Naisunioni panostaa lasten aivopesuun

Re: Naisunioni panostaa lasten aivopesuun

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.10.2016 18:28

Mirri kirjoitti:Kaapo, sinun on varmaan vaikea uskoa, mutta (netti)sukupuolesi on minulle herttaisen yhdentekevä.
Sen sijaan käyttäytymisesi tällä foorumilla ei ole minulle yhdentekevä - ei mitään sinne päinkään. Todellisuudessa sinä voit olla sukupuoleltasi mitä hyvänsä - sitähän ei täällä mistään voida tietää - mutta väkivaltainen törkyturpa olet sukupuolestasi riippumatta; se asia on aika hyvin käynyt ilmi. Tai ainakin luot tällä foorumilla kuvaa itsestäsi väkivaltaisena törkyturpana.

Ryysy, viittaat ilmeisesti yllä olevaan viestiini, joka on vastaus Kaapon minulle kirjoittamaan viestiin.
Kerro, miten voisin puolustaa Kaapon oikeutta tulla kohdatuksi ensisijaisesti miehenä.

Tässä se Kaapon viesti, johon vastasin:
Kyllästynyt ja Mirri jahtaa kaikkia miespuolisia joilla on oma tahto.
Totuus on vaikea sulattaa.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Naisunioni panostaa lasten aivopesuun

ViestiKirjoittaja Ryysy » 24.10.2016 18:41

Törkyturpahan hän vielä (toistaiseksi) on. Mutta ketjuissa, joissa ollaan sukupuolisuutta käsitelty, on tuotu esiin jokaisen oikeus määritellä, mitä hän on (sukupuoleltaan). Siitä tuli mieleen.

Kysymykseesi en osaa vastata, koska kohtaatte toisenne ensisijaisesti kaiketi jopa ihan eri näkökulmista (jotka eivät liity sukupuolisuuteen). Vittuillessa on toki helppo ottaa aiheeseen liittyvät aseet käyttöön.
Ryysy
 

Re: Naisunioni panostaa lasten aivopesuun

ViestiKirjoittaja Ryysy » 24.10.2016 18:43

Lisäämässäsi pätkässä ei oikein sanota mitään.
Ryysy
 

Re: Naisunioni panostaa lasten aivopesuun

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.10.2016 18:49

Ryysy kirjoitti:Mikset sinä voinut puolustaa Kaapon oikeutta tulla kohdatuksi ensisijaisesti miehenä? Viittaan viestiin, jossa sanoit kirjoittajan sukupuolen olevan yhdentekevä. Itsekin toki aina yritän ns. syyllistyä tuohon: ihmiset ovat ensijaisesti ihmisiä, eivät sukupuolia. Siis näin minä tahdon kokea tai yrittää kokea maailmaa... Vaikkei se tosiaan aina onnistu.
(lihavointi minun)

Toistaiseksi uskon, että vahvinkaan maskuliinisuus ei netissä ole sama asia kuin huono käyttäytyminen tai foorumin toisten kirjoittajien/käyttäjien loukkaaminen ja provosoiminen. Miehisinkin mies osaa käyttäytyä korrektisti toisia kirjoittajia kohtaan, eikä hän ryhdy aggressiiviseksi tuntiessaan itsensä (netti)loukatuksi.
Uskon myös, että provosoiva ja loukkaava kirjoittaja ('trolli') on sikäli sukupuoleton, että hän kykenee nettiesiintymään sujuvasti monenlaisissa rooleissa.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Naisunioni panostaa lasten aivopesuun

ViestiKirjoittaja Ryysy » 24.10.2016 19:02

Maailma on lanttukukkoja pulollaan. Erotin tuossa viestissäni sukupuolisuuden dorkailusta.
Ryysy
 

Re: Naisunioni panostaa lasten aivopesuun

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.10.2016 20:38

Ryysy kirjoitti:Muista pyytää palkkaa.

Mikä ihmeen heitto tuo nyt on?
Luuletko tosiaan, että minä saan tai pyydän palkkaa???
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9251
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Naisunioni panostaa lasten aivopesuun

ViestiKirjoittaja Ryysy » 24.10.2016 20:50

Ei, kun itse sanoin joskus jotain, että alan työkseni päivystää täällä (kun ei ollut mitään), niin heitit samankaltaista.

JA EN LUULE
Ryysy
 

Re: Naisunioni panostaa lasten aivopesuun

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.10.2016 21:03

Ryysy kirjoitti:Ei, kun itse sanoin joskus jotain, että alan työkseni päivystää täällä (kun ei ollut mitään), niin heitit samankaltaista...

En tällä syömisellä usko tuollaista sanoneeni.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9251
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Naisunioni panostaa lasten aivopesuun

ViestiKirjoittaja Ryysy » 24.10.2016 21:09

Ei tarvitsekaan.
Ryysy
 

Re: Naisunioni panostaa lasten aivopesuun

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.10.2016 21:23

Ryysy kirjoitti:Ei tarvitsekaan.

Ei ehkä sinun mielestäsi, mutta minä haluan tietää missä ja milloin olen sinun mielestäsi noin sanonut.

Lisäys: Etsin sekä sinun viesteistäni että omista kaikilla keksimilläni hakusanoilla kuvaamasi kaltaista viestiä tai keskustelua.
En löytänyt!
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9251
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Naisunioni panostaa lasten aivopesuun

ViestiKirjoittaja Ryysy » 24.10.2016 21:33

JAA

Ehkä olen ollut tsykoosissa tai muistan oudosti. Ei siinä mitään loukkaavaa pitänyt olla.
Ryysy
 

Re: Naisunioni panostaa lasten aivopesuun

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.10.2016 21:35

Ryysy kirjoitti:JAA

Ehkä olen ollut tsykoosissa tai muistan oudosti. Ei siinä mitään loukkaavaa pitänyt olla.

Sinusta en tiedä, mutta minun mielestäni ei ole yhdentekevää mitä minun väitetään tehneen tai sanoneen.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9251
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Naisunioni panostaa lasten aivopesuun

ViestiKirjoittaja Ryysy » 24.10.2016 21:37

Minä todella tiedän sen.
Ryysy
 

Re: Naisunioni panostaa lasten aivopesuun

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 24.10.2016 21:40

Ryysy kirjoitti:Minä todella tiedän sen.

Jos todella tiedät minun sanoneen sellaista jota väität, olisitko niin ystävällinen ja kertoisit minullekin missä ja milloin olen sellaista kirjoittanut?
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9251
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Naisunioni panostaa lasten aivopesuun

ViestiKirjoittaja irmeli » 24.10.2016 21:42

Saitte riidan aikaiseksi vaikka kusipäiset miehet ovat poissa.
irmeli
 

Re: Naisunioni panostaa lasten aivopesuun

ViestiKirjoittaja Ryysy » 24.10.2016 21:47

Määrittelin tänään itseni kusmieheksi.

Kyllästynyt, yritän, mut en nyt. Se oli niihin aikoihin kun irmelintapainen (siis ei irmeli!) sanoi minusta jotakin, minkä jälkeen sanoin, että minulla on jo prinsessakruunu ja kaljapäkkejä. Kyllästyneen tapauksessa taas taisin ehkä kommentoida tekeväni ihan vapaaehtoistyönä.
Ryysy
 

Re: Naisunioni panostaa lasten aivopesuun

ViestiKirjoittaja Sievä Sigismund » 24.10.2016 22:00

Tässä taas nähdään, että feminismistä ei seuraa kuin harmia. Jokaisessa feminismiä käsittelevässä ketjussa on vain riitaa ja toraa. :|
Sievä Sigismund
 

Re: Naisunioni panostaa lasten aivopesuun

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.10.2016 22:19

Tässä taas nähdään, että livistät kuin koira veräjästä. Tai vielä pahempaa: luikertelet itsesi ulos tukalaksi käyneestä tilanteesta käyttämällä hyväksesi kaikkia mahdollisia kohdallesi osuneita tilaisuuksia.

Toivottavasti huomasit, että täällä on kirjoitettu sinulle kommentteja.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Naisunioni panostaa lasten aivopesuun

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.10.2016 22:26

Mirri kirjoitti:"Naisunioni panostaa lasten aivopesuun"

On nähty sellainenkin aika, jolloin pojat 'aivopestiin' uskomaan, että mieskampaajat, -tanssijat, -taitoluistelijat, ym. ovat homoja. Käsittääkseni pesijöinä ovat toimineet miehet, esimerkiksi poikien isät ja muut kasvattajat. Moni asia on ollut perinteisten sukupuoliroolien vuoksi pojilta kielletty - jos ei muuten niin ainakin homoksi leimautumisen pelosta.

On tarvittu naisia poikien tueksi, jotta edellä mainittu poikien sortaminen on saatu loppumaan - tai edes vähän sinne päin. Eiväthän ne vanhat ja luutuneet asenteet kokonaan ole kadonneet, vaan vieläkin on miehiä, jotka inhoavat esimerkiksi miesluistelua, miesbalettia, miestanssia, ja niin edelleen... Inhoavat varmaan homoksi leimautumisen pelossa.

Tämä viesti on kommentti Sigismundin aloittamaan ketjuun.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Naisunioni panostaa lasten aivopesuun

ViestiKirjoittaja Mirri » 24.10.2016 22:29

Mirri kirjoitti:Sigismund väittää feministien panostavan lasten 'aivopesuun'. Minä taas ihmettelen, mikseivät miehet voi puolustaa poikiensa oikeuksia olla poikia sellaisina kuin pojat itse haluavat.
Edelliseen viestiini siteeraamani asiallinen ja tärkeä kirjoitus on äidin kirjoittama, mutta voi miten upealta se olisikaan kuulostanut, jos pojan isä tai muu pojan lähellä elävä mies olisi kirjoittanut sen...

Tuli vielä mieleeni... Kuinkahan moni poika sairastuu psyykkisesti oman isänsä 'aivopesun' kohteena? Poika ei ole isänsä mielen mukainen miehenalku sillä seurauksella, että isä tekee kaikkensa kasvattaakseen ja muokatakseen pojastaan mieleisensä miehen.

Sigismund toivottavasti kykenee keskustelemaan asiallisesti ja tasavertaisesti, vaikka keskustelukumppanina olisikin nainen.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa