HS: Syrjäytyneistä nuorista

HS: Syrjäytyneistä nuorista

ViestiKirjoittaja ritalin » 13.11.2017 22:23

”Kukaan älykäs ja kaunis nainen ei halua seurustella työttömän, kouluttamattoman miehen kanssa” – 28-vuotias Valtteri ja 26-vuotias Kharouf kertovat tarinansa syrjäytymisestä
Syrjäytyneitä nuoria on 15–29-vuotiaiden ikäluokasta noin viisi prosenttia. Heistä kaksi kolmasosaa on miehiä. Valtteri ja Kharouf elävät lähes päihteettömästi, mutta he kärsivät ahdistuksesta ja masennuksesta. Molempien elämästä löytyy myös valonpilkahduksia.

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005446769.html

Aloitin joitain vuosia sitten netissä pitkään jatkuneen keskustelun siitä, kuinka nuori mies ei kelpaa naisille, ellei ole ns. pahapoika. Taustalla oli tapaus, jossa exäni raiskannut narkki kahmi itselleen puolen Suomen naiset ja onnistui estämään minua tutustumasta naisiin. Nyt ympyrä on vihdoin sulkeutunut jutun osalta ja Hesari esittää, että pillua saamattomat miehet, jotka eivät ole raiskanneet, ovatkin syrjäytyneitä, eli näitä, jotka ovat potentiaalisia kouluampujia.

PP 14.11.2017 23:23: Muutin otsikkoa.
ritalin
 
Viestit: 967
Liittynyt: 24.02.2017 19:23

Re:

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 14.11.2017 00:01

Otsikosta - HS: "Jos et ole raiskannut, olet syrjäytynyt" - saa kuvan, että kyseessä olisi Hesarista saatu suora lainaus. (Tuollaista en Hesarista itse todennut.) - Täten otsikkoa on muutettava.

Olisi parempi, jos aloittaja kirjoittaisi itse uutisen aloitusviestiksi ja omat jorinat sitten uudeksi, erilliseksi viestiksi.
14.11.2017 23:15
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: HS: "Jos et ole raiskannut, olet syrjäytynyt"

ViestiKirjoittaja trisse » 14.11.2017 19:56

No siitä toki raiskaamaan! Takuuvarma tie naisten sydämiin. Poliisilaitos saattaa tulla tielle mutta ensikertalaisten tuomiot ovat monesti ehdollisia.
trisse
 

Re: Re:

ViestiKirjoittaja ritalin » 02.12.2017 09:20

Psykopatologia kirjoitti:Otsikosta - HS: "Jos et ole raiskannut, olet syrjäytynyt" - saa kuvan, että kyseessä olisi Hesarista saatu suora lainaus. (Tuollaista en Hesarista itse todennut.) - Täten otsikkoa on muutettava.

Olisi parempi, jos aloittaja kirjoittaisi itse uutisen aloitusviestiksi ja omat jorinat sitten uudeksi, erilliseksi viestiksi.
14.11.2017 23:15

Olin saanut vaikutteita MV-lehdestä. Ei tule toistumaan. Oli muutenkin aika vaatimaton aloitus, kun sen äkkiä suhautin menemään.
ritalin
 
Viestit: 967
Liittynyt: 24.02.2017 19:23


Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron