Perjantai: Seksiä, kiitos!

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja Kaapo » 13.10.2016 14:54

Psykopatologia kirjoitti:Kaapo: Se opiskeleva hieman pyrki heittämään mainospalaa miehen pitkitetyistä multiorgasmeista.

Terapeutti-opiskelija Linda Heikinheimo (22:40 - 26 min) puhui tantra-seksistä ja miehen moni-orgastisuudesta, mikä tässä jai ja jää yleensäkin epäselväksi. Luulen, että asiaa mallinnetaan naisen pitkäkestoisen orgasmien ja/tai samassa yhdynnässä tapahtuvien peräkkäisten orgasmien mukaisesti. Moinen ei kai ole (ainakaan tavalliselle) miehelle mahdollista, vaikkakin orgasmi ja siemensyöksy ovat periaatteessa erillisiä. Fysiologisesti orgasmiin liittyy molemmilla sukupuolilla lihas-kouristukset, enkä usko, että tantra-seksissä ko. kouristuksia tapahtuisi miehellä ainakaan kovin voimakkaina. Kyseessä voisi olla orgasmi-käsitteen laajennus yleisen hyvänolon-tunteen kohoamiseen, ei perinteinen tai klassinen orgasmi, per se.


Ei jäännyt mieleen oliko hän seksuaaliterapeutti vai seksiterapeutti?
Jos seksiterapautti niin varmasti hyödyllinen mainospala ja puhelimet alkaa soida.
Tähän miehen "pitkitettyyn" orgasmiin todenäköisesti liittyy anuksen "rassausta" (minun oletukseni).
Eturauhanen on siinä mielessä kumma vekotin, että sitä kautta tulee "orgastinen" tunne eli pitempiaikainen hyvänolon tunne, mutta ei se mikään todellinen orgasmi ole.
Kaapo
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja trisse » 13.10.2016 20:02

Psykopatologia kirjoitti:Mutta eikö ole niin, että seksiä harjoittavat ovat yleisemminkin kiinnostuneita seksistä? Ne taas, jotka eivät harjoita, menevät herkästi jääkaapille ja rupeavat lihoamaan.


No entäpä sitten? Viimeksi kun tarkastin asian ei lihavuus ole ollut rikos. Miksi itse et ole pysynyt tupakasta erossa vaikka seksi kiinnostaakin?
trisse
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.10.2016 22:25

Kaapo kirjoitti:Koska kysyin että oliko hän imenyt kikulia. (Puutunut suu ketjussa.) Jos on löysä niin suu voi siinä kyllä puutua että saa mitään aikaan. Myös kuvan sarjakuvahahmolla suu koki "äkillisen puutumisen".
(No, keskustelu jatkui muistaakseni ja viestini ilmeisesti poistettiin koska mainitsin, että siitä voipi tulla myös niska kipiäksi. - Mutta se taitaa olla poistettu.Nyt ilmeisesti niskassa kuitenkin jumittaa joku.)
Onko sulla niska kipee? Pää? Joku muu paikka?...Peppu ??!! - Mutta koita muistaa tänään on vasta TORSTAI! :lol: Joten älä nyt ala vonkaamaan multa vielä perjantain annosta. :evil: Meillä ei anneta luotolla "seiväshyppääjiä".

Laitoin Kaapon asetuksista 7 päivän porttikieltoon.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja trisse » 13.10.2016 22:28

Hyvä. Tosin T-kirjain -tarinan gallup sitten vähän viivästyy mutta maltamme odottaa.
trisse
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja Tyy » 13.10.2016 23:08

trisse kirjoitti:No entäpä sitten? Viimeksi kun tarkastin asian ei lihavuus ole ollut rikos. Miksi itse et ole pysynyt tupakasta erossa vaikka seksi kiinnostaakin?


Lihavuus on silti vähän halveksuttua. Itse en kannata sellaista ajatusta, siihen siis kuuluu se että ihminen voi vaikuttaa niin paljon omaan painonsa.

Ja toisaalta ei ihminen liho sen takia että "käy jääkaapilla", vaan että käy kaupassa ja ostaa sen verran ruokaa, kuin ostaa.
Tyy
 
Viestit: 682
Liittynyt: 10.08.2016 15:21

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja trisse » 13.10.2016 23:20

Niin se on halveksuttua mutta en ymmärrä miksi. Onhan ihmisillä monia paljon ikävämpiä ja piittaamattomampia piirteitä joita ei lainkaan halveksita. Mitä sitten jos joku käy ruokakaupassa ja jääkaapilla? Big deal?
trisse
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja Tyy » 14.10.2016 02:45

trisse kirjoitti:Niin se on halveksuttua mutta en ymmärrä miksi.


Ymmärrätkö sinä sitten miksi jotkut halveksuvat rumuutta?

Tai vaihtoehtoisesti ymmärrätkö miksi kauneutta ihaillaan?

Geometrian peruskäsitteitä 7-luokalta.

"Jana"
Kuva

Ymmärrätkö miten jana liittyy ihailuun ja halveksuntaan?
Tyy
 
Viestit: 682
Liittynyt: 10.08.2016 15:21

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja Ryysy » 14.10.2016 18:00

Ymmärrän!
Ryysy
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja trisse » 14.10.2016 18:21

En oikein. Kauniit ihmiset ovat hyvin harvoin mukavia - saati sympaattisia.
trisse
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja Ryysy » 14.10.2016 18:31

Ai, se piti noin syvällisesti ajatella...
Ryysy
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja popi » 14.10.2016 21:19

Minä olen kaunis mutta myös ihan mukava ihminen. Aika täydellinen ihminen.
popi
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja trisse » 14.10.2016 21:21

Kuulostat sangen sympaattiseltakin.
trisse
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja popi » 14.10.2016 21:22

Todellisuudessa tuo oli vitsi tuo mun kommentti. Mulla on kaikki päin persettä, myös kroppa.
popi
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja Uni » 14.10.2016 21:23

Minä en ymmärrä.
Uni
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja popi » 14.10.2016 21:24

Mitä et ymmärrä.
popi
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja trisse » 14.10.2016 21:27

Uni kirjoitti:Minä en ymmärrä.


Ärsytät...
trisse
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja Uni » 14.10.2016 21:28

Janaa yms.
Uni
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja trisse » 14.10.2016 21:31

En minäkään jos siitä oli puhe. Ehkä kirjoittaja vielä tulee ja selventää jutun meille...
trisse
 

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja Tyy » 17.10.2016 05:11

Mä ymmärrän teidän ymmärtämättömyyden.
Tyy
 
Viestit: 682
Liittynyt: 10.08.2016 15:21

Re: Perjantai: Seksiä, kiitos!

ViestiKirjoittaja trisse » 17.10.2016 12:58

Ymmärtämättömyyttä onkin helpompi ymmärtää.
trisse
 

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron