Tuiskun väitös (2017)"ruumiillisesta" näyttelemisestä ym.

Re: Tuiskun väitös (2017)"ruumiillisesta" näyttelemisestä ym

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 08.04.2018 22:17

Palle kirjoitti:Väärin meni taas. En minä vihaa naisia enkä edes feministejä...

Jos noin on, miksi kuitenkin vuodesta toiseen loukkaat, häiritset, kiusaat, ivaat, pilkkaat, vähättelet ja irvit naisia sekä postaat typeriä kuvapostauksiasi?
Sinua on pyydetty monet kerrat lopettamaan, mutta ei - sinä vain jatkat ja jatkat.
Palle kirjoitti:... Olen vain erimieltä miesten tuhoamisesta ja muusta jaskasta.

Niin, sinä jankutat, että feministien tavoite muka on tappaa miehet sukupuuttoon, mutta tuohan on valhe, jonka sinäkin kyllä tiedät valheeksi, mutta josta sinä jostain kummallisesta syystä haluat pitää kiinni ja vaalia kuin silmäterääsi.

Voisit vihdoinkin ruveta olemaan samaa mieltä kuin feministitkin.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Tuiskun väitös (2017)"ruumiillisesta" näyttelemisestä ym

ViestiKirjoittaja Mirri » 08.04.2018 22:29

Kyllästynyt kirjoitti:Voisit vihdoinkin ruveta olemaan samaa mieltä kuin feministitkin.

Minä tyytyisin siihen, ettei Palle hyökkäisi tällä foorumilla jatkuvasti ja toistuvasti feminismiä/feministejä vastaan. Toistaiseksi näyttää lupaavalta: Pallen aloittamat ketjut sisältävät muutakin kuin feminismivastaisuutta ja 'naisvihamielisyyttä'.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Tuiskun väitös (2017)"ruumiillisesta" näyttelemisestä ym

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.04.2018 10:53

Hilppa kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Toisaalta monet tasa-arvon yms. kannattajat - niin "hiljaiset" kuin julistavatkin - eivät miellä itseään feministeiksi.

Pelkäävät tulevansa liitetyksi ääriajatuksia esittäneisiin henkilöihin. Järkevät ihmiset ymmärtävät, että feminismi ei ole yhtä kuin liikkeen ääripää.

9.4.2018 http://ryppyjareika.blogspot.fi/
Kuva
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa