua on minun olemukseni etonut...

Juuri noin. Heittäydyt väärinymmärretyksi ja sorretuksi reppanaksi, jos sinun ilkeilyysi puuttuu.
Ja valitettavasti sinun viestisi ovat voittopuolisesti niin asiattomia ja loukkaavia, että niihin on jonkun syytä puuttua.
Lisäksi väistelet vastuuta omista sanoista ja ryhdyt pelleilemään asioilla jotka eivät ainakaan minua naurata tai huvita pätkääkään.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: A-teema: Seksuaalista häirintää

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 19.11.2017 19:51

Kyllästynyt kirjoitti:
Sievä Sigismund kirjoitti:... Mikäs mahti maailmassa pakottaa sinut katselemaan minun postaamiani kuvia?...

Palstan valvojan tehtäviin kuuluu lukea sinunkin viestisi.

Juu, silmät kiiluen syynäämään, että "mitä moraalitonta se on nyt postannut..."
Sievä Sigismund
 

Re: A-teema: Seksuaalista häirintää

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 19.11.2017 20:08

Sievä Sigismund kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Palstan valvojan tehtäviin kuuluu lukea sinunkin viestisi.

Juu, silmät kiiluen syynäämään, että "mitä moraalitonta se on nyt postannut..."

Niin tietenkin. Ja sinä ressukka olet aivan syyttä suotta joutunut pahojen feministien hampaisiin.

PS. Moraalista tai moraalittomuudesta ei ole kyse. En pidä naispostauksiasi vastenmielisenä niiden moraalin/moraalittomuuden takia, vaan yksinkertaisesti siksi, koska ne ovat loukkaavia, pilkkaavia, naisia (ja erityisesti feministejä) vastaan suunnattua, harkittua ja tarkoituksella tehtyä kiusaamista.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: A-teema: Seksuaalista häirintää

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 19.11.2017 20:13

Minä pilkkaan feministejä vastakin. Naisia enkä muitakaan ihmisyksilöitä sensijaan en haluaisi pilkata. Erilaisia huuhaaideologioita taas pilkkaan. Myös politikot ovat mielestäni lähes vapaata riistaa.
Sievä Sigismund
 

Re: A-teema: Seksuaalista häirintää

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 19.11.2017 20:41

Sievä Sigismund kirjoitti:Minä pilkkaan feministejä vastakin. Naisia enkä muitakaan ihmisyksilöitä sensijaan en haluaisi pilkata. Erilaisia huuhaaideologioita taas pilkkaan. Myös politikot ovat mielestäni lähes vapaata riistaa.

Pilkkaa sitten jossain muualla kuin täällä.
Naisia ja naiseutta sinä olet pilkannut koko tämän palstan olemassaolon ajan, eikä loppua näy. Sinua on pyydetty lopettamaan kiusaaminen (esim. kuvapostauksesi naisista), mutta korjausta tai parannusta asiaa ei ole saatu.

En usko, että olen ainoa joka on lopen kyllästynyt sinun paskanjauhantaasi feminismistä. ja erityisesti väitteeseesi siitä, että feministien tavoite on tappaa miehet sukupuuttoon.
Mitä sinä kuvittelet paasaamisellasi saavasi aikaan?
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: A-teema: Seksuaalista häirintää

ViestiKirjoittaja m-vaiva » 19.11.2017 20:49

Lopen Kyllästynyt.
m-vaiva
 

Re: A-teema: Seksuaalista häirintää

ViestiKirjoittaja trisse » 19.11.2017 21:16

Sievä Sigismund kirjoitti:Minä pilkkaan feministejä vastakin. Naisia enkä muitakaan ihmisyksilöitä sensijaan en haluaisi pilkata. Erilaisia huuhaaideologioita taas pilkkaan. Myös politikot ovat mielestäni lähes vapaata riistaa.


Mutta se sama jankkaus uuvuttaa. Täällä ei ole edes hirveästi noiden ideologioiden kannattajia. Etkö voi välillä käydä vauva-palstalla tai jossain vihreiden kokoontumisissa?
trisse
 

Re: A-teema: Seksuaalista häirintää

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 19.11.2017 21:34

Periaatteessa idioottina esiintyminen on täälläkin sallittua.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: A-teema: Seksuaalista häirintää

ViestiKirjoittaja Hilppa » 19.11.2017 22:48

Psykopatologia kirjoitti:Periaatteessa idioottina esiintyminen on täälläkin sallittua.

Niin. Et voi muuta kuin nostaa kädet pystyyn. Sinänsä ymmärrettävää ja toisaalta ihan hyvä keino, mutta kun tuo ei toimi täällä(kään).
Hilppa
 

Re: A-teema: Seksuaalista häirintää

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 19.11.2017 23:02

(22:02)
Psykopatologia kirjoitti:Kuva

Sievä sekoittaa stimulukset (S; ärsykkeet) ja responssit (R), ja äärimuodossaan moinen on tai johtaa ärsykkeiden orjuuteen: oma kiihottuneisuus (R) onkin sitä, että (suhteellisen) "viaton" nainen onkin "syyllinen" omaan kiihottumiseen ja projektion kautta jopa niin, että hänen tarkoituksensa on ollut asettua uhrin eteen kävelemään tarkoituksenaan tulla isketyksi. - Asianomaiselle voi tulla myös kestostondis - 'on heti päästävä naimaan' . Tätä välttääkseen ao. voi hankkia itselleen ruunan vehkeet, jotta voi edes hieman kulkea kadulla.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: A-teema: Seksuaalista häirintää

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 19.11.2017 23:51

Psykopatologian diagnoosi on virheellinen ja väärä.

Neito teki naisille tyypillisen virheen. Tälläytyi sexyksi mielessään komea muskelimies. Mutta paikalle hompparoikin pahaa aavistamaton random tavis, siis Sievä. Normitavis olisi tehnyt tikusta asia ja alkanut latelemaan neidolle kohteliaisuuksia ja saanut ahdistelusyytteet päällensä, mutta minä pidin itseni miehenä ja hoidin ostokseni kylmän rauhallisesti kuin neito olisi ollut pelkkää ilmaa.

Elikkä stimuluksesta tuli huti.
Sievä Sigismund
 

Re: A-teema: Seksuaalista häirintää

ViestiKirjoittaja Hilppa » 20.11.2017 00:17

Sievä Sigismund kirjoitti:Minä pilkkaan feministejä vastakin. Naisia enkä muitakaan ihmisyksilöitä sensijaan en haluaisi pilkata. Erilaisia huuhaaideologioita taas pilkkaan. Myös politikot ovat mielestäni lähes vapaata riistaa.

I) Minusta ei ole kiva, että pilkkaat, koska usein pilkkasi on vihamielistä sävyltään ja halveksuvaa. Ei ole kiva lukea mitään sellaista. En pidä vihasävyisestä pilkasta. En feministejä, sovinisteja, poliitikkoja tai muitakaan ihmisiä kohtaan. Halveksuva pilkka ei puhdista, se vain vahingoittaa.
II) Myös äärifeministit ovat ihmisyksilöitä. Ääriajatteluun sortuneet ihmiset ovat jossain suhteessa niksahtaneet. Ei voi mitään.
III) Poliittinen satiirisi on kovin yksipuolista ja visusti varot itseironiaa. Olet liian tosikko persujen, kepun ja etenkin
Väyrysen suhteen.
Hilppa
 

Re: A-teema: Seksuaalista häirintää

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.11.2017 00:27

Hyväksytkö, Hilppa, feministinä monisukupuoli-ajattelun?
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: A-teema: Seksuaalista häirintää

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 20.11.2017 00:31

Minusta Väyrystä koskeva kritiikki liittyy enimmin hänen persoonaansa, ei hänen esittämäänsä. - Minusta Orpo on paljon ällömpi.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron