Prisma: Montako sukupuolta on?

Re: Prisma: Montako sukupuolta on?

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 29.10.2016 22:22

Mirri kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Mirri tarkoitti inter-sukupuolisuutta.

Tarkoitin transsukupuolisuutta.
http://transtukipiste.fi/intersukupuolisuus/

Transsukupuolisuus ei ole normaalia, joten tuskin sukupuolenkorjaustakaan voidaan pitää normaalina.

Ainakin inter-sukupuolisuus on epänormaalia. Minulla on vaikutelma, että ainakin tukipisteessä trans-sukupuolisuutta haluttaisiin pitää suhteellisen terveenä ja että kyseessä olisi kernaammin korjaus kuin sairauden varsinainen hoito.

22:28
Transihmisyys ei ole mielenterveyden häiriö. Kärsimystä aiheuttava vakava jatkuva sukupuoliristiriita ruumiin, identiteetin ja roolin välillä on psykiatrisesti sairausluokiteltu sukupuoli-identiteetin häiriöksi. Osa asiantuntijoista toivoo tästä diagnoosista luopumista, koska he kokevat sen patologisoivan sukupuolen moninaisuutta. Osa kokee diagnoosin tarpeelliseksi, jotta sukupuoliristiriitaa kokevat voivat saada tarvitsemaansa terveydenhoidollista apua.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Prisma: Montako sukupuolta on?

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 29.10.2016 22:32

Kyllästynyt kirjoitti:
Sievä Sigismund kirjoitti:...nTytön poikamaisuutta pidetään mielestäni positiivisena asiana. Toisaalta pojan tyttömäisyyttä ei niinkään.

Tulit yllä luultavasti tahattomasti paljastaneeksi, ettei tyttöjä ja poikia kohdella tasavertaisesti (vaan poikia arvostetaan enemmän).

En paljastanut tahattomasti mitään, vaan kerroin omista havainnoistani. Joku muu saattaa ajatella toisin.
Sievä Sigismund
 

Re: Prisma: Montako sukupuolta on?

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 29.10.2016 22:34

Kokemukseni mm. alakoulusta on, että tyttöjä suositaan ja poikia rangaistaan.

Tyttöjä suositaan myös tällä palstalla.
Sievä Sigismund
 

Re: Prisma: Montako sukupuolta on?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 29.10.2016 22:47

Sievä Sigismund kirjoitti:Kokemukseni mm. alakoulusta on, että tyttöjä suositaan ja poikia rangaistaan...

Luulen, että pojat hölmöilevät keskimäärin enemmän kuin tytöt, ja niin ollen keräävät rangaistuksiakin tyttöjä useammin.
Sievä Sigismund kirjoitti:... Tyttöjä suositaan myös tällä palstalla.

Vaikka täällä saa koko ajan kuulla olevansa kääkkä, kotko, ämmä, akka, muija, huora (jne) ja palstalla on varsin usein levitetty naisia/naiseutta halventavaa ja loukkaavaa kuvamateriaalia. Millä perusteilla täällä muka suosittaisiin tyttöjä?
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Prisma: Montako sukupuolta on?

ViestiKirjoittaja trisse » 29.10.2016 23:13

Sievä Sigismund kirjoitti:Kokemukseni mm. alakoulusta on, että tyttöjä suositaan ja poikia rangaistaan.

Tyttöjä suositaan myös tällä palstalla.


Jos se mitenkään sinua lohduttaa niin minua ei ole ikinä suosittu sen enempää tällä palstalla kuin koulussakaan. Koulussa arvosanat aina laskivat 0,25-0,5 arvosanaa alaspäin koearvosanasta tuntiosaamisen puutteen vuoksi (eli sen että olin vaan sulkeutunut ja arka - en saanut edes erityistä tyttömaista gloriaa osakseni sen vuoksi). Tällä palstalla olet ehkä päässyt huomaamaan ettei minua täälläkään suuremmin ole suosittu.

Joko hyytyy kyynel silmäkulmassa..?
trisse
 

Re: Prisma: Montako sukupuolta on?

ViestiKirjoittaja trisse » 29.10.2016 23:27

Että ehkä jotain flirttailevia ja yliseksikkäitä tyttöjä/naisia voidaankin suosia mutta tytöissä ja naisissakin on paljon sellaisia jotka eivät ole erityisen naisellisia. Heihin miespuoliset auktoriteetit voivat suhtautua hyvinkin nuivasti. Heille kostetaan jotain ylimääräistäkin siitä etteivät ole jotain toivottua. Pitäisikö tälläisten naisten vaan pakottaa itsensä flirttailemaan että pärjäisivät?
trisse
 

Re: Prisma: Montako sukupuolta on?

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 29.10.2016 23:40

trisse kirjoitti:
Sievä Sigismund kirjoitti:Kokemukseni mm. alakoulusta on, että tyttöjä suositaan ja poikia rangaistaan.

Tyttöjä suositaan myös tällä palstalla.


Jos se mitenkään sinua lohduttaa niin minua ei ole ikinä suosittu sen enempää tällä palstalla kuin koulussakaan. Koulussa arvosanat aina laskivat 0,25-0,5 arvosanaa alaspäin koearvosanasta tuntiosaamisen puutteen vuoksi (eli sen että olin vaan sulkeutunut ja arka - en saanut edes erityistä tyttömaista gloriaa osakseni sen vuoksi). Tällä palstalla olet ehkä päässyt huomaamaan ettei minua täälläkään suuremmin ole suosittu.

Joko hyytyy kyynel silmäkulmassa..?

Olet säännön vahvistava poikkeus. Laskeppas montako nais- ja montako mieskirjoittajaa täällä on? Miehet on ajettu pois.
Sievä Sigismund
 

Re: Prisma: Montako sukupuolta on?

ViestiKirjoittaja trisse » 29.10.2016 23:45

Kuinka monta säännön vahvistavaa poikkeusta sallitaan ennen kuin sääntöä muutetaan? Olet jo sanonut sekä minua että tuuvea sääntöä vahvistaviksi poikkeuksiksi mutta me muodostamme suunnilleen 33% naiskirjoittajista. Aika helvetin iso poikkeus!
trisse
 

Re: Prisma: Montako sukupuolta on?

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 29.10.2016 23:47

Mieskirjoittajista 100% on potkittu pois, jos ylläpitäjää ei lasketa.
Sievä Sigismund
 

Re: Prisma: Montako sukupuolta on?

ViestiKirjoittaja trisse » 29.10.2016 23:48

...
Viimeksi muokannut trisse päivämäärä 30.10.2016 00:54, muokattu yhteensä 1 kerran
trisse
 

Re: Prisma: Montako sukupuolta on?

ViestiKirjoittaja trisse » 29.10.2016 23:50

Ps. Kiva ettei minun kohtaloni kiinnostanut paskaakaan! Olisi ollutkin kiusallista lukea jotain näennäisempaattista paskaa. Nyt vaan toivotaan että... *piiiiiiiiiiiiiiiiiiip*

Miksi helvetissä piti tulla tähän ryhmään kolmen (?) vuoden jälkeen. Ehdittiin nähdä sinut Heppuhejnä ja Riidankylväjänä. Olet ilmeisesti kaiken perusteella varsin iäkäs ja koko ajan dementoidut lisää. Et elä tässä maailmassa tai tajua mistään mitään. Ei tässä ryhmässä ole sinulle mitään. Inhosin sinua jo ennen ja vihaan sinua vielä enemmän nyt.

Ole kiltti ja lähde pois..
Viimeksi muokannut trisse päivämäärä 30.10.2016 00:55, muokattu yhteensä 1 kerran
trisse
 

Re: Prisma: Montako sukupuolta on?

ViestiKirjoittaja trisse » 30.10.2016 00:08

Jos haluatte suuressa armossanne antaa minulle edellisestä vapautuksen tästä ihastuttavasta ryhmästä joiksikin päiviksi niin ihan vapaasti. En pyydä tuolta saatanan munapäältä anteeksi! Levittää itsetyytyväistä ruttoaan ihan tarpeeksi jo ilmankin!

(Oppisi sitten esimerkkitapauksen kautta että voi täältä päästä nainenkin ulos!)
trisse
 

Re: Prisma: Montako sukupuolta on?

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 30.10.2016 00:13

Älähän nyt hiilly. Kyllähän minä tiedän kovat kokemuksesi, mutta puhuin palstan naisista keskimäärin.
Sievä Sigismund
 

Re: Prisma: Montako sukupuolta on?

ViestiKirjoittaja trisse » 30.10.2016 00:16

Miten keskimääräinen lohduttaa poikeusta? Miltä sinusta kirjoituksesi tuntuisivat jos olisit minun kaltainen nainen? Mieti sitä edes hetki!
trisse
 

Re: Prisma: Montako sukupuolta on?

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 30.10.2016 00:19

Ikävältä varmaankin. Olet erityistapaus. Jos puhun keskivertonaisista, en tarkoita sinua.
Sievä Sigismund
 

Re: Prisma: Montako sukupuolta on?

ViestiKirjoittaja trisse » 30.10.2016 00:24

Tuon vastauksen sai kiskoa sinusta. Muuten tähän mennessä sinusta täällä suositaan naisia sataprosenttisesti. Paitsi niitä naisia joita ei. Ja se siitä.

Miksi haluat kirjoitella täällä? Mikset voi mennä suomi24:n tai jonnekin saatanaan? Olithan jo niin monta vuotta poissa ettet ole mitenkään sidoksissa tai kiintynyt paikkaan. Mieti armon termiä ja vapauta minut edes yhdestä taakasta. Painuisit nyt vaan suosiolla vittuun!
trisse
 

Re: Prisma: Montako sukupuolta on?

ViestiKirjoittaja Mirri » 30.10.2016 00:31

Sievä Sigismund kirjoitti:Mieskirjoittajista 100% on potkittu pois, jos ylläpitäjää ei lasketa.

Mistä päättelet, ettei tällä foorumilla ole mieskirjoittajia? Luulet jopa tietäväsi, että kaikki mieskirjoittajat on potkittu pois.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21979
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Prisma: Montako sukupuolta on?

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 30.10.2016 00:39

Tuolla on ehkä pari miesnimmaria, jotka eivät kuitenkaan osallistu keskusteluihin. Muut ovat naisia.

memberlist.php
Sievä Sigismund
 

Re: Prisma: Montako sukupuolta on?

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 30.10.2016 00:40

trisse kirjoitti:Tuon vastauksen sai kiskoa sinusta. Muuten tähän mennessä sinusta täällä suositaan naisia sataprosenttisesti. Paitsi niitä naisia joita ei. Ja se siitä.

Miksi haluat kirjoitella täällä? Mikset voi mennä suomi24:n tai jonnekin saatanaan? Olithan jo niin monta vuotta poissa ettet ole mitenkään sidoksissa tai kiintynyt paikkaan. Mieti armon termiä ja vapauta minut edes yhdestä taakasta. Painuisit nyt vaan suosiolla vittuun!

Mix olet noin julma ja kova sydämminen? :|
Sievä Sigismund
 

Re: Prisma: Montako sukupuolta on?

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 30.10.2016 00:52

trisse kirjoitti:Henkilökohtaisesti toivon että kuolet. Olet niin vitun tyhmä ettei laki enää salli!

Sinun tulee sunnuntaina poistaa kaikki tämäntyyliset viestisi.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa