Sukupuolineutraali avioliittolaki uudelleen eduskuntaan

Re: Sukupuolineutraali avioliittolaki uudelleen eduskuntaan

ViestiKirjoittaja toope » 19.07.2015 21:55

"Ilmauksen ?tasa-arvoinen avioliittolaki? käyttäminen avioliittolain muutoslaista 156/2015 on harhaanjohtavaa.
Tuo ilmaus on harhaanjohtava siksi, että ihmiset ovat olleet ja ovat nyt tasa-arvoisia voimassa olevan avioliittolain (234/1929) edessä, vaikka muutoslaki 156/2015 ei ole voimassa.

Äänioikeutettu Suomen kansalainen voi tehdä kansalaisaloitteen. Kansalaisaloitteella ehdotetaan joko 1) uutta lakia; 2) muutosta olemassa olevaan lakiin; tai 3) olemassa olevan lain kumoamista. Kansalaisaloite etenee eduskunnan käsiteltäväksi, jos se on kerännyt kansalaisilta vähintään 50 000 kannatusilmoitusta kuuden kuukauden kuluessa.

Mikään kansalaisaloitetta koskeva säännös ei estä tekemästä milloin tahansa kansalaisaloitetta, jossa ehdotetaan muutosta olemassa olevaan lakiin tai olemassa olevan lain kumoamista. Ei ole olemassa säännöstä siitä minkä ajan kuluessa lain hyväksymisestä tai vahvistamisesta on hyväksyttävää tehdä sellainen kansalaisaloite, jossa ehdotetaan tuon lain kumoamista.

Demokratia = kansanvalta. Siksi avioliittolain muutoslain 156/2015 kumoaminen on mahdollista juuri valitun eduskunnan toimesta.
Aito avioliitto -kansalaisaloitteen tavoite on muutoslain 156/2015 kumoaminen, jotta avioliitto säilyy laissa jatkossakin vain miehen ja naisen välisenä aitona avioliittona.
Kumoaminen on mahdollista allekirjoittamalla asiaa koskeva kansalaisaloite http://www.aitoavioliitto.fi.
Aito avioliitto -kansalaisaloite on saanut jo yli 17 500 kannatusilmoitusta, vaikka se julkaistiin vasta noin kuusi viikkoa siten.

Aito avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto.

Jos jonkun mielestä "Räsäsen juna" meni jo, niin se saadaan kiinni! "
sateentekijän linkistä, keskustelua
toope
 

Re: Sukupuolineutraali avioliittolaki uudelleen eduskuntaan

ViestiKirjoittaja toope » 19.07.2015 21:57

Ryysy kirjoitti:
toope kirjoitti:Ole vaan nettikiusaaja. Minä aattelin vaan sanoa, kun kukkahattutädit katsovat vierestä, kun sun nimi ei ole toope.

Tuntuuko sinusta, että olen juuri sinua kiusannut vai muita? Ei ole ollut tarkoitus, juuri sinuahan tällä foorumilla eniten 'pelkään', minkä olen tuonut usemmalti kaiketi ilmi. Kun mietin ensin että Luukkostako, mutta nyt en tiedä enää. Onneksi voin tätäkin miettiä omassa rauhassani.


Hieno kirjoitus, nyt sait kaikki puolellesi kun minua ihan pelkäät. Lopetan tämän paskanjauhamisen tähän tästä asiasta.
toope
 

Re: Sukupuolineutraali avioliittolaki uudelleen eduskuntaan

ViestiKirjoittaja Ryysy » 19.07.2015 22:02

Oliko? Mieluiten olen aina se, joka ottaa turpaansa. Mutta laitetaanko toisemme ignoreen? Mä laitan n. 10 min kuluttua sinut ja saan bannin, sen jälkeen kaikki ovat tyytyväisiä.
Ryysy
 

Re: Sukupuolineutraali avioliittolaki uudelleen eduskuntaan

ViestiKirjoittaja toope » 19.07.2015 22:05

Lopeta nyt jo perkele.
toope
 

Re: Sukupuolineutraali avioliittolaki uudelleen eduskuntaan

ViestiKirjoittaja Ryysy » 19.07.2015 22:06

Niinko meinasit PERKELE?!
Ryysy
 

Re: Sukupuolineutraali avioliittolaki uudelleen eduskuntaan

ViestiKirjoittaja Ryysy » 19.07.2015 22:08

Turpa kiinni, Sateenvarjo!
Ryysy
 

Re: Sukupuolineutraali avioliittolaki uudelleen eduskuntaan

ViestiKirjoittaja toope » 19.07.2015 22:09

Flower kirjoitti:Toope on nyt tulkinnut virheellisesti.

Voisitko selvittää minkä viestin olen tulkinnut virheellisesti?

Minua on jo pitemmän aikaa vituttanut ryysyn vittuilu Luukkoselle ja otin sen tänään esiin, koska minunkin viesteihin tartutaan hanakasti ja kerrotaan, että olen nettikiusaaja ym.
Ryysy ei ole minulle vittuillut eikä tehnyt muutakaan.
Viimeksi muokannut toope päivämäärä 19.07.2015 22:11, muokattu yhteensä 1 kerran
toope
 

Re: Sukupuolineutraali avioliittolaki uudelleen eduskuntaan

ViestiKirjoittaja Ryysy » 19.07.2015 22:14

toope kirjoitti:
Flower kirjoitti:Toope on nyt tulkinnut virheellisesti.

Voisitko selvittää minkä viestin olen tulkinnut virheellisesti?

Minua on jo pitemmän aikaa vituttanut ryysyn vittuilu Luukkoselle ja otin sen tänään esiin, koska minunkin viesteihin tartutaan hanakasti ja kerrotaan, että olen nettikiusaaja ym.
Ryysy ei ole minulle vittuillut eikä tehnyt muutakaan.

Kyllä olen vittuillut tai ainakin yrittänyt jo pidemmän aikaa, paitsi en siinä yhdessä ketjussa, jossa en tajunnut, että ranskalaiset viivat oli muokattu, kun luulin, että hän viittaa sisältöön ulkoasun sijaan. Täytyy yrittää lopettaa.
Ryysy
 

Re: Sukupuolineutraali avioliittolaki uudelleen eduskuntaan

ViestiKirjoittaja toope » 19.07.2015 22:16

Asia on selvitetty.
Muut tyhmien ja idioottimaisten viestien kirjoittajat voivat pitää turpansa kiinni asiasta.
toope
 

Re: Sukupuolineutraali avioliittolaki uudelleen eduskuntaan

ViestiKirjoittaja toope » 19.07.2015 22:25

Sun linkistä mie sen kopioin ja sen mainitsen ja kirjoittaja ei sano nimeä. ja et sinäkään laittanut kopioimasi kirjoittajan nimeä esiin.
Viimeksi muokannut toope päivämäärä 19.07.2015 22:27, muokattu yhteensä 1 kerran
toope
 

Re: Sukupuolineutraali avioliittolaki uudelleen eduskuntaan

ViestiKirjoittaja toope » 19.07.2015 22:28

Sateentekijä kirjoitti:
toope kirjoitti:Asia on selvitetty.
Muut tyhmien ja idioottimaisten viestien kirjoittajat voivat pitää turpansa kiinni asiasta.

Turha kopio, jos ei ole mitään omaa sanottavaa.
toope
 

Re: Sukupuolineutraali avioliittolaki uudelleen eduskuntaan

ViestiKirjoittaja toope » 19.07.2015 22:30

[quote="Ryysy"
Kyllä olen vittuillut tai ainakin yrittänyt jo pidemmän aikaa, paitsi en siinä yhdessä ketjussa, jossa en tajunnut, että ranskalaiset viivat oli muokattu, kun luulin, että hän viittaa sisältöön ulkoasun sijaan. Täytyy yrittää lopettaa.[/quote]

ajatella ettei sateentekijä hoksannut tätä kopioida. Huomaatko ryysy, perseennuolennan.
Jatka vaan vittuiluasi mikä kyllä on nettikiusaamista, ei siitä kukaan välitä, kun sinä olet niin mukava tyyppi.
toope
 

Re: Sukupuolineutraali avioliittolaki uudelleen eduskuntaan

ViestiKirjoittaja toope » 19.07.2015 22:31

toope kirjoitti:"Ilmauksen ?tasa-arvoinen avioliittolaki? käyttäminen avioliittolain muutoslaista 156/2015 on harhaanjohtavaa.
Tuo ilmaus on harhaanjohtava siksi, että ihmiset ovat olleet ja ovat nyt tasa-arvoisia voimassa olevan avioliittolain (234/1929) edessä, vaikka muutoslaki 156/2015 ei ole voimassa.

Äänioikeutettu Suomen kansalainen voi tehdä kansalaisaloitteen. Kansalaisaloitteella ehdotetaan joko 1) uutta lakia; 2) muutosta olemassa olevaan lakiin; tai 3) olemassa olevan lain kumoamista. Kansalaisaloite etenee eduskunnan käsiteltäväksi, jos se on kerännyt kansalaisilta vähintään 50 000 kannatusilmoitusta kuuden kuukauden kuluessa.

Mikään kansalaisaloitetta koskeva säännös ei estä tekemästä milloin tahansa kansalaisaloitetta, jossa ehdotetaan muutosta olemassa olevaan lakiin tai olemassa olevan lain kumoamista. Ei ole olemassa säännöstä siitä minkä ajan kuluessa lain hyväksymisestä tai vahvistamisesta on hyväksyttävää tehdä sellainen kansalaisaloite, jossa ehdotetaan tuon lain kumoamista.

Demokratia = kansanvalta. Siksi avioliittolain muutoslain 156/2015 kumoaminen on mahdollista juuri valitun eduskunnan toimesta.
Aito avioliitto -kansalaisaloitteen tavoite on muutoslain 156/2015 kumoaminen, jotta avioliitto säilyy laissa jatkossakin vain miehen ja naisen välisenä aitona avioliittona.
Kumoaminen on mahdollista allekirjoittamalla asiaa koskeva kansalaisaloite http://www.aitoavioliitto.fi.
Aito avioliitto -kansalaisaloite on saanut jo yli 17 500 kannatusilmoitusta, vaikka se julkaistiin vasta noin kuusi viikkoa siten.

Aito avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto.

Jos jonkun mielestä "Räsäsen juna" meni jo, niin se saadaan kiinni! "
sateentekijän linkistä, keskustelua


Tuossahan lähde on sanottu mutta, kun ei ymmärrys riitä, en enempi voi tehdä.
toope
 

Re: Sukupuolineutraali avioliittolaki uudelleen eduskuntaan

ViestiKirjoittaja toope » 19.07.2015 22:36

jatkossakin arvostelen kopioitasi, koska mainitsin lähteen aivan oikein.
toope
 

Re: Sukupuolineutraali avioliittolaki uudelleen eduskuntaan

ViestiKirjoittaja toope » 19.07.2015 22:52

toope kirjoitti:"Ilmauksen ?tasa-arvoinen avioliittolaki? käyttäminen avioliittolain muutoslaista 156/2015 on harhaanjohtavaa.
Tuo ilmaus on harhaanjohtava siksi, että ihmiset ovat olleet ja ovat nyt tasa-arvoisia voimassa olevan avioliittolain (234/1929) edessä, vaikka muutoslaki 156/2015 ei ole voimassa.

Äänioikeutettu Suomen kansalainen voi tehdä kansalaisaloitteen. Kansalaisaloitteella ehdotetaan joko 1) uutta lakia; 2) muutosta olemassa olevaan lakiin; tai 3) olemassa olevan lain kumoamista. Kansalaisaloite etenee eduskunnan käsiteltäväksi, jos se on kerännyt kansalaisilta vähintään 50 000 kannatusilmoitusta kuuden kuukauden kuluessa.

Mikään kansalaisaloitetta koskeva säännös ei estä tekemästä milloin tahansa kansalaisaloitetta, jossa ehdotetaan muutosta olemassa olevaan lakiin tai olemassa olevan lain kumoamista. Ei ole olemassa säännöstä siitä minkä ajan kuluessa lain hyväksymisestä tai vahvistamisesta on hyväksyttävää tehdä sellainen kansalaisaloite, jossa ehdotetaan tuon lain kumoamista.

Demokratia = kansanvalta. Siksi avioliittolain muutoslain 156/2015 kumoaminen on mahdollista juuri valitun eduskunnan toimesta.
Aito avioliitto -kansalaisaloitteen tavoite on muutoslain 156/2015 kumoaminen, jotta avioliitto säilyy laissa jatkossakin vain miehen ja naisen välisenä aitona avioliittona.
Kumoaminen on mahdollista allekirjoittamalla asiaa koskeva kansalaisaloite http://www.aitoavioliitto.fi.
Aito avioliitto -kansalaisaloite on saanut jo yli 17 500 kannatusilmoitusta, vaikka se julkaistiin vasta noin kuusi viikkoa siten.

Aito avioliitto on miehen ja naisen välinen liitto.

Jos jonkun mielestä "Räsäsen juna" meni jo, niin se saadaan kiinni! "
sateentekijän linkistä, keskustelua


YMMÄRRÄTKÖ NUO KOLME VIIMISTÄ SANAA VAI ET?
toope
 

Re: Sukupuolineutraali avioliittolaki uudelleen eduskuntaan

ViestiKirjoittaja toope » 19.07.2015 22:53

Sateentekijä kirjoitti:Taisi mennä paskanvääntämiseksi taas hyvä ketju :(

ei näy haittaavan vaikka ryysy jauhoi paskaa pitkät pätkät.
toope
 

Re: Sukupuolineutraali avioliittolaki uudelleen eduskuntaan

ViestiKirjoittaja toope » 19.07.2015 22:56

[quote="Sateentekijä"
.Kirjoittajan nimeä en voinut kopioida, koska se oli tuntematon.[/quote]

Enkä minäkään, koska se oli tuntematon.
toope
 

Re: Sukupuolineutraali avioliittolaki uudelleen eduskuntaan

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 19.07.2015 23:00

Kyllä uusi kansalaisaloite "läpi" menee (kuten Väyrysenkin euro-aloite), eikä vasta-adresseja tarvita (ei myöskään Väyrysen tapauksessa, koska "vastakkainen" käytäntö on jo voimassa).
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Sukupuolineutraali avioliittolaki uudelleen eduskuntaan

ViestiKirjoittaja toope » 19.07.2015 23:03

Niin meni läpi myös kansalaisaloite turkistarhauksen kieltämiseksi.
toope
 

Re: Sukupuolineutraali avioliittolaki uudelleen eduskuntaan

ViestiKirjoittaja toope » 19.07.2015 23:33

Sateentekijä kirjoitti:
toope kirjoitti:[quote="Sateentekijä"
.Kirjoittajan nimeä en voinut kopioida, koska se oli tuntematon.


Enkä minäkään, koska se oli tuntematon.

Eikä ollut linkkisi kirjoittaja tuntematon, siinä oli nimi alla , jonka tänne laitoin.
tässä ön kirjoittajan nimi, jonka väitit tuntemattomaksi

Lue lisää: http://timolehtonen1.puheenvuoro.uusisu ... saloitteet
joten älä jaksa vänkyttää selvästä asiasta yhtään enempää.[/quote]

No kyllä minä vaan jankutan, koska kopioin viestini Lapin Kansasta ja sun laittamasta linkistä. Jos et huomaa se juttu jatkuu kommentoihin jotka ovat tuntemattomien kirjoittamia.

Kirjoitukseni löytyy siis täältä, onko tuttu linkki
http://asiakaspalvelu.lapinkansa.fi/Mie ... ni+jo.html
toope
 

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa