Militantti suvaitsevaisuus

Militantti suvaitsevaisuus

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 03.11.2017 22:32

Sievä Sigismund
 

Re: Militantti suvaitsevaisuus

ViestiKirjoittaja Alive » 03.11.2017 22:36

En ihan ymmärtänyt tätä.
Alive
 

Re: Militantti suvaitsevaisuus

ViestiKirjoittaja Katla » 03.11.2017 23:56

Jospa Sigge yksinkertaisi tuon? Siis muuttaisi helposti tajuttavaan muotoon.
Katla
 

Re: Militantti suvaitsevaisuus

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 04.11.2017 00:29

Juttu on pitkän kaavan mukaan aloitusviestin linkissä ja pähkinänkuoressa alla.
Pääsyyllinen on valkoinen mies, jolle alistettu vaimo kantaa verisen paistin ja odottaa iltaa inhosta väristen.
Sievä Sigismund
 

Re: Militantti suvaitsevaisuus

ViestiKirjoittaja Katla » 04.11.2017 00:59

Sievä Sigismund kirjoitti:Juttu on pitkän kaavan mukaan aloitusviestin linkissä ja pähkinänkuoressa alla.
Pääsyyllinen on valkoinen mies, jolle alistettu vaimo kantaa verisen paistin ja odottaa iltaa inhosta väristen.

jaa, isäntä odottaa ruokaa(itse metsästämäänsä) ja alistettu vaimo laittaa sen ehtoo ruaksi,verisen paistin miehelleen syötäväksi. Samalla vaimoa ällöttää tuleva yö;kohteleeko se mua kuin veristäpaistia. niinkö? Ei näitä tajua, ellet ohjaa tajuamaan.
Katla
 

Re: Militantti suvaitsevaisuus

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 04.11.2017 09:42

Viktoriaaniseen aikaan naisen piti ajatella ylevämpiä asioita miehen tyydyttäessä eläimellisiä tarpeitaan.
Sievä Sigismund
 

Re: Militantti suvaitsevaisuus

ViestiKirjoittaja Katla » 05.11.2017 01:58

En jaksa , lukea tuota kopioitua kirjoitusta, mutta tämä on jännä aihe. Ai keskiaikaan nainen ei muka nauttinut seksistä, eikä saanut sitä näyttää, siitä riittäisi mielipiteitä varmaan muillakin lukioilla.
Katla
 

Re: Militantti suvaitsevaisuus

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 05.11.2017 09:31

Viktoriaaninen aika ei ollut keskiajalla , vaan romantiikan ajalla 1800-luvulla.
Britannian pitkäaikaisin hallitsija antoi nimensä aikakaudelle, joka ihaili edistystä, siveyttä ja äitiyttä. Itse hän riemuitsi seksistä, vältteli lapsiaan ja karsasti kehitystä.

https://www.tiede.fi/artikkeli/jutut/ar ... _aikansa_n
Sievä Sigismund
 


Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron