Vaihdevuodet vauhdittavat vanhenemista

Re: Vaihdevuodet vauhdittavat vanhenemista

ViestiKirjoittaja irmeli » 14.08.2016 21:13

Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Se mitä sanoin trisselle ja irmelille on vaan omalta kannaltani paras ratkaisu. Jos näiden kahden kanssa ei synny mitään muuta kuin koko palstaa häiritsevää riitaa, eikö silloin kaikkien kannalta paras ratkaisu ole, ettei kommunikoi mitään?

Ehkä, mutta jos uhoat "olet minulle pelkkää ilmaa", se on riitaahaastavaa ja provosoivaa kommunikointia.

Miksihän tuon riidanhaastamiseen ei millään tavalla koskaan puututa?
irmeli
 

Re: Vaihdevuodet vauhdittavat vanhenemista

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 14.08.2016 21:14

Sateentekijä kirjoitti:Lopetan tämän asian kommentoimisen tähän. Jos joillakin on tarve jatkaa jatkakoot keskenään. Kiitos.

Ei sinulta ole kommentteja asiaan pyydettykään. On vain todettu, ettei paluusi ole ollut niin rauhanomainen ja sulosopusointuinen kuin itse väitit.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9246
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Vaihdevuodet vauhdittavat vanhenemista

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 14.08.2016 21:23

Kyllästynyt kirjoitti:
Sateentekijä kirjoitti:Lopetan tämän asian kommentoimisen tähän. Jos joillakin on tarve jatkaa jatkakoot keskenään. Kiitos.

Ei sinulta ole kommentteja asiaan pyydettykään. On vain todettu, ettei paluusi ole ollut niin rauhanomainen ja sulosopusointuinen kuin itse väitit.

Tokihan saan itseäni koskeviin asioihin kommentoida pyytämättäkin?
Tuloni käsitettiin väärin ja syy on omani. Lähdin melkomoisessa mielenmyllerryksessä.
Ei voi siis vaatia että saisin sen jälkeen päänsilityksiä.
Sateentekijä
 

Re: Vaihdevuodet vauhdittavat vanhenemista

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 14.08.2016 22:37

Poistelin tuolta aiempia epäasiallisuuksiani.
Sateentekijä
 

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron