Orgasmin helppous

Re: Orgasmin helppous

ViestiKirjoittaja Mirri » 10.06.2015 06:47

Kuten sanonta kuuluu: viisaat vaikenevat.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21981
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Orgasmin helppous

ViestiKirjoittaja Gabriel » 10.06.2015 07:15

Mirri kirjoitti:Kuten sanonta kuuluu: viisaat vaikenevat.


Ja minä kun kaikkeni teen ja koitan teitä heruttaa.
Pikkutuhmaa silloin tällöin pitää mielen virkeänä ja pilkkeen silmäkulmassa.
Gabriel
 

Re: Orgasmin helppous

ViestiKirjoittaja Gabriel » 10.06.2015 07:46

Suomipopia tähän väliin.

https://www.youtube.com/watch?v=sS6Ta6SrTHs
Erin - Vanha nainen hunningolla 3:14

https://www.youtube.com/watch?v=qH7qzBvHFic
Chisu - Kohtalon oma 4:09
Gabriel
 

Re: Orgasmin helppous

ViestiKirjoittaja Gabriel » 10.06.2015 08:43

Flower kirjoitti:Tämä on aika "jännä" ketju. Miksi saat tällaisia arvioida, mutta muut eivät kuitenkaan saa poikaystävän pippeliä kehua?


En kai minä sitä ole kieltänyt vaan nimenomaan todennut, että naiset joskus tekevät niin.

Tulee mieleen eräs perheenäiti. Naisella oli 3 lasta ja vanhin niistä ehkä tuolloin 8 vuotisa.
Tyttölapsi kysyi äidiltään johonkin keskusteluun liittyen, "Äiti miksi meillä on kolme lasta?"
Äiti meinas yksin tein, että siksi kun yhdestä suuresta riittää vain kolmeen pieneen.
Sävy ei jättänyt arvailujen varaa.

En siis ole kieltänyt vaan todennut.

Kuvien analysointi on kai kuitenkin hieman eri varsinkin kun kysymyksessä on täysin tuntemattomia ihmisiä.
Arvioidaanhan missikisoissakin ihmisiä.
Gabriel
 

Re: Orgasmin helppous

ViestiKirjoittaja toope » 10.06.2015 09:43

Eivät he ole täysin tuntemattomia ihmisiä, jokainen urheilua seuraava tietää heidän nimensä.
Ja kun nyt kooklaa nimet, tulee tähän ketjuun. Eikä missään muualla käydä näin ala-arvoista keskustelua heidän sukupuolielimistään kuin täällä.

Mutta se on helppoa, kun keskustelun voi käydä nimimerkillä mutta jokainen nyt voi kuvitella miltä tuntuu jos noiden kasvojen tilalla olisi oma naama.
toope
 

Re: Orgasmin helppous

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.06.2015 10:09

Yhdellä soutajista väitettiin seisoneen.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orgasmin helppous

ViestiKirjoittaja Ryysy » 10.06.2015 10:16

Noin voi käydä myös pyöräillessä. Tuo kysymys, että kuka saa orgasmin helpoiten, niin saatavaan vastaukseen vaikuttaa (omalla kohdallani) eritoten tieto siitä, että he ovat pyöräilijöitä. Liikunnalla ja seksuaalisella halulla / orgasmilla / jollakin voi myös olla jokin suhde. Voi olla, ei ole aina siis.

Hesarin läskikyselyssä oli mustia ukkeleita (jotka muuten jostain syystä kuvittelin mielessäni ensin akkeleiksi enkä ukkeleiksi - testailen tässä kielenkäyttöä samalla, sori), joista pyydettiin arvioimaan, että "mikä näistä vartaloista on mielestäsi lihava". Onko tällainen arviointi myös lower class - osoittaa tyylittömyyttä, kuten voisi kuvitella, että nyt näiden urheilijoiden ulkonäön arvioiminen 'osoittaisi tyylittömyyttä'? Ja entä sitten kun julkkisten (mallien - kansanedustajien) tavallaan 'kuuluu' kestää heidän sekä mielipiteisiin, ulkonäköön sekä kaikkeen muuhunkin liittyvää jopa kunnianloukkaustasoista arvostelua...? Urheilijat tuskin ovat erityissuojeluksessa. Kukaan ei yleensä ajattele, että nämä henkilöt ovat myös ihan normaaleja ihmisiä.

Löpilöpi. Ja korjauksia.
Ryysy
 

Re: Orgasmin helppous

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 10.06.2015 10:30

Pyöräilyssä ja soudussa käytetään robotteja.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orgasmin helppous

ViestiKirjoittaja Gabriel » 10.06.2015 13:50

Flower kirjoitti:Kehujat olivat kuitenkin akkoja sinun silmissäsi? Voi myös olla, että olen ymmärtänyt jotenkin väärin.

En oikein hahmota, mitä tarkoitusta kuvien vertailu palvelee? Saisinko rautalankaselvennöksen? Tarkoitatko jotain Sherlock Holmes tyyppistä havainnointia kenties Goffmanilaista roolitulkintaa?


Niin siis minullehan "akka" sanan käytössä ei ole mitään ongelmaa, ei myöskään sanan muija, eukko jne. En näe niitä erityisen negatiivisessa sävyssä vaikka niissä nyt rahvaanomainen vivahdus onkin. Minä pidän rahvaanomaisuudesta.

Kehumisella ja kehumisella on eroja. Jos se tehdään puhtaasti toisen hyvän mielen saattamiseksi niin se on hienoa. Jos se tehdään siinä mielessä että se aiheuttaisi kateutta tai vertailua niin silloin se olisi vähemmän hienoa. Riippuu siis motiivista ja ympäristöstä.

Kuvien perusteella ihmisistä tehdään paljonkin johtopäätöksiä. Hyvä kuva CV:ssä ja pääset työhaastatteluun. Ei kuvaa tai rujo naama niin se saattaa olla siinä. Kauniit pääsee eduskuntaan jne. Itse nimittäin teen paljonkin johtopäätöksiä ihmisen ulkomuodosta, enkä nyt tarkoita pelkästään kasvoja vaan koko olemusta. Pyrin myös jäsentelemään sitä tietoisesti. Minua aidosti kiinnostaa ihmiset ja se miten he arvioivat toisiaan jos esimerkiksi sanallinen tai krjallinen kommunikaatio ei ole mahdollista.
Gabriel
 

Re: Orgasmin helppous

ViestiKirjoittaja Gabriel » 10.06.2015 14:00

toope kirjoitti:Eivät he ole täysin tuntemattomia ihmisiä, jokainen urheilua seuraava tietää heidän nimensä.
Ja kun nyt kooklaa nimet, tulee tähän ketjuun. Eikä missään muualla käydä näin ala-arvoista keskustelua heidän sukupuolielimistään kuin täällä.

Mutta se on helppoa, kun keskustelun voi käydä nimimerkillä mutta jokainen nyt voi kuvitella miltä tuntuu jos noiden kasvojen tilalla olisi oma naama.


En minä kai ole maininnut sukupuolielimiä missään. Toope, sinun oma mielikuvituksesi vain yhdistelee asioita.

Kysyin, että kuka on komia ja millä perusteella? Sitten sinä rupesit puhumaan elimistä.
Gabriel
 

Re: Orgasmin helppous

ViestiKirjoittaja Ryysy » 10.06.2015 20:15

Gabriel kirjoitti:Niin siis minullehan "akka" sanan käytössä ei ole mitään ongelmaa, ei myöskään sanan muija, eukko jne. En näe niitä erityisen negatiivisessa sävyssä vaikka niissä nyt rahvaanomainen vivahdus onkin. Minä pidän rahvaanomaisuudesta.

Olen tehnyt sellaisia huomioita, että kukaan mies ei puhuttele minua niin, että "tuuhhan sie eukko tänne", "tämä on mun muijakaveri Ryysy", "nyt ämmä, me lähetään muuten reissuun"... Erikoista.

Sen sijaan kuulen paljonkin lausahduksia "juma*auta vihaan sitä ämmää", "akka oli päättäny lähtee sitte kaverinsa kanssa baanalle", "siellä oli niin hyvännäkösiä muijia". Aina nämä akat ja muut ovat joitakin toisia - outo maailma. Ja mitä miesporukassa juttuja kuunnellut, niin usein ihmiset (miehet) puhuvat akoista ja muijista jollakin tavalla omistavassa muodossa "minun akka", "mun muija" - siinä on siis jokin omistusliite usein mukana, että halutaan muille miehille kuin kertoa, että "ugh, minä olen mies ja minulla on akka"... Eli omistusefekti ainakin myös usein mukana. Aiemmin toin esille vain sen, että näitä sanoja käytetään pääasiassa negatiivisessa merkityksessä.

Asiahan ei liittynyt mitenkään alkuperäiseen aiheeseen, mutta YP:nkin mielestä "ketjuilla on tapana rönsyillä" ja ajoittain se hänelle sopii ja ajoittain ei.

Lisäys: yhteenvetona: tuntumani on tällä hetkellä se, että esim. sanalla akka tai muija halutaan usein ilmaista jotakin enemmän (tai vähemmän?) kuin mitä voisi ilmaista vaikkapa sanalla nainen.
Ryysy
 

Re: Orgasmin helppous

ViestiKirjoittaja toope » 10.06.2015 20:20

Minuahan tuo nimitteli joten antasit olla, samaa paskaa on jo jauhettu tarpeeksi.
toope
 

Re: Orgasmin helppous

ViestiKirjoittaja Ryysy » 10.06.2015 20:30

Tykkään jankkaamisesta ja turhanpäiväisestä selvittelystä ja keskustelusta. Mitenköhän tässä pitäisi nyt toimia, että olisi oikeudenmukaista tai kaikinpuolin ok... Vetäydyn mietintämyssyyn. Toisaalta tämä keskustelu ei ole niiiiiin tärkeä, että näkisin sen välttämättömänä, joten ehkäpä voinkin antaa olla.
Ryysy
 

Re: Orgasmin helppous

ViestiKirjoittaja Gabriel » 11.06.2015 03:35

toope kirjoitti:Minuahan tuo nimitteli joten antasit olla, samaa paskaa on jo jauhettu tarpeeksi.


Kyllä te olette semmosia kullannuppuja kaikki. Pikkuhiljaa alkaa kuva ihmisistä hahmottua ja alta paistaa aurinko. Reilu meininki, arvostan. Sanat ne välillä viuhuu, suuntaan jos toiseenkin ja niin pitääkin.
Gabriel
 

Re: Orgasmin helppous

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.06.2015 22:58

Mielivalituksiasi; taitaa olla jopa kakkostilalla.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orgasmin helppous

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.06.2015 23:02

Ilonan mukaan (IL-Liite) naisilla tärkeämpää on orgasmin tuottaminen kumppanille kuin oma orgasmi.
Orgasmin saaminen itsetyydytyksellä on helpompaa kuin yhdynnässä.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orgasmin helppous

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 16.06.2015 23:35

Väittely-riidat yms. "jahkailut".
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orgasmin helppous

ViestiKirjoittaja Gabriel » 17.06.2015 09:08

Psykopatologia kirjoitti:Ilonan mukaan (IL-Liite) naisilla tärkeämpää on orgasmin tuottaminen kumppanille kuin oma orgasmi.
Orgasmin saaminen itsetyydytyksellä on helpompaa kuin yhdynnässä.


Heh, tää on taas tätä naisten sanahelinää.
Jos ei ite kykene saamaan niin silloin helposti heitetään tuo argumentti kehiin (marttyyriviitta). Harvassa on muuten ne kerrat jolloin jannulta on jäänny tulematta. Kuinka moni nainen vakavasti kantaa huolta siitä ettei ukko saa nallia palamaan? Tietysti ikä tekee tehtävänsä monessa suhteessa, mutta normaalisti melkosen mutkatonta touhua alle viiskymppisillä ja vanhemmillakin.

Kyllä mieskin saa runkatessa nopeesti halutessaan. Nopeamminkin kun naisen kanssa, mutta nää kaks asiaa ei vastaa toisiaan eikä niitä silloin mielestäni voi verrata.
Gabriel
 

Re: Orgasmin helppous

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 17.06.2015 09:26

Gabriel: Jos ei ite kykene saamaan niin silloin helposti heitetään tuo argumentti kehiin (marttyyriviitta).
Psykopatologia: Luulen, että kyseessä ei ole useimmiten "marttyyrius" vaan aito tyytyväisyys omasta hyvästä palvelusta.

Harvassa on muuten ne kerrat jolloin jannulta on jäänny tulematta. Kuinka moni nainen vakavasti kantaa huolta siitä ettei ukko saa nallia palamaan?
Ei kukaan. Liittynee siihen, että nainen antaa suhteellisen mieluusti vaikka ei itse saisikaan. Asia ei välttämättä ole "sääliseksiä".

Kyllä mieskin saa runkatessa nopeesti halutessaan. Nopeamminkin kun naisen kanssa, mutta nää kaks asiaa ei vastaa toisiaan eikä niitä silloin mielestäni voi verrata.
Vertausta ei tule tehdä sukupuolien välillä; asia liittyy naisen orgastiseen vaikeuteen.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Orgasmin helppous

ViestiKirjoittaja Gabriel » 17.06.2015 09:44

Psykopatologia kirjoitti:Gabriel: Jos ei ite kykene saamaan niin silloin helposti heitetään tuo argumentti kehiin (marttyyriviitta).
Psykopatologia: Luulen, että kyseessä ei ole useimmiten "marttyyrius" vaan aito tyytyväisyys omasta hyvästä palvelusta.

Harvassa on muuten ne kerrat jolloin jannulta on jäänny tulematta. Kuinka moni nainen vakavasti kantaa huolta siitä ettei ukko saa nallia palamaan?
Ei kukaan. Liittynee siihen, että nainen antaa suhteellisen mieluusti vaikka ei itse saisikaan. Asia ei välttämättä ole "sääliseksiä".

Kyllä mieskin saa runkatessa nopeesti halutessaan. Nopeamminkin kun naisen kanssa, mutta nää kaks asiaa ei vastaa toisiaan eikä niitä silloin mielestäni voi verrata.
Vertausta ei tule tehdä sukupuolien välillä; asia liittyy naisen orgastiseen vaikeuteen.


Tottakai nainen antaa koska se tekee höpöä myös naiselle vaikka hän ei saisikaan. Rakkaudella varmaan myös asian kanssa jotain tekemistä. EN kuitenkaan usko, että naiset ovat järestäin kovin huolestuneita siitä, että mies ei saa, oman viehätysvoiman tunne on kyllä tärkeä. Nainen haluaa tuntea olevansa haluttu ja se on monelle enempi kuin puoli ruokaa. Se on lääkettä jolla potkii pitkään. Mutta jos aina itse jää vaille niin ehkä sekin pitkässä juoksussa karsii sitä tunnepitoisuutta.

Itse kyllä hieman ihmettelen, että kuinka tuo naisten "saamattomuus" nyt kumminkaan on.
Oman kokemuksen mukaan kaikissa pitempiaikaisissa suhteissa nainen on pääsäänntösesti saannut ihan sillä perinteisellä jyystömenetelmällä. (Maksullisessa seksisissä sitten taas yleensä ei, vaikka joskus siinäkin.)

Itseasiassa liiat esileikit ei välttämättä ole orgasmin kannalta edes edullisia.
Itse pyrin siihen että "pipari" tulee niinsanotusti "vihaseksi" ja suorastaan puree sormesta. Ei mitään syvää ronkkimista vaan kiusottelua ja sitten moloa eri variaatioilla. Ihan siis peruskauraa ilman sen kummempaa hifistelyä.

Joskus myös pelkkä houst pois ja hoitoon takaa ihan yhtä hyvän tuloksen.
Gabriel
 

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron