Ranska hyväksyi seksin ostamisen kieltävän lain

Re: Ranska hyväksyi seksin ostamisen kieltävän lain

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.04.2016 21:57

trisse kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Tottakai pitää olla omaa mieltä asioista ja omista mielipiteistään kannattaa pitää kiinni.
Minä en vain pidä siitä että oman navan ympärys ja kokemus on SE totuus joka kelpaa.


Sinusta tulee se tunne ettet pysty yhtään ymmärtämään sellaisia joilla on eri kokemuksia, tarpeita, haluja ja ongelmia kuin itselläsi. Kaikki tuo "laajempi kuva" jota pyrit tuomaan esille liittyy jotenkin aina seksiin eikä seksin koko kirjon sekä seksityöläisten ymmärtäminen oikeuta yksistään siihen että voisit väittää ymmärtäväsi laajemmalla skaalalla elämää.

(Siitä olen samaa mieltä että hilpan "nuoremman kirjoittajan" mainitseminen oli hieman alentavaa Ryysyä kohtaan).

Olen samaa mieltä tulkinnastasi Kaapon kirjoituksista, erittäin osuva kannanotto.
Et huomannut kuitenkaan sitä, että Kaapo viestissään kehui Ryysyä sanavalmiiksi, mutta kas kummaa minun suorasanaisuuteni on hänelle myrkkyä. Pointti oli se, että Kaapolle nuori nainen saa sanoa, vanha nainen ei. Etenkin, jos on epäröivä ja varovainen sekä vähänkään kannanotoissaan prostituutiomyönteinen (edes epäröivällä pohdiskelevalla kannalla), Kaapo on sulaa vahaa.
Hilppa
 

Re: Ranska hyväksyi seksin ostamisen kieltävän lain

ViestiKirjoittaja Kaapo » 29.04.2016 06:54

trisse kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Minä puhun asioista omasta kokemusperspektiivistä. Siihen mahtuu aikalailla asioita. Ymmärrän mitä ymmärrän, mutta on varmasti paljon asioita joita en ymmärrä.
.


Ethän sinä minuakaan ymmärrä.


Onko joku eritynen kohta missä sinua tulisi ymmärtää?
Jos en taivu mielipiteeseesi ja olen eri mieltä niin sillä ei ole mitään tekemistä ymmärtämisen kanssa.
Voin tokia ajatella asioita sinun näkökulmastasi, mutta ei se silti omaa mieltäni muuta.

Kyllä minä sinua "tulkitsen ja luen". (Omilla rajallisilla kyvyilläni.)
Oma käsitykseni on, että odotat vanhemmilta ihmisiltä, erityisesti miehiltä, ymmärtämistä joka usein näkyy lapsellisena kiukutteluna ja auktoriteettia vastaan potkimisena.
Tämä muuten on varsin yleinen harhakäsitys nuoremmilla naisilla.
Uskovat että vanhempi mies jotenkin elämänkokemuksensa perusteella "ymmärtäisi" paremmin nuoren naisen sielua ja oikkuja.
Joissain tapauksissa ne ymmärtävätkin ja näkevät syyt moisen ajattelun taustalla, eli tulkitsevat ja lukevat, mutta eivät kuitenkaan taivu,
koska eihän lapsenkaan kaikkiin oikkuihin taivuta, niinkuin ei aikuistenkaan.
Kaapo
 

Re: Ranska hyväksyi seksin ostamisen kieltävän lain

ViestiKirjoittaja Kaapo » 29.04.2016 07:15

Hilppa kirjoitti:Olen samaa mieltä tulkinnastasi Kaapon kirjoituksista, erittäin osuva kannanotto.


***
Tietenkin olet samaa mieltä, koska sinulla on aina tiukemmissa keskusteluissa tapa hakea turvaa jostainn muusta henkilöstä.
Nyt ei ole Kyllästynyt paikalla niin yrität saada liittolaista jostain toisesta henkilöstä, että kimpassa röykyttäminen onnistuisi paremmin.
Yleensä koitat manipuloida "isot kimppuun" jotta voit itse seurata ja tökkiä "fiksusti" sivusta ilman suurempaa riskiä.
Tunnen tapasi hyvin.

Hilppa kirjoitti:Et huomannut kuitenkaan sitä, että Kaapo viestissään kehui Ryysyä sanavalmiiksi, mutta kas kummaa minun suorasanaisuuteni on hänelle myrkkyä.


Taas ymmärrät tahallasi väärin. "Suorasanaisuudellasi" ei ole mitään tekemistä Ryysyn kanssa.
Te vain olette niin erilaiset kirjoittajat ja persoonat, että olette aivan eri hehtaarilla.

Hilppa kirjoitti:Pointti oli se, että Kaapolle nuori nainen saa sanoa, vanha nainen ei. Etenkin, jos on epäröivä ja varovainen sekä vähänkään kannanotoissaan prostituutiomyönteinen (edes epäröivällä pohdiskelevalla kannalla), Kaapo on sulaa vahaa.


Mistä tämä "nuori nainen syndrooma" oikein on sinulle päähän tullut? Tulee mieleen "paha äitipuoli".
Minä en luokittele ihmisiä iän, ulkonäön tai sukupuolen mukaan. Se on täysin omaa keksintöäsi ja ilmeisesti myös itsellesi jonkinlainen ongelma.

Minä vastaan kirjoituksiin eri sävyllä silloin kuin toisen kirjoittajan sävy ei ole ilkemämielinen tai tarkoitushakuinen.
Minä pidän oivalluttavasta aspektista kirjoituksessa ja siitä että osaa sanoa asioita kauniisti, mutta kuitenkin niin että pointti tulee selväksi, vaikka se olisi vastakkainenkin.
Pohdiskeleva asenne on minusta aina plussaa. Se on osoitus siitä että ihminen osaa tulla itsensä ulkopuolella ja ajatella asioita laajemmassa perspektiivissä.

Eli selvästi sanottuna, arvostan diplomaattisuutta.

Toki kaikenlaisia keskutelijoita tarvitaan.
Ei siitä mitään tulisi jos kaikki olisivat pelkästään diplomaattisia tai hyökkääviä.
Silloin jäisi monta mielenkiintoista seikkaa kokematta ja löytämättä.
Kaapo
 

Re: Ranska hyväksyi seksin ostamisen kieltävän lain

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.04.2016 10:43

Kaapo kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Olen samaa mieltä tulkinnastasi Kaapon kirjoituksista, erittäin osuva kannanotto.


***
Tietenkin olet samaa mieltä, koska sinulla on aina tiukemmissa keskusteluissa tapa hakea turvaa jostainn muusta henkilöstä.
Nyt ei ole Kyllästynyt paikalla niin yrität saada liittolaista jostain toisesta henkilöstä, että kimpassa röykyttäminen onnistuisi paremmin.
Yleensä koitat manipuloida "isot kimppuun" jotta voit itse seurata ja tökkiä "fiksusti" sivusta ilman suurempaa riskiä.
Tunnen tapasi hyvin.

Hilppa kirjoitti:Et huomannut kuitenkaan sitä, että Kaapo viestissään kehui Ryysyä sanavalmiiksi, mutta kas kummaa minun suorasanaisuuteni on hänelle myrkkyä.


Taas ymmärrät tahallasi väärin. "Suorasanaisuudellasi" ei ole mitään tekemistä Ryysyn kanssa.
Te vain olette niin erilaiset kirjoittajat ja persoonat, että olette aivan eri hehtaarilla.

Hilppa kirjoitti:Pointti oli se, että Kaapolle nuori nainen saa sanoa, vanha nainen ei. Etenkin, jos on epäröivä ja varovainen sekä vähänkään kannanotoissaan prostituutiomyönteinen (edes epäröivällä pohdiskelevalla kannalla), Kaapo on sulaa vahaa.


Mistä tämä "nuori nainen syndrooma" oikein on sinulle päähän tullut? Tulee mieleen "paha äitipuoli".
Minä en luokittele ihmisiä iän, ulkonäön tai sukupuolen mukaan. Se on täysin omaa keksintöäsi ja ilmeisesti myös itsellesi jonkinlainen ongelma.

Minä vastaan kirjoituksiin eri sävyllä silloin kuin toisen kirjoittajan sävy ei ole ilkemämielinen tai tarkoitushakuinen.
Minä pidän oivalluttavasta aspektista kirjoituksessa ja siitä että osaa sanoa asioita kauniisti, mutta kuitenkin niin että pointti tulee selväksi, vaikka se olisi vastakkainenkin.
Pohdiskeleva asenne on minusta aina plussaa. Se on osoitus siitä että ihminen osaa tulla itsensä ulkopuolella ja ajatella asioita laajemmassa perspektiivissä.

Eli selvästi sanottuna, arvostan diplomaattisuutta.

Toki kaikenlaisia keskutelijoita tarvitaan.
Ei siitä mitään tulisi jos kaikki olisivat pelkästään diplomaattisia tai hyökkääviä.
Silloin jäisi monta mielenkiintoista seikkaa kokematta ja löytämättä.

Paska on paskaa, vaikka sokerilla kuorrutetaan. Sinun on kuule KaapuGabriel turha rakentaa minulle ongelmia. Ne ovat vain omassa päässäsi olevia rakennelmia vailla todellisuuspohjaa. Vilpittömästi olen sitä mieltä, että Trisse on onnistunut perusteluissaan prostituutionäkökulmassaan, ja minulla on oikeus todeta tuo, vaikka et toteamuksestani pidäkään. Päinvastoin sinulla itselläsi taitaa olla isona ongelmana seksiagendasi tällä palstalla, minkä osoittaa se, että olet asettunut hankauksiin palstalla prostituutiokysymyksessä puolustellen miehiä, jotka tarvitsevat maksullisia naisia. Niillä miehillä, jotka eivät tule toimeen ilman toisen ihmisen tarjoamaa seksiä itsenäisinä ihmisinä oman seksuaalisuutensa kanssa, omaavat ongelman. He pyrkivät ratkaisemaan omaa henkilökohtaista ongelmaansa velvoittamalla toisen ihmisen intiimin kehon ja jopa sielun itselleen perustellen tuon haltuunoton kapitalismin vapaudella. Sinä perustelet tuon haltuunoton oikeuden vapaaehtoisuudella. Kuitenkin prostituutioteollisuuteen kuuluu lieveilmiöitä, kuten ihmiskauppa, väkivalta, lapsiprostituutio, huumeet, joilta alalla toimivat voivat tietenkin sulkea silmänsä. Poissa silmistä poissa mielestä.

Viittauksesi äitipuoliin ynnä muihin kliseisiin ovat vain naurettavia epäonnistuneita analyysejä. En ole kenenkään äiti, enkä todellakaan halua sellaiseksi, eikä minusta tule sellaista. Ystävyyteen minulla on oikeus tässä maailmassa ja tälläkin palstalla, jos joku sellaiseen kanssani haluaa. Sinun maailmassasi ei ole ihmistä Hilppa eikä sellaiselle mitään tilaa.
Hilppa
 

Re: Ranska hyväksyi seksin ostamisen kieltävän lain

ViestiKirjoittaja Rane » 29.04.2016 11:41

Ei sovi mennä ostamaan seksiä kuin hampurilaista, ei vaikka mieli tekisi.
Rane
 

Re: Ranska hyväksyi seksin ostamisen kieltävän lain

ViestiKirjoittaja Kaapo » 29.04.2016 12:09

Hilppa kirjoitti:Paska on paskaa, vaikka sokerilla kuorrutetaan.


Lopeta sitten se.

Hilppa kirjoitti:Sinun on kuule KaapuGabriel turha rakentaa minulle ongelmia. Ne ovat vain omassa päässäsi olevia rakennelmia vailla todellisuuspohjaa.


Nytkö alkaa nimittely?
Miksi koko ajan länkytät "vanhasta naisesta". Minua ei sinun ikäsi kiinnosta. Ainoastaan se miten kommunikoit kanssani JA se mitä sanot.


Hilppa kirjoitti:Vilpittömästi olen sitä mieltä, että Trisse on onnistunut perusteluissaan prostituutionäkökulmassaan, ja minulla on oikeus todeta tuo, vaikka et toteamuksestani pidäkään.


Toki, myös minulla on oikeus ilmaista jos jonkun tapa kommunikoida on mielestäni hyvää, ei toista haukkuvaa ja alistamaan pyrkivää.


Hilppa kirjoitti:Päinvastoin sinulla itselläsi taitaa olla isona ongelmana seksiagendasi tällä palstalla, minkä osoittaa se, että olet asettunut hankauksiin palstalla prostituutiokysymyksessä puolustellen miehiä, jotka tarvitsevat maksullisia naisia.


Taas tahallista väärinkäsittämistä.
Minä en puolustele ketään. Minä kerron asioita ja motiiveja toiminnan takana. Olen koko ajan korostanut että puhun vain omasta puolestani ja näkökulmastani.


Hilppa kirjoitti:Niillä miehillä, jotka eivät tule toimeen ilman toisen ihmisen tarjoamaa seksiä itsenäisinä ihmisinä oman seksuaalisuutensa kanssa, omaavat ongelman. He pyrkivät ratkaisemaan omaa henkilökohtaista ongelmaansa velvoittamalla toisen ihmisen intiimin kehon ja jopa sielun itselleen perustellen tuon haltuunoton kapitalismin vapaudella. Sinä perustelet tuon haltuunoton oikeuden vapaaehtoisuudella. Kuitenkin prostituutioteollisuuteen kuuluu lieveilmiöitä, kuten ihmiskauppa, väkivalta, lapsiprostituutio, huumeet, joilta alalla toimivat voivat tietenkin sulkea silmänsä. Poissa silmistä poissa mielestä.


Tämä on sinun oma kepea näkemyksesi ja mielipiteesi. Mutta ihmiset keskustelee asioista mikä heitä kiinnostaa tai heillä on tunneside, sinäkin.
Eipä täällä juuri muut ole yhtä kuumana käyneet. Huumeista, ihmiskaupasta, prostituutiosta väittäisin tietäväni huomattavasti keskivertohanua enemmän.
Ihmiskauppa on hyvinkin lähellä sydäntäni ja olen siitä myös paljon muualla kirjoitellut.

Hilppa kirjoitti:Viittauksesi äitipuoliin ynnä muihin kliseisiin ovat vain naurettavia epäonnistuneita analyysejä. En ole kenenkään äiti, enkä todellakaan halua sellaiseksi, eikä minusta tule sellaista. Ystävyyteen minulla on oikeus tässä maailmassa ja tälläkin palstalla, jos joku sellaiseen kanssani haluaa. Sinun maailmassasi ei ole ihmistä Hilppa eikä sellaiselle mitään tilaa.


Tämä oli varsin outo purkaus.
Oikeasti höpinäsi "vanhasta naisesta vs. nuori" toi mieleen lukuisat lastensadut pahoine äitipuolineen.
En minä sinun äitiydestäsi tiedä enkä ole pyrkinyt estämään ystävyyttäsi kenenkään kanssa tällä palstalla enkä muutoinkaan.
Eli älä tyrkytä minulle vanha nainen teorioitasi jos et halua, että niihin vastataan.
Mutta odottamaton purkaus kuitenkin, siinäkin mielessä että vetoat itsesi "inhimillistämiseen ja minun maailmaani".
Luuletko että näen sinut jotenkin materiaalisena kuvana . Väärin. Onko sillä itsellesi merkitystä?
Kaapo
 

Re: Ranska hyväksyi seksin ostamisen kieltävän lain

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.04.2016 12:42

Kaapo kirjoitti:
Hilppa kirjoitti:Paska on paskaa, vaikka sokerilla kuorrutetaan.


Lopeta sitten se.

Hilppa kirjoitti:Sinun on kuule KaapuGabriel turha rakentaa minulle ongelmia. Ne ovat vain omassa päässäsi olevia rakennelmia vailla todellisuuspohjaa.


Nytkö alkaa nimittely?
Miksi koko ajan länkytät "vanhasta naisesta". Minua ei sinun ikäsi kiinnosta. Ainoastaan se miten kommunikoit kanssani JA se mitä sanot.


Hilppa kirjoitti:Vilpittömästi olen sitä mieltä, että Trisse on onnistunut perusteluissaan prostituutionäkökulmassaan, ja minulla on oikeus todeta tuo, vaikka et toteamuksestani pidäkään.


Toki, myös minulla on oikeus ilmaista jos jonkun tapa kommunikoida on mielestäni hyvää, ei toista haukkuvaa ja alistamaan pyrkivää.


Hilppa kirjoitti:Päinvastoin sinulla itselläsi taitaa olla isona ongelmana seksiagendasi tällä palstalla, minkä osoittaa se, että olet asettunut hankauksiin palstalla prostituutiokysymyksessä puolustellen miehiä, jotka tarvitsevat maksullisia naisia.


Taas tahallista väärinkäsittämistä.
Minä en puolustele ketään. Minä kerron asioita ja motiiveja toiminnan takana. Olen koko ajan korostanut että puhun vain omasta puolestani ja näkökulmastani.


Hilppa kirjoitti:Niillä miehillä, jotka eivät tule toimeen ilman toisen ihmisen tarjoamaa seksiä itsenäisinä ihmisinä oman seksuaalisuutensa kanssa, omaavat ongelman. He pyrkivät ratkaisemaan omaa henkilökohtaista ongelmaansa velvoittamalla toisen ihmisen intiimin kehon ja jopa sielun itselleen perustellen tuon haltuunoton kapitalismin vapaudella. Sinä perustelet tuon haltuunoton oikeuden vapaaehtoisuudella. Kuitenkin prostituutioteollisuuteen kuuluu lieveilmiöitä, kuten ihmiskauppa, väkivalta, lapsiprostituutio, huumeet, joilta alalla toimivat voivat tietenkin sulkea silmänsä. Poissa silmistä poissa mielestä.


Tämä on sinun oma kepea näkemyksesi ja mielipiteesi. Mutta ihmiset keskustelee asioista mikä heitä kiinnostaa tai heillä on tunneside, sinäkin.
Eipä täällä juuri muut ole yhtä kuumana käyneet. Huumeista, ihmiskaupasta, prostituutiosta väittäisin tietäväni huomattavasti keskivertohanua enemmän.
Ihmiskauppa on hyvinkin lähellä sydäntäni ja olen siitä myös paljon muualla kirjoitellut.

Hilppa kirjoitti:Viittauksesi äitipuoliin ynnä muihin kliseisiin ovat vain naurettavia epäonnistuneita analyysejä. En ole kenenkään äiti, enkä todellakaan halua sellaiseksi, eikä minusta tule sellaista. Ystävyyteen minulla on oikeus tässä maailmassa ja tälläkin palstalla, jos joku sellaiseen kanssani haluaa. Sinun maailmassasi ei ole ihmistä Hilppa eikä sellaiselle mitään tilaa.


Tämä oli varsin outo purkaus.
Oikeasti höpinäsi "vanhasta naisesta vs. nuori" toi mieleen lukuisat lastensadut pahoine äitipuolineen.
En minä sinun äitiydestäsi tiedä enkä ole pyrkinyt estämään ystävyyttäsi kenenkään kanssa tällä palstalla enkä muutoinkaan.
Eli älä tyrkytä minulle vanha nainen teorioitasi jos et halua, että niihin vastataan.
Mutta odottamaton purkaus kuitenkin, siinäkin mielessä että vetoat itsesi "inhimillistämiseen ja minun maailmaani".
Luuletko että näen sinut jotenkin materiaalisena kuvana . Väärin. Onko sillä itsellesi merkitystä?

Kiellän sinua Kaapo pilkkomasta tekstejäni hankaliin pitkiin viesteihin ja pilkkomasta niitä ylipäätään. Teen tämän kiellon julkisesti, jotta Psykopatologia huomaa toimintasi häiritsevyyden ja hankaloittavuuden minun kirjoittamiselleni.
Hilppa
 

Re: Ranska hyväksyi seksin ostamisen kieltävän lain

ViestiKirjoittaja Kaapo » 29.04.2016 14:07

Miksi kiellät? Koska sitä kautta huomaa perustelujesi heikkouden?
Kaapo
 

Re: Ranska hyväksyi seksin ostamisen kieltävän lain

ViestiKirjoittaja Kaapo » 29.04.2016 14:08

Poistin tuplat.
Kaapo
 

Re: Ranska hyväksyi seksin ostamisen kieltävän lain

ViestiKirjoittaja trisse » 29.04.2016 14:31

Kaapo kirjoitti:
trisse kirjoitti:
Kaapo kirjoitti:Minä puhun asioista omasta kokemusperspektiivistä. Siihen mahtuu aikalailla asioita. Ymmärrän mitä ymmärrän, mutta on varmasti paljon asioita joita en ymmärrä.
.


Ethän sinä minuakaan ymmärrä.


Onko joku eritynen kohta missä sinua tulisi ymmärtää?


Vaikka niissä seksijutuissa joista viimeksi puhuttiin ja jotka olet unohtanut ja menettänyt mielenkiintosi.
Kaapo kirjoitti:Jos en taivu mielipiteeseesi ja olen eri mieltä niin sillä ei ole mitään tekemistä ymmärtämisen kanssa.
Voin tokia ajatella asioita sinun näkökulmastasi, mutta ei se silti omaa mieltäni muuta.


Eihän tässä kukaan ole kenenkään mieltä muuttamassa vaan keskustellaan ymmärryshorisontistasi. Väitän että se on suppeampi kuin annat ymmärtää. En usko että osaat ajatella asioita minun näkökulmastani.
Kaapo kirjoitti:Kyllä minä sinua "tulkitsen ja luen". (Omilla rajallisilla kyvyilläni.)
Oma käsitykseni on, että odotat vanhemmilta ihmisiltä, erityisesti miehiltä, ymmärtämistä joka usein näkyy lapsellisena kiukutteluna ja auktoriteettia vastaan potkimisena.
Tämä muuten on varsin yleinen harhakäsitys nuoremmilla naisilla.
Uskovat että vanhempi mies jotenkin elämänkokemuksensa perusteella "ymmärtäisi" paremmin nuoren naisen sielua ja oikkuja.
Joissain tapauksissa ne ymmärtävätkin ja näkevät syyt moisen ajattelun taustalla, eli tulkitsevat ja lukevat, mutta eivät kuitenkaan taivu,
koska eihän lapsenkaan kaikkiin oikkuihin taivuta, niinkuin ei aikuistenkaan.


Ei asia ole noin. Kiukuttelen aika tasavertaisesti miehille, naisille, nuorille ja vanhoille. Enkä ihan teini ole itsekään. Jos olet tuon PP:n kanssa kommunikoinnistani päätellyt niin - obamaa lainatakseni - meillä on special relationship. Minun puoleltani yksipuolisesti tosin :roll:
trisse
 

Re: Ranska hyväksyi seksin ostamisen kieltävän lain

ViestiKirjoittaja Hilppa » 29.04.2016 14:35

Kaapo kirjoitti:Miksi kiellät? Koska sitä kautta huomaa perustelujesi heikkouden?

Koska kirjoitan laitteella, jossa vastauksien rustaaminen leikkaa-liimaa-tyylisesti on tuiki mahdotonta, kun edeltävä kirjoitus on pilkottu osiin. Minulla on ollut vamma kädessäni, joka aktivoituu, jos joudun jännittämään kättäni pikkutarkan leikkaa-liimaa-projektin vuoksi. Tuolloin syntyy kiputila, joka on sietämätön pahentuessaan. Lisäksi tämän laitteen kirjoituskoneominaisuudet eivät ole parhaat mahdolliset eikä tekstin "maalaaminen" ole helppo tehtävä. Laite on muutoin hyvä ja sopii tarkoitukseensa lyhyeen viestintään ja lyhyiden "esseiden" kirjoittamiseen. Perusteluni ovat tässä ketjussa olleet omatuntoni, kunniani ja ihmisarvoa koskevien periaatteideni mukaiset. Jos halvennat ne heikoiksi ja erityisesti käyttämällä termiä länkyttää, en voi sille mitään. Minä tulkitsen tuon niin, että et hyväksy mielipiteitäni.
Hilppa
 

Re: Ranska hyväksyi seksin ostamisen kieltävän lain

ViestiKirjoittaja Kaapo » 29.04.2016 21:54

Kuulostaa asioilta joilla ei ole mitään tekemistä minun kanssani.
Koska sinulla on paska laite (?) niin minun pitää rajoittaa tarkempaa tekstisi analysointia?
Kaapo
 

Re: Ranska hyväksyi seksin ostamisen kieltävän lain

ViestiKirjoittaja trisse » 29.04.2016 23:38

Ehkä voisit kirjoittaa pidempiä tekstejä? Siten saisit hilpan teksteistä maksimin ja voisit maksimaalisesti hyötyä hänen teksteistään. Hilppa tietty voi auttaa jos kirjoittaa yhden könttätekstin.
trisse
 

Re: Ranska hyväksyi seksin ostamisen kieltävän lain

ViestiKirjoittaja Kaapo » 01.05.2016 08:08

Hilppa kirjoitti:Perusteluni ovat tässä ketjussa olleet omatuntoni, kunniani ja ihmisarvoa koskevien periaatteideni mukaiset. Jos halvennat ne heikoiksi ja erityisesti käyttämällä termiä länkyttää, en voi sille mitään. Minä tulkitsen tuon niin, että et hyväksy mielipiteitäni.


Niin pitää ollakkin.
Siitä huolimatta ei kannata rakennella tekstejään niin että samalla yrittää potkia jotain toista "munille" tai leimata.
Ristiriidat syntyy siitä.
Kaapo
 

Re: Ranska hyväksyi seksin ostamisen kieltävän lain

ViestiKirjoittaja Kaapo » 01.05.2016 08:10

trisse kirjoitti:Ehkä voisit kirjoittaa pidempiä tekstejä? Siten saisit hilpan teksteistä maksimin ja voisit maksimaalisesti hyötyä hänen teksteistään. Hilppa tietty voi auttaa jos kirjoittaa yhden könttätekstin.


Hilppa sanoi: "Laite on muutoin hyvä ja sopii tarkoitukseensa lyhyeen viestintään ja lyhyiden "esseiden" kirjoittamiseen."

Eli mitä Trisse meinaat?
Kaapo
 

Re: Ranska hyväksyi seksin ostamisen kieltävän lain

ViestiKirjoittaja trisse » 01.05.2016 15:04

Jos hilppaa häiritsee tekstisi katkominen niin älä katko niin moneen osaan. Katko esim. kolmeen osaan mielummin kuin seitsemään. Kyllästynytkin tapasi katkoa tekstejä kauhean pieniin osiin joten se hankaloitti minunkin kirjoittamistani vaikka on terveet kädet. (Jätin tuon boldauksesi huomiotta - siinä vaan yrität leikkiä tyhmää)
trisse
 

Re: Ranska hyväksyi seksin ostamisen kieltävän lain

ViestiKirjoittaja Kaapo » 01.05.2016 16:24

trisse kirjoitti:Jos hilppaa häiritsee tekstisi katkominen niin älä katko niin moneen osaan. Katko esim. kolmeen osaan mielummin kuin seitsemään. Kyllästynytkin tapasi katkoa tekstejä kauhean pieniin osiin joten se hankaloitti minunkin kirjoittamistani vaikka on terveet kädet. (Jätin tuon boldauksesi huomiotta - siinä vaan yrität leikkiä tyhmää)


Katsotaan...
Saatanpa ehkä jatkossa hieman modata tekstin pituutta tai pätkimistä.
Kaapo
 

Re: Ranska hyväksyi seksin ostamisen kieltävän lain

ViestiKirjoittaja Kaapo » 05.05.2016 13:40

Kavivätkö Irwing Goodman ja Vexi Salmi huorissa?

Irwing Goodman - St. Pauli ja Reeperbahn: 3:29
https://www.youtube.com/watch?v=zeQyb16kozo

Loiri ainakin tykkää käydä Thaimaassa.
Kaapo
 

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa