Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 23.09.2016 22:26

Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Ja sinä jaksat uhkailla kun tilanne on jo ohi!

En minä mitään tai ketään uhkaile. Totesin vain, että sinä hölmöilet - ja Irmeli lypsää koko ajan lisää, vaikka (lue: koska) tietää sen olevan samanlaista tavaraa kuin aiemmatkin.

Mutta on hienoa jos tilanne on jo ohi.

Irmeli "lypsää" kyllä siinä mielessä, että jankuttaa samaa asiaa niin pitkään, että on pakko reagoida. Ehkä se on jotain hänen ikiomaa peliään josta saa tiettyä tyydytysä... En tiedä.
Turha sinun on kaikesta minua syyttää.
Sateentekijä
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.09.2016 23:17

Tilanne on ohi.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja karsee retku » 23.09.2016 23:43

Helmenkalastaja kirjoitti:Karsee retku, täytyy ihan kiittää sinua, kun onnistuit ilmestymään niin sopivalla hetkellä!
Hetken jo ehdin pohdiskella, aloittaisinko täällä päiväkirjan.
Kaikkea sitä mieleen tuleekin...

No voi hyvänen aika ja jessus sentään! Kelpaisiko edes pienen pieneksi anteeksipyynnöksi, jos yrittäisin toimittaaa pöytälaatikkoosi lukittavan pöytäkirjan?

Pöytälaatikkoon kirjoittaessasi voit päivittäin ilahduttaa ja lohduttaa itseäsi sillä, että tällä tavoin ennakkomainostettu ja epäilemättä äärimmäisen mielenkiintoinen päiväkirjasi tullaan satavarmasti julkaisemaan postuumisti. Pätkääkään pinnistelemättä näen jo sieluni silmin Liken, Gummeruksen, Otavan, Tammen ja WSOY:n kustannustoimittajat toistensa kraiveleissa tappelemassa eepoksesi kustannusoikeuksista.

Muitakin vaihtoehtoja on lukuisia. Voittajan veikkaaminen tässä vaiheessa on vaikeaa. Ajatus Kirjat se ei kuitenkaan ole, koska Ajatus Kirjat julkaisee vain tietokirjoja.
karsee retku
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja jupe » 24.09.2016 00:35

Karsee retku kuullostaa "kilpailevan" foorumin moderaattorilta, on Mirrin stalker ( "vaanija, ahdistelija, kyttääjä")
https://fi.wikipedia.org/wiki/Stalker
jupe
 
Viestit: 821
Liittynyt: 18.07.2015 18:35

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja karsee retku » 24.09.2016 00:45

Jupea se kyttää, jos ihan tosissaan puhutaan.

Mistä muuten sait aiheen tuohon lausumaasi hölmöyteen?
karsee retku
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja irmeli » 24.09.2016 06:18

.Kissi kirjoitti:Syvä huokaus! Onneksi tämä päättyi tälläkertaa hyvin. Nyt sit ei enää? eihän Sateentekijä? Irmeliä ei lasketa, se sinun on hyväksyttävä. Irmelillä on koskemattomuus suoja. Niinh!

Hyvä yritys jatkaa riitelyä, sateentekijä menikin ansaasi. Mie en.
irmeli
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 24.09.2016 12:57

Huomentapäivää! Joko olis aamupuuron aika?
Irmelille ihan vaan tiedoksi tuohon viestiin viitaten:
Kirjoittaja irmeli » 24 Syys 2016, 06:18

.Kissi kirjoitti:
Syvä huokaus! Onneksi tämä päättyi tälläkertaa hyvin. Nyt sit ei enää? eihän Sateentekijä? Irmeliä ei lasketa, se sinun on hyväksyttävä. Irmelillä on koskemattomuus suoja. Niinh!

Hyvä yritys jatkaa riitelyä, sateentekijä menikin ansaasi. Mie en.


En minä mihinkään lankaan mennyt. Vastasin vaan kissille hänen omituiseen kommentiinsa.
Eihän täällä kukaan sen erikoisemmassa koskemattomuussuojassa ole kuin kukaan toinenkaan täällä.
Kirjoittaja Psykopatologia » 23 Syys 2016, 23:17
Tilanne on ohi.

Tuo "Juttu" on nyt käsittääkseni taputeltu eikä siitä enää keskustella!
Hyvää lauantaita ja alkanutta viikonloppua kaikille:)

Minä ryhdyn nyt myöhäiselle aamupuurolle.
Sateentekijä
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja irmeli » 26.09.2016 13:48

irmeli kirjoitti:Miepä lähenkin nyt ennakkovalvontaan. Voi kai itse päättää missä se ennakkovalvonta on.
Olen ennakkovalvonnassa maanantaihin asti. Näkemiin.

Jatketaan vaan riitelyä, kun ilman sitä Luukkonen ei jaksa olla.
Mie en lähtenyt minneen vapaaehtoiselle bannille, koska syy tähän riitelyketjuun oli sateentekijän kirjoitus päiväkirjassaan jossa se haukkui minut.
Ennakkovalvoin kirjoituksiani maanantaihin asti mutta kirjoittelin täällä kuitenkin. Enkä ollut millään vapaaehtoisella bannilla kuten Luukkonen nyt alkaa ilmoittelemaan toisessa ketjussa. Vapaaehtoisen bannin olisi sateentekijä voinut ottaa mutta sitähän se ei tee vaan selittelee tekosiaan taas monessakin ketjussa.
irmeli
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 26.09.2016 16:12

Irmeli. Tilanne on ohi eikä sitä hyödytä enää kaivella,
Sateentekijä
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja irmeli » 26.09.2016 16:20

Sateentekijä. Etpä voinut tilannetta jättää siihen, kun se muka oli ohi vaan jatkoit omaa versiotasi jutusta vielä. Älä siinä nyt määräile onko tilanne ohi vain ei.
Lisäksi Luukkonen käy ketjun viestiä toisessa ketjussa kommentoimassa, joten tilanne ei ole ohi senkään kohdalta. Turhaa jeesustelua taas, jatketaan tätä niin kaikilla kuluu aika paremmin.
irmeli
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja irmeli » 26.09.2016 16:22

Sateentekijä kirjoitti:
.Kissi kirjoitti:Syvä huokaus! Onneksi tämä päättyi tälläkertaa hyvin. Nyt sit ei enää? eihän Sateentekijä? Irmeliä ei lasketa, se sinun on hyväksyttävä. Irmelillä on koskemattomuus suoja. Niinh!

Älä höpötä! Irmelillä ei ole sen enempää koskemattomuussuojaa kuin kenelläkään muullakaan täällä. Koskemattomuussuoja! Typerintä mitä olen ikinä kuullut.
Oikeus sanoa aivan mitä vaan mutta koskemattomuussuoja. Mieti nyt vähän mitä kirjoitat!
Ilman irmeliä tätäkään jupakkaa ei olisi syntynyt . Yritä nyt sinäkin sisäistää se asia!

Tämän viestin kirjoitit sen jälkeen kun tilanne muka oli ohi.
Missä ei ole mitään totuutta.
irmeli
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja irmeli » 26.09.2016 16:23

Sateentekijä kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Ja sinä jaksat uhkailla kun tilanne on jo ohi!

En minä mitään tai ketään uhkaile. Totesin vain, että sinä hölmöilet - ja Irmeli lypsää koko ajan lisää, vaikka (lue: koska) tietää sen olevan samanlaista tavaraa kuin aiemmatkin.

Mutta on hienoa jos tilanne on jo ohi.

Irmeli "lypsää" kyllä siinä mielessä, että jankuttaa samaa asiaa niin pitkään, että on pakko reagoida. Ehkä se on jotain hänen ikiomaa peliään josta saa tiettyä tyydytysä... En tiedä.

Turha sinun on kaikesta minua syyttää.

Tämän viestin kirjoitit kun tilanne oli muka ohi.
irmeli
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja irmeli » 26.09.2016 16:24

Et näytä ymmärtävän mitä tarkoitti tilanne on ohi- sanonta.
Se ei tarkoita sitä, että minä poistun ketjusta ja sinä jatkat mun herjaamista.
irmeli
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 26.09.2016 17:32

irmeli kirjoitti:Et näytä ymmärtävän mitä tarkoitti tilanne on ohi- sanonta.
Se ei tarkoita sitä, että minä poistun ketjusta ja sinä jatkat mun herjaamista.

Älä viitsi. Minä en osallistu enää uudelleen kehittelemääsi riitaan, tuskin kukaan toinenkaan, Minulla on nyt elämässä tärkeämpiä asioita menossa kuin tyhjänpäiväiset chattiriidat.
Toki voit jatkaa yksiksesi kiukuttelua jos se elämääsi jollain tavoin helpottaa.
Sateentekijä
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 26.09.2016 19:18

Maltatkohan?
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Katla » 26.09.2016 19:41

" Minulla on nyt elämässä tärkeämpiä asioita menossa kuin tyhjänpäiväiset chattiriidat."
No menepäs kuule elämään niitä tärkeämpiä asioita. Älä vaan ala pillastua niinkuin sinulla on tapana.
Katla
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja irmeli » 26.09.2016 20:04

Näyttää menneen toiseen ketjuun riiteleen.
irmeli
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Katla » 26.09.2016 20:06

ai sinne mis se mirriminna huotilainen on.
Katla
 

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron