Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.09.2016 20:48

irmeli kirjoitti:Niin minäkin ja siksi painoin heti aamusta punaista huutomerkkiä sun päiväkirjassasi. Ja, jos Luukkonen tai Kyllästynyt tekisi työtänsä, tätä vitun näytelmää ei olisi tarvinnut näytellä.

Sinusta on lähetetty kolme ilmiantoa ylläpidolle!
Sateentekijä
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.09.2016 21:02

Ehdotan, että poistat päiväkirjastasi Irmeliä haitanneet kohdat. (Edellytän, että Irmeli tekee vastaavan yleisellä ym.)
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.09.2016 21:05

Poistoista ei ole mitään hyötyä enää kun asia on jo tehty julkiseksi,
Sateentekijä
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja irmeli » 22.09.2016 21:08

Psykopatologia kirjoitti:Ehdotan, että poistat päiväkirjastasi Irmeliä haitanneet kohdat. (Edellytän, että Irmeli tekee vastaavan yleisellä ym.)

Poistettu.
Mitä lie ym. tarkoittaa.
Lähen nukkuun.
irmeli
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja trisse » 22.09.2016 21:13

Sateentekijä kirjoitti:Poistoista ei ole mitään hyötyä enää kun asia on jo tehty julkiseksi,

Mikä särkyneen sydämesi sitten parantaisi?
trisse
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.09.2016 21:18

trisse kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Poistoista ei ole mitään hyötyä enää kun asia on jo tehty julkiseksi,

Mikä särkyneen sydämesi sitten parantaisi?
Ei ainakaan sinun asiaton vittuilusi
Sateentekijä
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.09.2016 21:34

Sateentekijä kirjoitti:Poistoista ei ole mitään hyötyä enää kun asia on jo tehty julkiseksi,

Poistin nyt irmelin nimen päikystäni sekä sen lauseen jonka hän käsitti uhkaukseksi.
Saako täällä nyt jonkinmoisen kirjoitusrauhan?
Sateentekijä
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.09.2016 21:44

irmeli kirjoitti:Niin minäkin ja siksi painoin heti aamusta punaista huutomerkkiä sun päiväkirjassasi. Ja, jos Luukkonen tai Kyllästynyt tekisi työtänsä, tätä vitun näytelmää ei olisi tarvinnut näytellä.
(lihavointi minun)

Tai jos sinä olisit ollut kärsivällisempi ja malttanut rauhassa odottaa ylläpidon toimenpiteitä.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 22.09.2016 22:06

Mitään sotaa ei olisi syntynyt ellei irmeli olisi tehnyt tästä(kin ) täyttä draamaa. Myönnän olleeni myös osallisena, olihan kyse minun päiväkirjastani.
Mietin näin mielessäni- Tuo oli taas irmelin yksi tapa yrittää mollata minua-
Sateentekijä
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Mirri » 22.09.2016 22:20

Nimenomaan olit osallisena (vai peräti aiheuttajana?) käyttäessäsi väärin ja toista kirjoittajaa vastaan tämän foorumin tarjoamaa mahdollisuutta päiväkirjakirjoitteluun.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 22.09.2016 23:06

Mirri kirjoitti:
irmeli kirjoitti:Niin minäkin ja siksi painoin heti aamusta punaista huutomerkkiä sun päiväkirjassasi. Ja, jos Luukkonen tai Kyllästynyt tekisi työtänsä, tätä vitun näytelmää ei olisi tarvinnut näytellä.
(lihavointi minun)

Tai jos sinä olisit ollut kärsivällisempi ja malttanut rauhassa odottaa ylläpidon toimenpiteitä.

Ainakin minun ilmoitukseni - joita olen näiden vuosien kuluessa katsonut aiheelliseksi lähettää kymmenkunta - on kaikki poistettu seuraavassa vuorokaudenvaihteessa ilman minkään valtakunnan näkyvää vaikutusta palstalla.

Jos Irmeli olisi tyytynyt odottelemaan, ylläpito olisi hänenkin ilmoituksensa osalta toiminut vähin äänin samoin. Tämä on vakaa uskomukseni.
Niin, ja en enää paina punaista nappia vaikka olisi mikä.
Helmenkalastaja
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja karsee retku » 22.09.2016 23:19

Sotasyyllisyysoikeudenkäynneissä syyttäjät ovat usein olleet vahvoilla, mutta eivät läheskään aina oikeassa. Oikea ja väärä eivät yleensäkään ole yhden tai muutaman itseään muita tietävämpänä pitävän pölhön määriteltävissä. Onko mielestäsi täysin mahdotonta yrittää ottaa foorumin tyhjästä tempaistuihin riitoihin hieman rauhallisempi, ymmärtävämpi ja analyyttisempi asenne? Minun mielestäni on. Kuten varmaan ymmärsit, tarkoitan tietenkin aivan täysin mahdotonta.
karsee retku
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja irmeli » 23.09.2016 01:14

Helmenkalastaja kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
irmeli kirjoitti:Niin minäkin ja siksi painoin heti aamusta punaista huutomerkkiä sun päiväkirjassasi. Ja, jos Luukkonen tai Kyllästynyt tekisi työtänsä, tätä vitun näytelmää ei olisi tarvinnut näytellä.
(lihavointi minun)

Tai jos sinä olisit ollut kärsivällisempi ja malttanut rauhassa odottaa ylläpidon toimenpiteitä.

Ainakin minun ilmoitukseni - joita olen näiden vuosien kuluessa katsonut aiheelliseksi lähettää kymmenkunta - on kaikki poistettu seuraavassa vuorokaudenvaihteessa ilman minkään valtakunnan näkyvää vaikutusta palstalla.

Jos Irmeli olisi tyytynyt odottelemaan, ylläpito olisi hänenkin ilmoituksensa osalta toiminut vähin äänin samoin. Tämä on vakaa uskomukseni.
Niin, ja en enää paina punaista nappia vaikka olisi mikä.


Kuinkahan kauan minun olisi pitänyt kärsivällisesti odottaa herrasväen mielestä?
Painoin punaista nappia aamulla heti tultuani foorumille ja minähän tulen aikaisin. Kahvitunnilla katsoin onko mitään tapahtunut, ei ollut. Sekä Kyllästynyt että Luukkonen molemmat olivat foorumilla. Kyllästynyt oli kanssani samaan aikaan päiväkirjaosastolla.

Kyllästynyt on viime päivät viettänyt kaikki päivänsä foorumilla mutta kas kummaa eilen ei sitten ollut, kun juoksi karkuun moden hommia.

Sateentekijä kirjoitti viestinsä jo edellisenä iltana mutta jeesustelijoista ei kukaan katsonut aiheelliseeksi painaa punaista vaikka muuten kyllä olette sitä painamassa myöntäänsä tai muuten ilmoitatte näkyvästi paheksuntanne mun viestetäistäni.
irmeli
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.09.2016 09:34

irmeli kirjoitti:Kuinkahan kauan minun olisi pitänyt kärsivällisesti odottaa herrasväen mielestä?
Painoin punaista nappia aamulla heti tultuani foorumille ja minähän tulen aikaisin. Kahvitunnilla katsoin onko mitään tapahtunut, ei ollut. Sekä Kyllästynyt että Luukkonen molemmat olivat foorumilla. Kyllästynyt oli kanssani samaan aikaan päiväkirjaosastolla.

Kyllästynyt on viime päivät viettänyt kaikki päivänsä foorumilla mutta kas kummaa eilen ei sitten ollut, kun juoksi karkuun moden hommia...

Vaikka nimimerkkini näkyisikin listalla, se ei tarkoita tai takaa minun olevan koneen ääressä. Se kertoo vain sen, että minulla on kone (tai puhelin) auki.

Eilen en ollut, vaan kirjoitin viestini puhelimella.
Ja koska moderointi on hankalaa puhelimen kautta, en sillä yleensä edes kirjaudu ylläpitoasetuksiin. Karkuun en ole juossut.

Muutenkin olen pitänyt periaatteena sitä, että jos Psykopatologia on paikalla, minä en poista tai lukitse mitään.

Pahoittelen viivettä ilmoituksen ja toimenpiteiden välillä.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja irmeli » 23.09.2016 10:56

Tuo selvitys kyllä kelpaa minulle. Ihmettelen vaan, että Helmenkalastajan piti tulla minua syyllistämään tähän muttei mitään sanonut sateentekijän kirjoituksesta.

Enkä minä täällä koskaan kai ole ennen lainaillut toisten päiväkirjoista mitään yleiselle vaikka olenkin kuinka raivonnut. Joten tuollaiset heitot sateentekijältä täällä yleisellä ovat pelkkää provoilua.
irmeli
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.09.2016 11:41

Mutta olet kyllä valehdellut täällä.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 23.09.2016 12:22

irmeli kirjoitti:Tuo selvitys kyllä kelpaa minulle. Ihmettelen vaan, että Helmenkalastajan piti tulla minua syyllistämään tähän muttei mitään sanonut sateentekijän kirjoituksesta.

Enkä minä täällä koskaan kai ole ennen lainaillut toisten päiväkirjoista mitään yleiselle vaikka olenkin kuinka raivonnut. Joten tuollaiset heitot sateentekijältä täällä yleisellä ovat pelkkää provoilua.

Nyt kyllä ymmärsit väärin. Minähän puolustin sinua! Kirjoitukseni tarkoitus oli osoittaa, ettei odottaminen olisi mitään auttanut. Toisin sanoen pidin ihan asiallisena sitä, että teit muutakin kuin painoit punaista nappia. Punaisen napin painamisen toimivuutta nimenomaan kritisoin.

___
ylimääräinen kirjain poistettu
Viimeksi muokannut Helmenkalastaja päivämäärä 23.09.2016 14:35, muokattu yhteensä 1 kerran
Helmenkalastaja
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 23.09.2016 12:23

Psykopatologia kirjoitti:Mutta olet kyllä valehdellut täällä.

Ja mihin tämäkin muka liittyy?!
Helmenkalastaja
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.09.2016 14:14

Ainakin muuhun. - Irmeli on myös pannut punaista toisinaan aivan turhaan tappelussa Sateentekijän kanssa, hänen, joka kehuskeli ilmoittaneensa ylläpitoon jostain jo kolmasti.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 23.09.2016 14:37

Karsee retku, täytyy ihan kiittää sinua, kun onnistuit ilmestymään niin sopivalla hetkellä!
Hetken jo ehdin pohdiskella, aloittaisinko täällä päiväkirjan.
Kaikkea sitä mieleen tuleekin...
Helmenkalastaja
 

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron