Seksuaalinen häirintä

Re: Seksuaalinen häirintä

ViestiKirjoittaja Gabriel » 02.06.2015 17:12

Minulla on hyviä naispuolisia kavereita noin 30-66 ikävälillä. Eräs viisikymppinen sitten oli ottanaut miehen matkaan, mutta kaverilla ei ollut pysynyt pystyssä. Tomerasti vain tokaisi, että seuraavalla kerralla tarkistan etukäteen, että se varmasti seisoo.

Meillä on tapana keskustella mies - nais juttuja ja tytöt kyselevät välillä miesnäkökulmaa ja neuvoa kuin myös minäkin heiltä. Perustan siis mielipiteeni omien havaintojeni pohjalta, kuin myös keskusteluihini naisten kanssa.

Tarkoitin siis että esim. harvoin on tilannetta missä mies pääsee sivusta seuraamaan naisten keskustelua aiheesta, mutta kyllä noitten keskustelunaiheiden sisältöä on minulle monen naisen toimesta valotettu.

Ja minulla on suurinpiirtein yhtä paljon naispuolisia kuin miespuolisiakin kavereita.
Gabriel
 

Re: Seksuaalinen häirintä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.06.2015 17:17

Gabriel kirjoitti:Minulla on hyviä naispuolisia kavereita noin 30-66 ikävälillä. Eräs viisikymppinen sitten oli ottanaut miehen matkaan, mutta kaverilla ei ollut pysynyt pystyssä. Tomerasti vain tokaisi, että seuraavalla kerralla tarkistan etukäteen, että se varmasti seisoo...

Niin? Missä tuossa on vertailtu miesten peniksiä tai "kadetettu" tai "prassailtu" niillä???
Gabriel kirjoitti:... Meillä on tapana keskustella mies - nais juttuja ja tytöt kyselevät välillä miesnäkökulmaa ja neuvoa kuin myös minäkin heiltä. Perustan siis mielipiteeni omien havaintojeni pohjalta, kuin myös keskusteluihini naisten kanssa...

Ovatko tuntemasi kenties "kadettaneet" tai "prassailleet" miestensä peniksillä toisiaan?
Gabriel kirjoitti:... Tarkoitin siis että esim. harvoin on tilannetta missä mies pääsee sivusta seuraamaan naisten keskustelua aiheesta, mutta kyllä noitten keskustelunaiheiden sisältöä on minulle monen naisen toimesta valotettu...

Kuinka monen naisen toimesta sinulle on kerrottu, että naisilla on tapana vertailla miestensä peniksiä, "kadettaa" niillä toisia naisia tai "prassailla" niillä?
Gabriel kirjoitti:... Ja minulla on suurinpiirtein yhtä paljon naispuolisia kuin miespuolisiakin kavereita.

Ei se todista väitettäsi paikkansapitäväksi.
Kyllästynyt
 

Re: Seksuaalinen häirintä

ViestiKirjoittaja Gabriel » 02.06.2015 17:25

Naiset myös tekee omia analyysejään ympäristöstä ja toisista naisista. Luotan aika pitkäli ystävieni arvostelukykyyn tietyissä asioissa.

Lopeta toi mun koipeen nylkyttäminen.
Gabriel
 

Re: Seksuaalinen häirintä

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 02.06.2015 18:08

Gabriel kirjoitti:Naiset myös tekee omia analyysejään ympäristöstä ja toisista naisista. Luotan aika pitkäli ystävieni arvostelukykyyn tietyissä asioissa...

Miten se todistaa tai puhuu sen puolesta, että naisilla (yleistäen) olisi tapana vertailla miestensä peniksiä tai "kadettaa" niillä toisia naisia?
Gabriel kirjoitti:... Lopeta toi mun koipeen nylkyttäminen.

Lopeta sinä sellaisen väitteen esittäminen, että naiset kertomallasi tavalla toimisivat.
Kyllästynyt
 

Re: Seksuaalinen häirintä

ViestiKirjoittaja Maaria » 02.06.2015 19:12

Minulle henkilökohtaisesti seksuaalinen häirintä on sellaista jatkuvaa puhetta seksistä, kun sitä ei itse halua kuulla varsinkaan koko ajan. Seksi on ihan luonnollinen puheenaihe joissain tilanteissa, mutta, koska asia on omasta mielestäni intiimi, en hirveästi ole kiinnostunut siitä yleisesti puhumaan. Toki muut saavat keskustella siitä minun puolestani. Tai ehkä seksuaalinen häirintä on liian jyrkkää kuvaamaan kiusaantumistani tilanteissa, joissa kierretään yhden aiheen ympärillä, pikemminkin se on rasittavaa ja jopa epäkiinnostavaa. Mutta kukaan ei pakota mihinkään osallistumaan. Jos puhuttaa niin hyvähän sitä on puhua, kuka nyt mistäkin haluaa.
Maaria
 

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron