Haluaisitko että joku panee naistasi?

Re: Haluaisitko että joku panee naistasi?

ViestiKirjoittaja trisse » 12.09.2016 21:43

irmeli kirjoitti:Valittevasti noin on käynyt myös sinun ja sateentekijän lasten kohdalla. Muuten he voivat olla loistoihmisiä mutta teidän kertomukset heistä saavat heidät tuntumaan vastenmielisiltä.


Niinpä! Kaapo ei ole kertonut lapsestaan edes mitään arveluttavaa tai tunnistettavaa. Toisin on Mirrin ja Sateentekijän kohdalla!
trisse
 

Re: Haluaisitko että joku panee naistasi?

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 12.09.2016 21:47

Irmeli on kuitenkin lukenut Mirrin viestin väärin, ilmeisesti kerran toisensa jälkeen.
Mirri ei sano Kaapon lapsen tuntuvan vastenmieliseltä. Hän toteaa, että tuntuu vastenmieliseltä lapsen puolesta (mikä on kyllä aika erikoisesti ilmaistu).
Helmenkalastaja
 

Re: Haluaisitko että joku panee naistasi?

ViestiKirjoittaja trisse » 12.09.2016 21:48

Kaapo kirjoitti:
trisse kirjoitti:Jos tuo oli minulle niin kiitos paljon mutta olen 41 v...


Juurihan sinua kismitti kun ei noteerata ja päätit nostaa omaa viestiäsi.
Kyllä minä tiedän, että sinä olet täysi-ikäinen. Käytös kuitenkin vaikuttaa välillä hyvinkin "teiniltä".
Se vetää laidasta laitaan, seilaa.


Pyrin myös olemaan oikeudenmukainen enkä teidän kahden kinassa ole valinnut puoltani vaan reagoin siihen mitä te kirjoitatte.
trisse
 

Re: Haluaisitko että joku panee naistasi?

ViestiKirjoittaja trisse » 12.09.2016 21:52

Helmenkalastaja kirjoitti:Irmeli on kuitenkin lukenut Mirrin viestin väärin, ilmeisesti kerran toisensa jälkeen.
Mirri ei sano Kaapon lapsen tuntuvan vastenmieliseltä. Hän toteaa, että tuntuu vastenmieliseltä lapsen puolesta (mikä on kyllä aika erikoisesti ilmaistu).


Minä ymmärsin että tuuve tarkoitti kumpaakin. Että harmittaa ko. lapsen puolesta mutta koko henkilöstä puhuminen on aiheuttanut jopa antipatian tätä kohtaan. Voin olla ymmärtänyt väärin...
trisse
 

Re: Haluaisitko että joku panee naistasi?

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 12.09.2016 22:12

Minä en näe hänen viestissään sitä puolta, jonka Mirri toteaa Kaapon lapsesta, vaikka on reagoivinaan loogisesti Mirrin viestiin.
Saatanhan minäkin toki olla väärässä (mutten usko olevani).
Helmenkalastaja
 

Re: Haluaisitko että joku panee naistasi?

ViestiKirjoittaja Rane » 22.09.2016 23:55

Jotkut miehet saavat jonkinaista vahvistusta siitä, jos huomaavat, että oma vaimo kelpaa muillekin kuin itselle. Itse en oikein ymmärrä tällaista ajatusta.
Rane
 

Re: Haluaisitko että joku panee naistasi?

ViestiKirjoittaja Ryysy » 23.09.2016 00:04

Onkohan siinä siis samaa meininkiä kuin ammoisessa naiset "kadettavat toisiaan miestensä peniksillä" -jutussa... vähän pidemmälle vietynä vain. Jos on siistii, että on iso mies, niin voi kai olla myös hienoa, jos on öö... on kuuma nainen.
Ryysy
 

Re: Haluaisitko että joku panee naistasi?

ViestiKirjoittaja karsee retku » 23.09.2016 02:37

Kaapo kirjoitti:Haluaisitko että joku panee naistasi?

Jos joku haluaisi panna naistani, se olisin jokseenkin varmasti juuri minä. Kukapa muukaan haluaisi?
(Monikaan tämän seurakunnan jäsenistä tuskin ehti tajuta, että tämä oli olevinaan (hyvä) vitsi, niin totta kuin se EHKÄ onkin.)
karsee retku
 

Re: Haluaisitko että joku panee naistasi?

ViestiKirjoittaja Kaapo » 23.09.2016 05:01

Ryysy kirjoitti:Onkohan siinä siis samaa meininkiä kuin ammoisessa naiset "kadettavat toisiaan miestensä peniksillä" -jutussa... vähän pidemmälle vietynä vain. Jos on siistii, että on iso mies, niin voi kai olla myös hienoa, jos on öö... on kuuma nainen.


Toihan on aika itsekäs ja brassaileva näkökulma.

Oletko koskaan käynnyt jollain swingerssien saitilla? (Vaati yleensä rekisteröitymisen, että pääsee näkemään profiileja kunnolla.)
Siellä on aika sekalainen seurakunta porukkaa. Laidasta laitaan, on pareja ja yksinäisiä, kimppakivaa, kolmatta pyörää jne.
Motiivit on aika moninaiset. On ihmisiä jotka haluavat kiksiä, tuntea paremuutta, tuneta olevansa sonni tai hehkeä daami, tulevansa nöyryytetyksi, hyvää kaveriseuraa ja seksiä siinä sivussa jne. koko kirjo.
Sinne kun tekee profiilin kuvan kera ja sanallisesti varmistaa että pahimmat "pipipäät" ei lähesty niin kyllä ihan järkeviä yhteydenottoja tulee.
Itse laiton yhden kuvan itsestäni ja toisen vaimosta. Molemmat niin että emme ole kuvista tunnistettavissa.
Kaapo
 

Re: Haluaisitko että joku panee naistasi?

ViestiKirjoittaja Kaapo » 23.09.2016 09:37

karsee retku kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Haluaisitko että joku panee naistasi?

Jos joku haluaisi panna naistani, se olisin jokseenkin varmasti juuri minä. Kukapa muukaan haluaisi?
(Monikaan tämän seurakunnan jäsenistä tuskin ehti tajuta, että tämä oli olevinaan (hyvä) vitsi, niin totta kuin se EHKÄ onkin.)


Kerran yks tuttavapariskunnan nainen sano mulle, että hänen miehensä pelkää, että kun "liikuu ulkosalla" niin joku panee häntä.
Nainen oli sitten miehelleen perustellut, että älä huolehdi, kuka muka minuakin haluaisi panna? (Nainen oli isokokoinen ja painava).
Mies siihen oli kuitenkin vaan tuumannut, että äläs sano, kyllä niitä löytyy. Johon minä sitten, että jos et olis kaverin nainen niin kyllä minäkin voisin sinua panna. Nainen oli silminnähden otettu.

Kyseisen naisen parempia puolia sitten olikin hyvä keskustelutaito ja avara mieli.
Kertoi myös, että "piparia" pitää antaa jos ukko haluaa, se on niin pieni vaiva.
Samoin tein näytti kuinka oli kääntyvinään kyljelleen ja laittoi takamustaan tyrkylle.

Helposti plussan puolelle jäi ainakin tuo nainen.
Kaapo
 

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron