Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

Re: Oli helpotus, kun vainaja ymmärsi kuolla

ViestiKirjoittaja irmeli » 08.11.2016 12:09

Tyy kirjoitti:
irmeli kirjoitti:Sitten tavallaan menisi hukkaan se sielunhoito, jos lopputulos olisi se, että paskasta tuli hyvä.


Ei suinkaan. Kuollut paska on hyvä. Tai noh, todennäköisemmin yhdentekevä.

Nyt kun arvuutellaan, niin mahtoikohan Touko Tarkki osallistua lapsensa hautajaisiin. Saahan vankilasta vapaata nyt hautajaisiin. Ainakin tappamiseen hän osallistui.

Ja toisaalta hänen ja hänen entisen naisystävänsä Sirpa Laamasen hautajaisissa aikoinaan, niin mahtaako kukaan keksiä mitään kivaa sanottavaa?


Kuka muu tässä arvuuttelee kuin sinä ääliö?
Jos kuollut vainaja olisi mulle yhdentekevä, en olisi hänestä aloittanut tämmöistä ketjua.
irmeli
 

Re: Oli helpotus, kun vainaja ymmärsi kuolla

ViestiKirjoittaja Tyy » 09.11.2016 11:47

irmeli kirjoitti:Kuka muu tässä arvuuttelee kuin sinä ääliö?
Jos kuollut vainaja olisi mulle yhdentekevä, en olisi hänestä aloittanut tämmöistä ketjua.


Ja mikähän on "tämmöinen" ketju jostain "hänestä"? Viittasit vain artikkeliin siitä että aina kuolleista ihmisistä ei pahemmin välitetty. Nyt viittaat ikäänkuin johonkin tiettyyn kuolleeseen. Voi voi kun en oikein tiedä yhtään mistä puhut.
Tyy
 
Viestit: 682
Liittynyt: 10.08.2016 15:21

Re: Oli helpotus, kun vainaja ymmärsi kuolla

ViestiKirjoittaja irmeli » 09.11.2016 15:03

irmeli kirjoitti:Muutin jutun otsikon paremmin itselleni sopivaksi.

Tuosta kai olisi viisaampi ehkä voinut ymmärtää, että puhun jostain tietystä vainajasta.
Monilla on täällä heikko älykkyys.
irmeli
 

Re: Oli helpotus, kun vainaja ymmärsi kuolla

ViestiKirjoittaja Tyy » 10.11.2016 14:32

irmeli kirjoitti:Tuosta kai olisi viisaampi ehkä voinut ymmärtää, että puhun jostain tietystä vainajasta.
Monilla on täällä heikko älykkyys.


Voi kun jäi ymmärtämättä. Kokeilisit kirjoittaa jotain niin ehkä tulet ymmärretyksi.
Tyy
 
Viestit: 682
Liittynyt: 10.08.2016 15:21

Re: Oli helpotus, kun vainaja ymmärsi kuolla

ViestiKirjoittaja irmeli » 10.11.2016 15:35

Tyy kirjoitti:
Voi kun jäi ymmärtämättä. Kokeilisit kirjoittaa jotain niin ehkä tulet ymmärretyksi.

Ehkä hienoin älynväläys mitä olen täällä nähnyt.
irmeli
 

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.11.2016 16:08

"Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa"
Ketjun otsikko muuttui, joten poistin viestini, joissa puhuttiin toisesta aiheesta. Olivat liian sopimattomia uuden otsikon alle.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Oli helpotus, kun vainaja ymmärsi kuolla

ViestiKirjoittaja irmeli » 10.11.2016 16:31

Mirri kirjoitti:Sigismund, mielestäni viestisi kertoo tilannetajun puutteesta, yhdenlaisesta tyhmyydestä. Huonommassa tapauksessa viestisi kertoo sen kirjoittajan loputtomasta tarpeesta tulla esille ja nähdyksi.

Hoksasi Mirri sanoa mutta oli aivan hiljaa, kun Tyyltä puuttui tilannetaju. Lisäksi Mirri ei viestiään poistanut vaikka kaikki muut viestit pois.

Perseennuolentaa taas tässäkin ketjussa Mirriltä.
irmeli
 

Re: Oli helpotus, kun vainaja ymmärsi kuolla

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.11.2016 17:05

irmeli kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Sigismund, mielestäni viestisi kertoo tilannetajun puutteesta, yhdenlaisesta tyhmyydestä. Huonommassa tapauksessa viestisi kertoo sen kirjoittajan loputtomasta tarpeesta tulla esille ja nähdyksi.

Hoksasi Mirri sanoa mutta oli aivan hiljaa, kun Tyyltä puuttui tilannetaju. Lisäksi Mirri ei viestiään poistanut vaikka kaikki muut viestit pois.

Perseennuolentaa taas tässäkin ketjussa Mirriltä.

Sinuako nuoleskelin?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja irmeli » 10.11.2016 18:02

Niinpä, oikein lehmän kielen nuoleskelua.
irmeli
 

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja Katla » 11.11.2016 02:00

Ketjusta en ymmärrä mitn. Mutta miksi Irmelillä on nykyään tapana useinkin sanoa ihmisille "nuoleskelua" tai "perseen nuolentaa" tms. Mitä tarkoitat sillä, Irmeli? Joissain tilanteissa, kun joku on esim. ystävällinen, saatat sanoa "taas pers. nuol." miksi sanot niin ja mitä sillä meinaat? Sanonta on inhottava.
Katla
 

Re: Oli helpotus, kun vainaja ymmärsi kuolla

ViestiKirjoittaja Tyy » 11.11.2016 05:56

irmeli kirjoitti:Ehkä hienoin älynväläys mitä olen täällä nähnyt.


Niin. Sua ei kuitenkaan kiinnosta tulla ymmärretyksi niin menee kaikki mahdolliset älynväläykset hukkaan. Sä kirjoitat vaan otsikon ja siihen se jää.
Tyy
 
Viestit: 682
Liittynyt: 10.08.2016 15:21

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja irmeli » 11.11.2016 10:10

Niin. En osaa niin yksinkertaisesti kirjoittaa, että sinäKIN asian ymmärtäisit.
Teen otsikon kuten täällä ylläpitäjä on neuvonut, jos on linkki ja sitten vasta sanon toisessa ketjussa jotain ja tässäkin ketjussa sanoin kahdeksan viestin verran ketjun asiaa mutta koska et ymmärrä mitään, et tietenkään huomannut viestejäni.

Mukava perskärpänen olet, käy toki kaikki viestini läpi ja sano muka jotain nasevaa :D :D . Olen tottunut perskärpäsiin.
irmeli
 

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 11.11.2016 12:47

irmeli kirjoitti:Niinpä, oikein lehmän kielen nuoleskelua.

Kuva
HS 11.11.2015 - Fingerpori

Sinun Irmeli tulisi rajoittaa peräsuolennuolemisjuttujasi - ikään kuin kaikki ystävällisyys olisi paskan maistelua.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.11.2016 16:11

irmeli kirjoitti:Niin. En osaa niin yksinkertaisesti kirjoittaa, että sinäKIN asian ymmärtäisit.
Teen otsikon kuten täällä ylläpitäjä on neuvonut, jos on linkki ja sitten vasta sanon toisessa ketjussa jotain ja tässäkin ketjussa sanoin kahdeksan viestin verran ketjun asiaa mutta koska et ymmärrä mitään, et tietenkään huomannut viestejäni.

Mukava perskärpänen olet, käy toki kaikki viestini läpi ja sano muka jotain nasevaa :D :D . Olen tottunut perskärpäsiin.

Minä kyllä suuresti ihmettelen, mikä tämän ketjun alunperäinen tarkoitus on?
Irmeli tässä haukkuu muita kirjoittajia perskärpäsiksi, perseennuolijoiksi, ääliöiksi, vähä-älyisiksi ym ym niin kuin vain hän kykenee. Jälleen kerran.

Ikävä kyllä, mitään muuta ei tässä ketjussa käy selville, runsaiden poistojen vaikutuksesta, kuin se, että irmeli taas kerran ampuu ohi ja vahvasti.
Mikset irmeli voi kirjoittaa asiallisesti kun et ole mikään tyhmä ja osaat kirjoittaa jos haluat tai edes viitsit?

Viime aikoina, irmeli, olet kääntänyt kaikki ketjut joihin olet osallistunut, päälaelleen, haukkuaksesi vain muita. Miksi ihmeessä irmeli? Jos sinä tunnet olosi täällä tukalaksi, se on ihan yksinomaan omaa syytäsi! Turha siitä on muita tulla arvostelemaan tai itkupotkuraivareita saamaan.
Perseennuolenta on halveksuvista sanonnoista kaikkein oksettavin! Ehkä se sinulle irmeli , kuuluu päivittäiseen kielenkäyttöösi. Täällä ei sovi nimitellä muita kirjoittajia
niillä nimillä mitä olet kotioloissasi tottunut käyttämään.

Jos sinä irmeli käyttäytyisit tai edes yrittäisit vähän, täällä olisi kaikilla mukavampaa kirjoitella.
Miksi edes vaivaudut kirjoittelemaan täällä, kun muut ovat tämmöisiä ääliöitä? Olethan vallan yliviisas tähän sakkiin!Miksi käytät niin ällöttävää kieltä, että oksettaa sitä lukiessa?

- Melkein jo tiedän ja arvaan, minkälaisen kommentin saan vastaukseksi kun tämän totuuden tähän julkaisen.
Kirjoittaja .Kissi » 11 Marras 2016, 02:00
Ketjusta en ymmärrä mitn. Mutta miksi Irmelillä on nykyään tapana useinkin sanoa ihmisille "nuoleskelua" tai "perseen nuolentaa" tms. Mitä tarkoitat sillä, Irmeli? Joissain tilanteissa, kun joku on esim. ystävällinen, saatat sanoa "taas pers. nuol." miksi sanot niin ja mitä sillä meinaat? Sanonta on inhottava.
Sateentekijä
 

Perskärpäsen näyttävä paluu

ViestiKirjoittaja irmeli » 11.11.2016 16:28

Kas vain toinenkin perskärpänen löysi taas jotain sanottavaa foorumilla. Muutenhan sulla ei olekaan sanottavaa vaan olet hiljaa mutta kun näet paikan herjata minua, jo tulet foorumille.
irmeli
 

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja irmeli » 11.11.2016 17:54

Itse vainajasta ei siis ollut asiaa kuin neljällä kirjoittajalla, ketjun avasin 5.11, jolloin sen esim. sateentekijä luki ja kävi räksyttämässä pöölle.

Mutta, kun päästiin riiteleen, jo ketjusta tuli suosittu.
irmeli
 

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 11.11.2016 20:30

Pääsimme asian ytimeen eli torailuun. :lol:
Sievä Sigismund
 

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja irmeli » 11.11.2016 21:13

Kohta tulee muka-sivistynyt- ihminen ja haukkuu sinut Sievä S.
irmeli
 

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.11.2016 22:49

PP kirjoitti:
Sinun Irmeli tulisi rajoittaa peräsuolennuolemisjuttujasi - ikään kuin kaikki ystävällisyys olisi paskan maistelua.

Sitähän se irmelillä nykyjään vallankin on. Ihmettelen, jos jollakin on vierlä mitään tarvetta olla ruommoisen rääväsuun ystävä. Minä tulisin vallan hyvin täällä toimeen ilman hänt ja kaltaisiaan.
En käy enempää tätä pohtimaan, sen verran paskanmaku jäi irmelin kommentoimisesta.
Sateentekijä
 

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.11.2016 22:54

irmeli kirjoitti:Itse vainajasta ei siis ollut asiaa kuin neljällä kirjoittajalla, ketjun avasin 5.11, jolloin sen esim. sateentekijä luki ja kävi räksyttämässä pöölle.

Mutta, kun päästiin riiteleen, jo ketjusta tuli suosittu.

Mitähän minä pöölle räksytin? Sinähän siinä räksytit ja minä kysin vaan pööltä että missä oli linkki.Kun sitä ei lainauksessa ollut.
Viitsisitko vaivautua edes sen verran että lukisit muitten kirjottamisia ennenkuin alat länkyttämään paskaasi ja nuolettamaan perseitä.Olet todella ällöttävä!

Kirjoittaja irmeli » 05 Marras 2016, 17:38

Epäiletkö pöö etteivät kaikki itse osanneet lukea juttua linkin takaa?

Kirjoittaja Sateentekijä » 05 Marras 2016, 17:42

Missä on pöön viestissä linkki?


Tämä oli "keskustelu" joka pöön lainauksen jälkeen irmelin ja minun välillä käytiin, joten kerros irmeli, missä kohtaa minä tässä räksytin?

Jos et edes sitä ymmärrä, mene länkyttämään paskojasi muihin maisemiin. Kiitos.
Sateentekijä
 

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa