Psykiatrinen hoito on huono vitsi

Re: Psykiatrinen hoito on huono vitsi

ViestiKirjoittaja trisse » 18.10.2016 16:46

Ei se ollut joutavaa työtä vaan varsin arvostettu virasto. Työntekijöitä vaan oli enemmän kuin tarvittiin kaupungin työllistämispakon ym. vuoksi.
trisse
 

Re: Psykiatrinen hoito on huono vitsi

ViestiKirjoittaja trisse » 18.10.2016 16:50

Mirri kirjoitti:
trisse kirjoitti:Koska ajattelin että hän luki sen sieltä ja sekoitti. ANTEEKSI! En nyt vittu pysty enempää tekemään. Sori ihan saatanasti! Yritä toipua.

Yöllä kuitenkin heti seuraavassa viestissäsi hoksasit mihin Tyy viittasi.

Miksi et korjannut erehdystäsi ja poistanut asiatonta minuun kohdistuvaa viestiäsi, vaan jätit sen komeilemaan paikalleen?
Nyt päivänvalossakaan et pitänyt tarpeellisena poistaa ennen kuin minä pyysin. Aivan varmasti olisit pystynyt tekemään enemmän (poistamaan asiattoman tekstisi), jos vain olisit halunnut ja nähnyt aiheelliseksi. Piittaamattomuudesta tai peräti ilkeydestäkö oli kysymys - vai pelkästään ajattelemattomuudesta ja ymmärtämättömyydestä?


Laiskuudesta, ajattelemattomuudesta ja rehellisyyden tarpeesta (on minusta aina jotenkin tosi pelkurimaista muutella viestejään jälkikäteen) muttei ilkeydestä. En tiennyt että vedät siitä noin pultit. Hain nyt pasianssi* hakusanalla muttei tässä ryhmässä ole kukaan kirjoittanut aiheesta.
trisse
 

Re: Psykiatrinen hoito on huono vitsi

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.10.2016 21:17

trisse kirjoitti:Laiskuudesta, ajattelemattomuudesta ja rehellisyyden tarpeesta (on minusta aina jotenkin tosi pelkurimaista muutella viestejään jälkikäteen) muttei ilkeydestä. En tiennyt että vedät siitä noin pultit. Hain nyt pasianssi* hakusanalla muttei tässä ryhmässä ole kukaan kirjoittanut aiheesta.

Olikohan suurikin yllätys se, että minä pillastun nähdessäni läheisistäni kirjoitetun täällä julkisesti jotakin ja lisäksi vielä täysin päin mäntyä...
Jos et ennen tiennyt niin nyt tiedät: pidän törkeyden ja myös julmuuden huippuna sitä, että kirjoittajat (kuka mitenkin häikäilemättömästi) repostelevat toisten kirjoittajien - ja jopa näiden läheisten! - elämää milloin minkäkinlaisten tarkoitusten ja syiden vuoksi.

Sinä vedit tähän ketjuun minun lapseni ja kirjoitit hänestä täyttä potaskaa! Sitten sanot, ettet tiennyt, että vedän siitä noin pultit...
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Psykiatrinen hoito on huono vitsi

ViestiKirjoittaja trisse » 18.10.2016 21:21

Juu. Semmoista se välillä on... Haluatko ehkä että tarjoan sinulle pullakahvit nyt kun asut Helsingissä, tapan itseni korvatakseni sinulle aiheutuneenn haitan vai uskotko pääseväsi ihan ominesi asian ylitse joskus seuraavan vuoden aikana?
trisse
 

Re: Psykiatrinen hoito on huono vitsi

ViestiKirjoittaja Mirri » 18.10.2016 21:40

trisse kirjoitti:Juu. Semmoista se välillä on... Haluatko ehkä että tarjoan sinulle pullakahvit nyt kun asut Helsingissä, tapan itseni korvatakseni sinulle aiheutuneenn haitan vai uskotko pääseväsi ihan ominesi asian ylitse joskus seuraavan vuoden aikana?

Pullakahveja en huoli, muut asiat sinä mietit tahollasi ja minä omallani.

Tuli vielä mieleeni... Syytettäisiinköhän minua itsemurhaan yllyttämisestä/painostamisesta, jos sanoisin tappoehdotukseesi, että siitä vain?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Psykiatrinen hoito on huono vitsi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 18.10.2016 22:15

Trisse: (on minusta aina jotenkin tosi pelkurimaista muutella viestejään jälkikäteen)

Mitä tämä on?
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Psykiatrinen hoito on huono vitsi

ViestiKirjoittaja trisse » 18.10.2016 22:22

Hä?
trisse
 

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron