Perjantai: Seksiä, kiitos!

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja Hilppa » 17.10.2016 13:50

Tyy kirjoitti:Mä ymmärrän teidän ymmärtämättömyyden.

Nyt kun olet ymmärtäväisellä tuulella, voisitko selittää meille janan arvoituksen?
Onko A kaunis ja B ruma vai päinvastoin vai miten olet ajatellut?
Hilppa
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.10.2016 14:04

Periaatteessa janan hahmo on kaunis ja selkeä mutta simppeli.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja trisse » 17.10.2016 14:22

ja kieltämättä hoikkakin.
trisse
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja Uni » 17.10.2016 23:34

Tuo jana on hyvin kaunis.
Uni
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja trisse » 17.10.2016 23:53

Mutta janan laittaneelta ei ole kaunista ignoroida kysymyksiämme...
trisse
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja Tyy » 18.10.2016 01:42

Hilppa kirjoitti:Nyt kun olet ymmärtäväisellä tuulella, voisitko selittää meille janan arvoituksen?
Onko A kaunis ja B ruma vai päinvastoin vai miten olet ajatellut?


Mä en voi selittää mitään sellaista mitä joku ihminen ei halua tai kykene ymmärtämään.

Kaunis-ruma, ihailtava-halveksuttava, negatiivinen-positiivinen, fiksu-tyhmä.

Ne kaikki ovat saman asian eri puolia, sanotaan että ne ovat samalla janalla, eri päässä. Lihavuus on negatiivista, halveksuttavaa.

Trisse ei "ymmärränyt" miksi lihavuutta halveksutaan. Hän vie kaikki puutteensa hautaan asti. Ei sille mitään kukaan voi.
Tyy
 
Viestit: 682
Liittynyt: 10.08.2016 15:21

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja trisse » 18.10.2016 02:58

Olisi vienyt aika moni muukin kirjoittaja ellen olisi kovistellut sinua. (Onko sinulla kenties jotain erityistä minua vastaan?)
trisse
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja Tyy » 18.10.2016 15:49

trisse kirjoitti:Olisi vienyt aika moni muukin kirjoittaja ellen olisi kovistellut sinua. (Onko sinulla kenties jotain erityistä minua vastaan?)


Miten ihmeessä sä kuvittelet että sä kykenisit koskaan kovistella minua? Onko sulla paljonkin kokemusta ja menestystä miesten kovistelusta ja pompottelusta.

En, ei ole mitään sinua vastaan. Jopa pyrin suhtautumaan paremmin kuin joihinkin muihin. Mutta tietynlainen tyyli keskustella tympii hitosti, ja tulen sellaisesta hyvin kärkkääksi.
Tyy
 
Viestit: 682
Liittynyt: 10.08.2016 15:21

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja trisse » 18.10.2016 16:44

No säkin ärsytit ja laskin leikkiä. On minusta tosi naiivia nähdä asiat tuollaisella janalla. Jos niin olisi niin sittenhän aina tiedettäisiin kuka on paras työntekijä, kuka on luovin ja kaunein ja mukavin ihminen maailmassa. Havaitsija vaikuttaa havaintoihin ja on paljon mielipide-eroavaisuuksia. Mutta kiva ettet kuittaile mulle mitenkään periaatteen vuoksi. Ei tää ole mulle tärkeä aihe ja voidaan puolestani jättää tähän.
trisse
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja Hilppa » 18.10.2016 21:15

Tyy kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Nyt kun olet ymmärtäväisellä tuulella, voisitko selittää meille janan arvoituksen?
Onko A kaunis ja B ruma vai päinvastoin vai miten olet ajatellut?


Mä en voi selittää mitään sellaista mitä joku ihminen ei halua tai kykene ymmärtämään.

Kaunis-ruma, ihailtava-halveksuttava, negatiivinen-positiivinen, fiksu-tyhmä.

Ne kaikki ovat saman asian eri puolia, sanotaan että ne ovat samalla janalla, eri päässä. Lihavuus on negatiivista, halveksuttavaa.
- -

Kiitos. Ymmärsin oikein.
Hilppa
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 19.10.2016 17:27

Kuva
HS 19.10.2016
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.10.2016 02:28

Psykopatologia kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Koska kysyin että oliko hän imenyt kikulia. (Puutunut suu ketjussa.) Jos on löysä niin suu voi siinä kyllä puutua että saa mitään aikaan. Myös kuvan sarjakuvahahmolla suu koki "äkillisen puutumisen".
(No, keskustelu jatkui muistaakseni ja viestini ilmeisesti poistettiin koska mainitsin, että siitä voipi tulla myös niska kipiäksi. - Mutta se taitaa olla poistettu.Nyt ilmeisesti niskassa kuitenkin jumittaa joku.)
Onko sulla niska kipee? Pää? Joku muu paikka?...Peppu ??!! - Mutta koita muistaa tänään on vasta TORSTAI! :lol: Joten älä nyt ala vonkaamaan multa vielä perjantain annosta. :evil: Meillä ei anneta luotolla "seiväshyppääjiä".

Laitoin Kaapon asetuksista 7 päivän porttikieltoon.


Olet kyllä hassu setä, itse kirjoitit 9:25 viestin tämän kommenttini jälkeen.
Lopulta päätit bannia minut 12 tuntia havaintosi jälkeen.
Pitkä harkinta-aika vaiko jonkun peppukipeän punainen nappi reaktioko sinut sai lopulta toimimaan?
Veikkaan että kohta taas lisää peppukipeyttä havaittavissa.
Kaapo
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja trisse » 21.10.2016 02:36

Vanhalla on hitaat reaktiot. Samaa sattui minunkin bänniaikoinani.

Eikös se ole parempi miettiä asia perinpohjaisesti mutta hitaasti kuin pinnallisesti ja nopeasti? En ole itse tätä mieltä mutta monet muut ovat...
trisse
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.10.2016 02:45

trisse kirjoitti:Vanhalla on hitaat reaktiot. Samaa sattui minunkin bänniaikoinani.

Eikös se ole parempi miettiä asia perinpohjaisesti mutta hitaasti kuin pinnallisesti ja nopeasti? En ole itse tätä mieltä mutta monet muut ovat...


Veikkaan että joku painoi punaista nappia ja PP sen jälkeen kaivoi omaa nenäänsä.
Mietti ja pähkäili, pahoittiko nyt kuningatar mielensä ja päätti lopulta bannata narrin.
Kaapo
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja trisse » 21.10.2016 02:50

Ehdottaisin että menisit ja ihan vaan kysyisit! Et saa kyllä mitään suoraa saati järjellistä vastausta mutta jonkinlaista kommunikaatiota nyt kuitenkin.
trisse
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.10.2016 02:59

trisse kirjoitti:Ehdottaisin että menisit ja ihan vaan kysyisit! Et saa kyllä mitään suoraa saati järjellistä vastausta mutta jonkinlaista kommunikaatiota nyt kuitenkin.


Nään, varmaan joku vastaa jos tuntee tarvetta.
Ehkä se oli tuiman harkinnan lopputulos ilman vapisevaa nappisormea, ken tietää.
Mut nyt ne bannit on lusittu ja uusia odotellessa niin ei muuta kun luovaa kukkaa taas areenalle.

Tästä johtuen taidan vaihtaa nyt kuitenkin siguni paremmin ajankohtaiseksi.
Hilppa inspiraation lähteenä pääsee nyt lepoon.
Kaapo
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja trisse » 21.10.2016 03:04

Nii, tajusin että joo et välttämättä kyllä saa kommunikaatiotakaan. (En halua että syytät mua myöhemmin katteettomista lupauksista :roll: )

Mitäs New Yorkiin kuuluu? Vai Australiako se on? Sopisit tyyppinä sinne paremmin.
trisse
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.10.2016 03:15

Utelias Anelma!
Eipäs nyt kysellä sopimattomia. :D

Tänään on perjantai ja taas "seksipäivä".
Kaapo
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 21.10.2016 03:47

Sinun tulee muuttaa sigusi.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja Kaapo » 21.10.2016 04:10

Psykopatologia kirjoitti:Sinun tulee muuttaa sigusi.


"Hellävarainen anustappi peppukipeyteen" ei ilmeisesti ollut sovelias vaikka se viittasi itseeni.
Kaapo
 

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron