Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 23.09.2016 15:04

Psykopatologia kirjoitti:Ainakin muuhun. - Irmeli on myös pannut punaista toisinaan aivan turhaan tappelussa Sateentekijän kanssa, hänen, joka kehuskeli ilmoittaneensa ylläpitoon jostain jo kolmasti.

Ja miten tämä sopii yhteen täällä ohjenuoranasi mainostamasi "Ilman muistoja, ilman haluja" kanssa?
Helmenkalastaja
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Mirri » 23.09.2016 16:26

Helmenkalastaja kirjoitti:Karsee retku, täytyy ihan kiittää sinua, kun onnistuit ilmestymään niin sopivalla hetkellä!
Hetken jo ehdin pohdiskella, aloittaisinko täällä päiväkirjan.
Kaikkea sitä mieleen tuleekin...

Minäkin bongasin Retkun yön pimeinä tunteina vääntämän 'vitsin' päiväkirjassani. Hiljaa mielessäni ajattelen, että voisihan sitä tuotosta muunakin pitää.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.09.2016 17:05

Helmenkalastaja kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Ainakin muuhun. - Irmeli on myös pannut punaista toisinaan aivan turhaan tappelussa Sateentekijän kanssa, hänen, joka kehuskeli ilmoittaneensa ylläpitoon jostain jo kolmasti.

Ja miten tämä sopii yhteen täällä ohjenuoranasi mainostamasi "Ilman muistoja, ilman haluja" kanssa?

Se ei sovi siihen lainkaan. - Se onkin viisaammille!
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Kaapo » 23.09.2016 17:21

Psykopatologia kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Ainakin muuhun. - Irmeli on myös pannut punaista toisinaan aivan turhaan tappelussa Sateentekijän kanssa, hänen, joka kehuskeli ilmoittaneensa ylläpitoon jostain jo kolmasti.

Ja miten tämä sopii yhteen täällä ohjenuoranasi mainostamasi "Ilman muistoja, ilman haluja" kanssa?

Se ei sovi siihen lainkaan. - Se onkin viisaammille!


Mun mielestä Irmeli on viisaimpia täällä.
Kaapo
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja irmeli » 23.09.2016 18:33

Psykopatologia kirjoitti:Ainakin muuhun. - Irmeli on myös pannut punaista toisinaan aivan turhaan tappelussa Sateentekijän kanssa, hänen, joka kehuskeli ilmoittaneensa ylläpitoon jostain jo kolmasti.

Kenen mielestä turhaan, sunko? Ja oliko eilinkin turhaan, kun et viitsinyt mitään tehdä? Sitten illalla vasta muka annoit määräyksiäsi.

Jatkossa voit punaisen huutomerkin työntää syvälle perseesesi.
irmeli
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 23.09.2016 18:42

Psykopatologia kirjoitti:
Helmenkalastaja kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Ainakin muuhun. - Irmeli on myös pannut punaista toisinaan aivan turhaan tappelussa Sateentekijän kanssa, hänen, joka kehuskeli ilmoittaneensa ylläpitoon jostain jo kolmasti.

Ja miten tämä sopii yhteen täällä ohjenuoranasi mainostamasi "Ilman muistoja, ilman haluja" kanssa?

Se ei sovi siihen lainkaan. - Se onkin viisaammille!

Minä painoin punaista kolmen eri viestin kohdalla, jotka kaikki olivat minua loukkaavia, miksi tuo punaisen painaminen yleensä on olemassa, kun ylläpito ei siihen millään tavoin regoi? Koko toiminnan voisi yhtä hyvin poistaa kokonaan.

No olihan PP täysin kädetön tuon eilisen riidan käsittelyssä! Nyt sitten yrittää sepustaa jotakin.

- muokattu klo18:56. korjattu kirjoitusvirhe
- Sateentekijä.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 23.09.2016 18:50, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 23.09.2016 18:48

irmeli kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Ainakin muuhun. - Irmeli on myös pannut punaista toisinaan aivan turhaan tappelussa Sateentekijän kanssa, hänen, joka kehuskeli ilmoittaneensa ylläpitoon jostain jo kolmasti.

Kenen mielestä turhaan, sunko? Ja oliko eilinkin turhaan, kun et viitsinyt mitään tehdä? Sitten illalla vasta muka annoit määräyksiäsi.

Jatkossa voit punaisen huutomerkin työntää syvälle perseesesi.


Kerrankin olen irmelin kanssa täysin samaa mieltä:)

-Jälkipyykkiä on "kiva" pestä, kun itse tilanteen ollessa päällä, itse on kuin se kuuluisa Hoo Moilanen!( Tuo oli siis PP.lle tuo viimeinen lause!)
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 23.09.2016 18:55, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Kaapo » 23.09.2016 18:49

Irmeli kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:...Jatkossa voit punaisen huutomerkin työntää syvälle perseesesi.

Kerrankin olen irmelin kanssa täysin samaa mieltä:)


Tää tytyy ottaa talteen. :lol:
Kaapo
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.09.2016 18:53

Mikä teitä kahta oikein vaivaa?

Sateentekijä kirjoittaa hölmöjä - ja Irmeli näyttää tarkoituksella lypsävän häneltä aina vain lisää pönttöyksiä.

Jos minä asiasta päättäisin, laittaisin teidät kummatkin pariksi päiväksi viestien ennakkovalvontaan.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 23.09.2016 18:59

Kyllästynyt kirjoitti:Mikä teitä kahta oikein vaivaa?

Sateentekijä kirjoittaa hölmöjä - ja Irmeli näyttää tarkoituksella lypsävän häneltä aina vain lisää pönttöyksiä.

Jos minä asiasta päättäisin, laittaisin teidät kummatkin pariksi päiväksi viestien ennakkovalvontaan.


Ilmeisesti et tunne tuon stoorin taustoja, koska PP.n toivomuksesta sekä minä että irmeli poistimme mitä PP pyysi. Minun mielestäni sinä voit myös tehdä ennakkovalvonnallesi saman, mitä irmeli kehotti PP.n tekemään punaiselle nuolelleen.
Sitten kun tilanne on jo ohi tulet sinäkin osoittamaan muka auktoriteettiästi!

- Muokattu klo 19.20
-Korjattu kirjoitusvirhe
-Sateentekijä.
Viimeksi muokannut Sateentekijä päivämäärä 23.09.2016 19:15, muokattu yhteensä 1 kerran
Sateentekijä
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja irmeli » 23.09.2016 19:03

Samalla voisi laittaa Kaapon ja Kyllästyneen ennakkovalvontaan.
irmeli
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja irmeli » 23.09.2016 19:07

Miepä lähenkin nyt ennakkovalvontaan. Voi kai itse päättää missä se ennakkovalvonta on.
Olen ennakkovalvonnassa maanantaihin asti. Näkemiin.
irmeli
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 23.09.2016 19:12

Kirjoittaja irmeli » 23 Syys 2016, 19:03
Samalla voisi laittaa Kaapon ja Kyllästyneen ennakkovalvontaan.


irmeli kirjoitti:Miepä lähenkin nyt ennakkovalvontaan. Voi kai itse päättää missä se ennakkovalvonta on.
Olen ennakkovalvonnassa maanantaihin asti. Näkemiin.

:D
Sateentekijä
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.09.2016 19:18

Minulla ei kapasiteetti riitä lastenkaitsemiseen.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.09.2016 19:44

Sateentekijä kirjoitti:
Kirjoittaja irmeli » 23 Syys 2016, 19:03
Samalla voisi laittaa Kaapon ja Kyllästyneen ennakkovalvontaan.


irmeli kirjoitti:Miepä lähenkin nyt ennakkovalvontaan. Voi kai itse päättää missä se ennakkovalvonta on.
Olen ennakkovalvonnassa maanantaihin asti. Näkemiin.

:D

Ja sinä se jaksat kaivaa verta nenästäsi.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 23.09.2016 19:50

Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:
Kirjoittaja irmeli » 23 Syys 2016, 19:03
Samalla voisi laittaa Kaapon ja Kyllästyneen ennakkovalvontaan.


irmeli kirjoitti:Miepä lähenkin nyt ennakkovalvontaan. Voi kai itse päättää missä se ennakkovalvonta on.
Olen ennakkovalvonnassa maanantaihin asti. Näkemiin.

:D

Ja sinä se jaksat kaivaa verta nenästäsi.

Ja sinä jaksat uhkailla kun tilanne on jo ohi!
Sateentekijä
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 23.09.2016 19:55

Sateentekijä kirjoitti:Ja sinä jaksat uhkailla kun tilanne on jo ohi!

En minä mitään tai ketään uhkaile. Totesin vain, että sinä hölmöilet - ja Irmeli lypsää koko ajan lisää, vaikka (lue: koska) tietää sen olevan samanlaista tavaraa kuin aiemmatkin.

Mutta on hienoa jos tilanne on jo ohi.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 23.09.2016 20:01

Psykopatologia kirjoitti:Minulla ei kapasiteetti riitä lastenkaitsemiseen.


Vaarilla on aikaa,,,
Sateentekijä
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Katla » 23.09.2016 21:04

Syvä huokaus! Onneksi tämä päättyi tälläkertaa hyvin. Nyt sit ei enää? eihän Sateentekijä? Irmeliä ei lasketa, se sinun on hyväksyttävä. Irmelillä on koskemattomuus suoja. Niinh!
Katla
 

Re: Persoonallisuustestit rekrytoinnissa

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 23.09.2016 22:05

.Kissi kirjoitti:Syvä huokaus! Onneksi tämä päättyi tälläkertaa hyvin. Nyt sit ei enää? eihän Sateentekijä? Irmeliä ei lasketa, se sinun on hyväksyttävä. Irmelillä on koskemattomuus suoja. Niinh!

Älä höpötä! Irmelillä ei ole sen enempää koskemattomuussuojaa kuin kenelläkään muullakaan täällä. Koskemattomuussuoja! Typerintä mitä olen ikinä kuullut.
Oikeus sanoa aivan mitä vaan mutta koskemattomuussuoja. Mieti nyt vähän mitä kirjoitat!
Ilman irmeliä tätäkään jupakkaa ei olisi syntynyt . Yritä nyt sinäkin sisäistää se asia!
Sateentekijä
 

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron