Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

Re: Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.05.2016 19:57

trisse kirjoitti:Mutta olisithan voinut todeta suoraan että Mirri on sinun mielestäsi melkoinen tylsimys.

Mutta kun ei mielestäni ole.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

ViestiKirjoittaja trisse » 31.05.2016 19:57

Sateentekijä kirjoitti:Kummallinen ketju, jossa poukkoillaan syyntakeettomuudesta puolueellisuuteen ja aiheena oli "ihmisjoukkoon sukeltaminen" ja sen aiheuttamat tuntemukset!
Mistäköhän johtuu, että miltei joka ketjussa tietty porukka kääntyy ruotimaan toistensa ominaisuuksia?(omituisuuksia)


Kyllästynyt on tullut takaisin niin palstaporukka ei meinaa pysyä housuissaan riemultaan.
trisse
 

Re: Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

ViestiKirjoittaja trisse » 31.05.2016 19:58

Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:Mutta olisithan voinut todeta suoraan että Mirri on sinun mielestäsi melkoinen tylsimys.

Mutta kun ei mielestäni ole.


Juuri tuosta syystä vihjailevat viestit ovat ikäviä. Ne käsitetään helposti väärin.
trisse
 

Re: Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.05.2016 20:03

trisse kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
trisse kirjoitti:Mutta olisithan voinut todeta suoraan että Mirri on sinun mielestäsi melkoinen tylsimys.
Mutta kun ei mielestäni ole.
Juuri tuosta syystä vihjailevat viestit ovat ikäviä. Ne käsitetään helposti väärin.

En vihjaillut mitään. Sinä näköjään yrität oikein tikulla kaivamalla saada viesteistäni esiin jotakin valittamisen aihetta.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

ViestiKirjoittaja Mirri » 31.05.2016 20:32

Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, viestistäsi tuli mieleeni, että mahtaako sinulla olla jokin toisiin kirjoittajiin - kuten minuun - liittyvä agenda.

Ei mielestäni mitään agendaa, mutta on kirjoittajia joiden oivaltavat viestit ovat kiinnostavia ja hauskoja, ja sitten on niitä joiden hengentuotteet usein saavat joko tuskastumaan tai tympiintymään - tai kumpaakin.

Vihjailua vai ei, siinäpä pulma.

Kyllästynyt varmaan syyttää minua taas jostakin agendasta (vainoamisesta?), mutta sanon kuitenkin. Mielestäni foorumin moderaattorin asemassa olevan ihmisen ei pitäisi kirjoittaa näin: on kirjoittajia joiden oivaltavat viestit ovat kiinnostavia ja hauskoja, ja sitten on niitä joiden hengentuotteet usein saavat joko tuskastumaan tai tympiintymään - tai kumpaakin.

Foorumnin valvojan asemassa omat mietteet ovat yksi asia ja rivikirjoittajiin kohdistuvat julkiset kommentit/arviot toinen asia. Ikävä juttu, jos palautteeni Kyllästyneelle hänen valvojaominaisuudestaan ja -toiminnastaan tulkitaan Kyllästyneen vainoamiseksi.
Olen ennenkin ehdotellut kaksoisnimimerkin käyttöä: yksi nimimerkki rivikirjoittaja-Kyllästyneelle ja toinen nimimerkki moderaattori-Kyllästyneelle. Kuten nähdään: vihreä Kyllästynyt on moderaattorina kirjoittava Kyllästynyt. Tämä asia ei muutu miksikään vaikka Kyllästynyt miten yrittäisi selittää (minulle) rivikirjoittajana ja moderaattorina kirjoittamisensa eroja.

Minun 'agendani' ei missään vaiheessa ole kohdistunut (rivi)kirjoittaja Kyllästyneeseen, vaan tällä foorumilla vallitsevaan ilmiselvään epäkohtaan: rivikirjoittajien ja satunnaisten lukijoiden on erittäin vaikea tietää milloin tämän foorumin moderaattori kirjoittaa rivikirjoittajana ja milloin moderaattorina. Johtuu ihan siitä, että Kyllästynyt komeilee näyttävästi vihreänä aivan riippumatta siitä kirjoittaako hän foorumin valvojana vai rivikirjoittajana. Hän siis pysyvästi ja jatkuvasti näkyy täällä moderaattorina (foorumin 'päällystöön' kuuluvana) vaikka useimmiten kirjoittaa ja kommentoi vain rivikirjoittajana.

Eikö kyseiselle ongelmalle löydy ratkaisua, vai eikö sitä tällä foorumilla pidetä ratkaisemisen arvoisena ongelmana? En ymmärrä, en...
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

ViestiKirjoittaja Rane » 31.05.2016 20:37

Minulle tuokaan ei ole ongelma. Tiedän muutenkin olevani tylsimys joka suhteessa.
Rane
 

Re: Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

ViestiKirjoittaja Enne1 » 31.05.2016 20:39

Niin minäkin. Se on hurja luontoni.
Enne1
 

Re: Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 31.05.2016 20:48

Kyllästyneen tekstin väri ratkaisee "roolin". Tietysti voi ajatella, että "harmaanakin" hänellä on valvojan asema ja täten enemmän vastuuta produkteistaan.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

ViestiKirjoittaja Mirri » 31.05.2016 20:58

Psykopatologia kirjoitti:Kyllästyneen tekstin väri ratkaisee "roolin". Tietysti voi ajatella, että "harmaanakin" hänellä on valvojan asema ja täten enemmän vastuuta produkteistaan.

Minä ajattelen juuri noin: foorumin valvojan asema (joka on nähtävissä vihreällä väritettynä kirjoittajan jokaikisen viestin kohdalla) velvoittaa vastuuseen, jota ei pääse karkuun vetoamalla tekstiensä väreihin.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.05.2016 21:43

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Kyllästynyt, viestistäsi tuli mieleeni, että mahtaako sinulla olla jokin toisiin kirjoittajiin - kuten minuun - liittyvä agenda.

Ei mielestäni mitään agendaa, mutta on kirjoittajia joiden oivaltavat viestit ovat kiinnostavia ja hauskoja, ja sitten on niitä joiden hengentuotteet usein saavat joko tuskastumaan tai tympiintymään - tai kumpaakin.

Vihjailua vai ei, siinäpä pulma...

Ei siinä mitään pulmaa ole. En ole vihjaillut mitään, vaan sanoin vain ääneen sen mikä on sangen tavallista ja varsin normaalia kenelle tahansa.
Mirri kirjoitti:... Kyllästynyt varmaan syyttää minua taas jostakin agendasta (vainoamisesta?), mutta sanon kuitenkin. Mielestäni foorumin moderaattorin asemassa olevan ihmisen ei pitäisi kirjoittaa näin: on kirjoittajia joiden oivaltavat viestit ovat kiinnostavia ja hauskoja, ja sitten on niitä joiden hengentuotteet usein saavat joko tuskastumaan tai tympiintymään - tai kumpaakin.

Foorumnin valvojan asemassa omat mietteet ovat yksi asia ja rivikirjoittajiin kohdistuvat julkiset kommentit/arviot toinen asia. Ikävä juttu, jos palautteeni Kyllästyneelle hänen valvojaominaisuudestaan ja -toiminnastaan tulkitaan Kyllästyneen vainoamiseksi.
Olen ennenkin ehdotellut kaksoisnimimerkin käyttöä: yksi nimimerkki rivikirjoittaja-Kyllästyneelle ja toinen nimimerkki moderaattori-Kyllästyneelle. Kuten nähdään: vihreä Kyllästynyt on moderaattorina kirjoittava Kyllästynyt. Tämä asia ei muutu miksikään vaikka Kyllästynyt miten yrittäisi selittää (minulle) rivikirjoittajana ja moderaattorina kirjoittamisensa eroja.

Minun 'agendani' ei missään vaiheessa ole kohdistunut (rivi)kirjoittaja Kyllästyneeseen, vaan tällä foorumilla vallitsevaan ilmiselvään epäkohtaan: rivikirjoittajien ja satunnaisten lukijoiden on erittäin vaikea tietää milloin tämän foorumin moderaattori kirjoittaa rivikirjoittajana ja milloin moderaattorina. Johtuu ihan siitä, että Kyllästynyt komeilee näyttävästi vihreänä aivan riippumatta siitä kirjoittaako hän foorumin valvojana vai rivikirjoittajana. Hän siis pysyvästi ja jatkuvasti näkyy täällä moderaattorina (foorumin 'päällystöön' kuuluvana) vaikka useimmiten kirjoittaa ja kommentoi vain rivikirjoittajana.

Eikö kyseiselle ongelmalle löydy ratkaisua, vai eikö sitä tällä foorumilla pidetä ratkaisemisen arvoisena ongelmana? En ymmärrä, en...

Voi Pyhä Sylvi taas.
En ole arvioinut enkä arvostellut ketään. On tekopyhää väittää, ettei eri kirjoittajien välillä olisi eroja ja että lukijat olisivat täsmälleen yhtä kiinnostuneita jokaisen kirjoittajan jokaisesta viestistä.

Jos näet minun valvojan ominaisuudessa toimineen väärin, kerro toki miten ja missä.

Olen toistuvasti ilmoittanut, että kun kirjoitan valvojan ominaisuudessa; teksti on vihreää kursiivia.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.05.2016 21:45

Psykopatologia kirjoitti:Kyllästyneen tekstin väri ratkaisee "roolin". Tietysti voi ajatella, että "harmaanakin" hänellä on valvojan asema ja täten enemmän vastuuta produkteistaan.

Kerro toki, jos olen mielestäsi kirjoittanut jotakin sopimatonta.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

ViestiKirjoittaja Rane » 31.05.2016 21:50

En ole Psykopatologia, mutta minun mielestäni et ole kirjoittanut mitään sopimatonta. Psykopatologia sen sijaan on. Että semmoista. Olenko paha, kun sanon mielipiteeni suoraan?
Rane
 

Re: Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

ViestiKirjoittaja Mirri » 31.05.2016 21:58

Kyllästynyt kirjoitti:Voi Pyhä Sylvi taas.

Mitä tarkoitat?
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 31.05.2016 22:01

En ole moista havainnut; kirjoittajat ovat erittäin "epätasa-arvoisia" tuotteittensa suhteen.

Täällä taisi jossain vaiheessa olla ketjukin essee-kirjoittamisen hyvyyden kriteereistä tms.
search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=essee
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

ViestiKirjoittaja Mirri » 31.05.2016 22:14

Käsittääkseni Kyllästyneellä on omia tuotteita hyvin vähän - mistään 'essee-kirjoittamisesta' puhumattakaan.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 31.05.2016 22:45

Joo, täällä tietysti painottuvat toisenlaiset arvot, (suhteellisen) tavalliseen keskusteluun liittyvät ym.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.05.2016 23:37

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:Voi Pyhä Sylvi taas.

Mitä tarkoitat?

Sitä, että on naiivia väittää, että joku on/minun pitäisi olla yhtäläisen kiinnostunut kaikista viesteistä.

Valvojan oikeuksistani huolimatta olen aivan tavallinen kuolevainen jolla on omat mielipiteensä ja mielenkiintonsa kohteet.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

ViestiKirjoittaja Sateentekijä » 01.06.2016 00:47

"Psykopatologia"]Kyllästyneen tekstin väri ratkaisee "roolin". Tietysti voi ajatella, että "harmaanakin" hänellä on valvojan asema ja täten enemmän vastuuta produkteistaan.

Eiköhän täällä itsekukin ole itse vastuussa omista produkteistaan ihan itse?
Ei mode ole vastuussa kenenkään kirjoittelusta, ellei se ole täysin vastoin sääntöjä.
Sananvapaus kai pätee täälläkin, vai päteekö?
Myös kiinnostuksensa kohteen voi valita ihan itse.Ei kaikki tykkää kaikista eikä kaikkien ajatuksista. Tasa-arvoisesta kirjoittelusta tai esseiden luomisesta en sano yhtään mitään.
Sateentekijä
 

Re: Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.06.2016 07:42

Kaapo kirjoitti:Totta, olen monesti homannut että on porukkaa jotka kirjoittavat paljon, mutta mieleeni ei ole jäänyt ainoatakaan oivallusta tai ajatusta joka olisi heidän ajatuksistaan tai tekstistään. Monesti tuollaiset kirjoittajat kuvittelevat olevansa itese hyvinkin päteviä ja taitavia, jopa muiden yläpuolella.

Mutta ethän sinä voi tietää mitä "tuollaiset kirjoittajat kuvittelevat olevansa itse". Tuo on vain sinun oma, spekulointiin perustuva, luulosi.
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

Re: Ihmisjoukkoon sukeltaminen auttaa ahdistunutta

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 01.06.2016 08:06

Kaapo kirjoitti:Mikä luulo?
Mitään erityistä itseni ylimenevää, sanallista kirkkautta tai kykyä, en ole viestinnässäsi havainnut vaikka niin yllä väitätkin.

Älä nyt ihan perättömiä puhu. En ole missään enkä milloinkaan väittänyt minulla olevan "erityistä" ja/tai ylitsesi menevää "sanallista kirkkautta tai kykyä".
Avatar
Kyllästynyt
 
Viestit: 9250
Liittynyt: 06.07.2015 10:43

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron