Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

Re: Perskärpäsen näyttävä paluu

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.11.2016 23:04

irmeli kirjoitti:Kas vain toinenkin perskärpänen löysi taas jotain sanottavaa foorumilla. Muutenhan sulla ei olekaan sanottavaa vaan olet hiljaa mutta kun näet paikan herjata minua, jo tulet foorumille.

Itse sinä tähänkin olet syypää, ihan turhaa siinä länkytät.
Sateentekijä
 

Re: Perskärpäsen näyttävä paluu

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.11.2016 23:07

Sateentekijä kirjoitti:
irmeli kirjoitti:Kas vain toinenkin perskärpänen löysi taas jotain sanottavaa foorumilla. Muutenhan sulla ei olekaan sanottavaa vaan olet hiljaa mutta kun näet paikan herjata minua, jo tulet foorumille.

Itse sinä tähänkin olet syypää, ihan turhaa siinä länkytät.

Riittää jo Sateentekijä, mielipiteesi on tullut selväksi.
Suosittelen, että sinäkin pitäisit nyt mölyt masussasi.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.11.2016 23:10

Kyllästynyt, onko aiheellista jatkaa tämän tyylistä ketjua, minä vaan kysyn? Miksi minun pitäisi pitää mölyt mahassani kun irmeli kirjoittaa jatkuvasti noita persejuttujaan? Onko irmeli paskanlänkyttämisineen jollain tavoin arvokkaampi kuin muut kirjoittajat?
Sateentekijä
 

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 11.11.2016 23:11

Sano, Kyllästynyt irmelille. että riittää jo, minähän en edes ole juurikaan täällä viime aikoina kirjoitellut
Enkä taida vastaisuudessakaan kirjoitella, sen verran paksua täällä taas on.
Sateentekijä
 

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.11.2016 23:16

Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt, onko aiheellista jatkaa tämän tyylistä ketjua, minä vaan kysyn?...

Älä sitten enää jatka! Mielipiteesi on käynyt selväksi, eikä toistoa tarvita.
Kyse ei ole arvojärjestyksestä.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 11.11.2016 23:17

Sateentekijä kirjoitti:Sano, Kyllästynyt irmelille. että riittää jo...

Psykopatologiahan sanoi jo.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja Tyy » 12.11.2016 03:31

irmeli kirjoitti:Niin. En osaa niin yksinkertaisesti kirjoittaa, että sinäKIN asian ymmärtäisit.
Teen otsikon kuten täällä ylläpitäjä on neuvonut, jos on linkki ja sitten vasta sanon toisessa ketjussa jotain ja tässäkin ketjussa sanoin kahdeksan viestin verran ketjun asiaa mutta koska et ymmärrä mitään, et tietenkään huomannut viestejäni.

Mukava perskärpänen olet, käy toki kaikki viestini läpi ja sano muka jotain nasevaa :D :D . Olen tottunut perskärpäsiin.


Ekaan viestiisi laitoit vain linkin ja kirjoitit otsikon joka viittasi kyseisen linkin artikkeliin. Toisessa viestissä ilmoitit muuttaneesi otsikkoa paria tuntia myöhemmin vaikka kukaan ei ollut ketjuun kirjoittanut vielä yhtään mitään, sinä mukaan lukien.

Pöö oli kopioinut linkin tekstin ja laittoi sen ketjuun viestiksi, ja sinä rähisit siitä pöölle. Sateentekijän kysymystä en ihan ymmärrä kumpaa hän kommentoi, sinun rähinääsi turhasta vaiko sitä että Pöö ei laittanut toistamiseen sitä linkkiä joka oli jo ekassa viestissä. Kohtalaisen ilmeistähän oli että teksti oli sama, ehkä Sateentekijä ei tätä huomannut.

Toisella sivulla sinä rähiset Sateentekijälle Pöö:lle rähisemisestä, vaikka itse olit häntä aikaisemmin näin juuri tehnyt.

Ainoat viittaukset johonkin tiettyyn vainajaan oli minun ja Sigmundin viesteissä.

Ei sulla tietysti mitään ongelmaa ole nähdä tuollaista rähisemistä järkevänä mutta kukaan muu ei sitä sellaisena pidä. Mulle tulee vaikutelma että sä halusit puhua jommasta kummasta vanhemmastasi mutta missään sä et sellaista kirjoittanut, että viittaisit muuhun kuin artikkelin yleiseen aiheiseen. Mä uskon myös että sä pystyisit hieman parempaan jos haluaisit.
Tyy
 
Viestit: 682
Liittynyt: 10.08.2016 15:21

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja irmeli » 12.11.2016 05:45

Aloitin ketjun kello 8.36 ja toisen viestin kirjoitin 8.38 jossa ilmoitin korjanneeni otsikon paremmin itsellni sopivaksi.
Jos, tuntee kellon tuossa meni aikaa kaksi MINUUTTIA eikä kahta tuntia.
Enempää en viestiäsi viitsi lukea, jos älykkyytesi on tuota laatua.
irmeli
 

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja Tyy » 12.11.2016 14:08

irmeli kirjoitti:Aloitin ketjun kello 8.36 ja toisen viestin kirjoitin 8.38 jossa ilmoitin korjanneeni otsikon paremmin itsellni sopivaksi.
Jos, tuntee kellon tuossa meni aikaa kaksi MINUUTTIA eikä kahta tuntia.
Enempää en viestiäsi viitsi lukea, jos älykkyytesi on tuota laatua.


Hyvä, pidä toi. Älä lue enempää.
Tyy
 
Viestit: 682
Liittynyt: 10.08.2016 15:21

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.11.2016 18:54

Tyy kirjoitti:
irmeli kirjoitti:Niin. En osaa niin yksinkertaisesti kirjoittaa, että sinäKIN asian ymmärtäisit.
Teen otsikon kuten täällä ylläpitäjä on neuvonut, jos on linkki ja sitten vasta sanon toisessa ketjussa jotain ja tässäkin ketjussa sanoin kahdeksan viestin verran ketjun asiaa mutta koska et ymmärrä mitään, et tietenkään huomannut viestejäni.

Mukava perskärpänen olet, käy toki kaikki viestini läpi ja sano muka jotain nasevaa :D :D . Olen tottunut perskärpäsiin.


Ekaan viestiisi laitoit vain linkin ja kirjoitit otsikon joka viittasi kyseisen linkin artikkeliin. Toisessa viestissä ilmoitit muuttaneesi otsikkoa paria tuntia myöhemmin vaikka kukaan ei ollut ketjuun kirjoittanut vielä yhtään mitään, sinä mukaan lukien.

Pöö oli kopioinut linkin tekstin ja laittoi sen ketjuun viestiksi, ja sinä rähisit siitä pöölle. Sateentekijän kysymystä en ihan ymmärrä kumpaa hän kommentoi, sinun rähinääsi turhasta vaiko sitä että Pöö ei laittanut toistamiseen sitä linkkiä joka oli jo ekassa viestissä. Kohtalaisen ilmeistähän oli että teksti oli sama, ehkä Sateentekijä ei tätä huomannut.

Toisella sivulla sinä rähiset Sateentekijälle Pöö:lle rähisemisestä, vaikka itse olit häntä aikaisemmin näin juuri tehnyt.

Ainoat viittaukset johonkin tiettyyn vainajaan oli minun ja Sigmundin viesteissä.

Ei sulla tietysti mitään ongelmaa ole nähdä tuollaista rähisemistä järkevänä mutta kukaan muu ei sitä sellaisena pidä. Mulle tulee vaikutelma että sä halusit puhua jommasta kummasta vanhemmastasi mutta missään sä et sellaista kirjoittanut, että viittaisit muuhun kuin artikkelin yleiseen aiheiseen. Mä uskon myös että sä pystyisit hieman parempaan jos haluaisit.


Tyy, eihän irmeli mikään tyhmä ole, häneltä on tullut hyvinkin asiallisia viestejä joskus. Jotenkin vaan tuntuu, että hän on taantunut tuolle muitten haukkumisen tasolle, en tiedä miksi.Kaamosmasennusta? Onhan siellä nyt meneillään pitkä valoton kausi. Toisaalta luulisi hänen siihen jo tottuneen kun on ikänsä siellä elänyt.

Jo se, että muuttaa alunperin ihan asiallisen ketjun otsakkeen paskanlänkytykseksi jota sitten myös innokkaasti täällä harrastaa, poistaa asiaviestit ym . kertoo jotain ehkä hänen omasta pahasta olostaan, jonka sitten purkaa muihin täysin syyttömiin. Mutta tämmöinenhän irmeli ajoittain on. Syystä tai toisesta.Ei pitäisi loukkaantua...mutta silti... Jos minua henkilökohtaisesti kutsutaan perskärpäseksi, perseennuolijaksi, vähä- älyuseksi , ääliöksi ym, kertoo se vain noitten ilmaisujen käyttäjästä, että paha on olla siellä toisessa päässä.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 12.11.2016 18:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä
 

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja irmeli » 12.11.2016 18:56

Mulla on kaksi perskärpästä, jihuu.
irmeli
 

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.11.2016 18:59

Irmeli, etkö ihan oikeesti tajua, että sinä olet se, jolla asiat on heikosti, emme me?
Sinä et edes malta lukea tai odottaa, että toinen saa kirjoituksensa loppuun kun tunget jo siihen väliin, voi sua reppanaa.
Sateentekijä
 

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.11.2016 19:01

Sitä paitsi irmeli, PP varoitti sua jo kerran, odotatko että pääset tunturiin jäähylle?
Sateentekijä
 

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja irmeli » 12.11.2016 19:02

Sateentekijä kirjoitti:Sitä paitsi irmeli, PP varoitti sua jo kerran, odotatko että pääset tunturiin jäähylle?

Sitähän sinä nyt näyttävästi tulit mulle hakemaan. Mitään asiaahan sulla ei näytä olevan.
irmeli
 

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.11.2016 19:03

Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Kyllästynyt, onko aiheellista jatkaa tämän tyylistä ketjua, minä vaan kysyn?...

Älä sitten enää jatka! Mielipiteesi on käynyt selväksi, eikä toistoa tarvita.
Kyse ei ole arvojärjestyksestä.

Toki minä toistan ihan yhtä pitkään kuin irmeli ei kykene tyyliään muuttamaan. laita sitte molemmat jäähylle. Näytä mahtisi.
Sateentekijä
 

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.11.2016 19:07

irmeli kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Sitä paitsi irmeli, PP varoitti sua jo kerran, odotatko että pääset tunturiin jäähylle?

Sitähän sinä nyt näyttävästi tulit mulle hakemaan. Mitään asiaahan sulla ei näytä olevan.

Ja sinun asiasi oli?- Joku muu kuin haukkua muita paskanlänkyttäjiksi, perseennuolijoiksi. perskärpäsiksi, ääliöiksi... Hieno juttu alunperin kuolemista käsittelemään tarkoitetuussa ketjussa.
Irmeli, minä kyllä häpeäisin ja rajusti sinuna ja ainakin ymmärtäisin olla hetken ihan hiljaa!
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 12.11.2016 19:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä
 

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.11.2016 19:09

Jos minua henkilökohtaisesti kutsutaan perskärpäseksi, perseennuolijaksi, vähä- älyiseksi , ääliöksi ym, kertoo se vain noitten ilmaisujen käyttäjästä, että paha on olla siellä toisessa päässä. Mielestäni semmoisten sanoja joutaisi miettimistauolle. Ei miulla muuta.
Sateentekijä
 

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 12.11.2016 19:11

Kyllä kai ketjun mieli on nykyisellään hämärtynyt, kuten Sateentekijä toi esiin.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 12.11.2016 19:14

Sateentekijä kirjoitti:... Toki minä toistan ihan yhtä pitkään kuin irmeli ei kykene tyyliään muuttamaan. laita sitte molemmat jäähylle. Näytä mahtisi.

Irmeli ei kirjoittanut sinulle, vaan Tyylle.
Tuollaisissa tapauksissa sinä(kin) voisit pitää näppiksesi kiinni, eikä ryhtyä analysoimaan tai arvioimaan ketään. Sellainen aiheuttaa vain lisää paskanjauhantaa, ja sitähän sinä(kään) ole halua.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Paskanjänkytystä tässäkin ketjussa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 12.11.2016 19:14

PP kirjoitti:
Kyllä kai ketjun mieli on nykyisellään hämärtynyt, kuten Sateentekijä toi esiin.

Ainakin ketjun aloittajan mieli näyttää hämärtyneen .
Riitti taas visiteeraaminen tänne muutamaksi ajaksi.
Sateentekijä
 

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron