Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?

Re: Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?

ViestiKirjoittaja toope » 19.05.2015 12:59

Sunkaan viesteilläsi ei ole mitään tekemistä ketjun asian kanssa.
toope
 

Re: Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 19.05.2015 13:22

Trisse kirjoitti:Kysyinkin millainen pakottavuus sai aikaan että sen ne täytyi poistaa? (Me kaikkihan ollaan hyviä esimerkkejä siitä mitä on pielessä nykyajan psykiatriassa... )

Se, että sinulla on tapana ryhtyä vastaavissa tilanteissa riehumaan pidäkkeettömästi, tuottaen sekä itsellesi että sivullisille merkittävää haittaa ja vahinkoa.
Kyllästynyt
 

Re: Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?

ViestiKirjoittaja Gabriel » 19.05.2015 13:27

Kuva
Gabriel
 

Re: Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 19.05.2015 13:31

Trisse kirjoitti:No hyvä että osasit sen ennakoida ja estää. Aloin riehua vasta (ja siksi) kun viestini poistettiin.

Sait siitä omasta mielestäsi hyvän tekosyyn, mutta lieneekö tällä palstalla ketään joka ei tuntisi tapaasi ruveta riehumaan milloin milläkin verukkeella.
Kyllästynyt
 

Re: Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?

ViestiKirjoittaja Hilppa » 19.05.2015 13:35

Gabriel kirjoitti:- -Mulla nimittäin ei ole suomenkielistä wordiä käytössä jolla voisin tarkistella kirjoituksiani. Oma vika myös on että kirjotan hyvin nopeesti, mikä ei välttämättä ole hyvä, koska sen jälkeen joutuu käyttämään paljon aikaa tekstin tarkistamisessa, mutta jostain syystä haluan sen ajatuksen rungon nopeesti paperille. Korjaan jälkikäteen paljon näppäilyvirheitä, mutta osalle olen ilmeisesti sokea.

Ihan ystävällisesti vain totean, että ei nopean kirjoittamisen taito mikään edellytys ole eikä se ole este virheiden korjaamiselle. Tuolloin jää enemmän aikaa oikolukuun ja tekstin paikkailuun, mikä on nopeaan kirjoittamiseen liittyvä hyvä puoli. Harva tekstinkäsittelyohjelmien oikolukuun luottaa tai niitä kirjoittaessaan käyttää, vaikka tekstinkäsittelyohjelmalla pääosin kirjoittaisikin.
Hilppa
 

Re: Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 19.05.2015 13:47

Trisse kirjoitti:En haasta riitaa mutta en tosiaankaan tajua miten kuvittelit viestini poistamisen riehumisen estämisen ja miten kuvittelit sen palstalle jättämisen olevan riski jollekin. Mikset vaan voi myöntää tehneesi virheen niin ei tarvisi vääntää tästä enää?

Mielestäni ei ole ollut virhe poistaa epäasiallista viestiä. Ei edes sille perusteella, ettet sinä poistosta pitänyt vaan käytit (ja käytät) sitä keppihevosenasi matkalla kiillottamaan marttyyrinkruunuasi.
Kyllästynyt
 

Re: Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?

ViestiKirjoittaja Gabriel » 19.05.2015 13:56

Trisse kirjoitti:
Gabriel kirjoitti:
Trisse kirjoitti:
toope kirjoitti:Jos Kyllästynyt saa epäillä tuota Kahviksi, niin minä kirjoitusvirheistä päätellen, epäilen häntä yhdeksi muuksi paluumuuttajaksi.


Hä? Ah, hiffasinkin jo :P Jotain tajuan minäkin. Luulin paluumuuton liittyvän Suomeen muuttoon...


Hiffasit mitä? Minä en hiffannut mitään. Te ootte hassua porukkaa.


Ainoastaan älykästä!


No hyvä, sittenhän minä olen itseäni paremmassa seurassa ja minulla on mahdollisuus kehittyä.
Gabriel
 

Re: Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?

ViestiKirjoittaja Kissi » 19.05.2015 15:32

Moikka, taas on niin hirveä kuva avattarena, voi voi.
Kissi
 

Re: Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?

ViestiKirjoittaja Gabriel » 19.05.2015 15:45

Kissi kirjoitti:Moikka, taas on niin hirveä kuva avattarena, voi voi.


Oliko tämä viesti minulle? (jos ei kuitenkaan ollut niin jätä huomiotta)
Kiitos kuitenkin, tuntuu hieman oudolta, koska niin moni uskoo tuntevansa minut.
Gabriel
 

Re: Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?

ViestiKirjoittaja Kissi » 19.05.2015 16:24

Kyllä oli juuri sinulle, tuo kuvahan on pelottava! Laita nyt jotain siedettävämpää taas.
Kissi
 

Re: Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?

ViestiKirjoittaja Gabriel » 19.05.2015 16:36

Taas?

Kuvahan on varsin symboolinen.
Mielestäni se kuvastaa sitä taistelua joka meidän jokaisen sisällämme riehuu. Niitä päivittäisiä valintoja jotka tekevät meistä sen mitä olemme, lähempänä "Gabrielia vai Saatanaa". Jokainen päivä on täynnä päätöksiä ja tekoja.
Tällä sitten ei ole mitään tekemistä uskonnon kanssa.
Gabriel
 

Re: Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?

ViestiKirjoittaja Maaria » 19.05.2015 16:40

Oletko sinä sateentekijä tuhatkasvoinen morfeus
vai olenko vainoluuloharhassa?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Morfeus
Viimeksi muokannut Maaria päivämäärä 19.05.2015 16:45, muokattu yhteensä 1 kerran
Maaria
 

Re: Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?

ViestiKirjoittaja Kissi » 19.05.2015 16:42

Nyt sinun kyllä pitää vaihtaa tuo kuva, kun minä sanon niin !!
Kissi
 

Re: Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 19.05.2015 16:47

Suosittelen kaikille kirjoittajille, että katsotaan vähän pitempään, ennen kuin ruvetaan syyttämään ketään.
Jos tulokas sattuukin oikeasti olemaan ensimmäistä kertaa asialla, niin nämä epäluuloiset tervehdykset tuskin kannustavat pysymään palstalla.
Helmenkalastaja
 

Re: Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?

ViestiKirjoittaja Kissi » 19.05.2015 16:49

Siinä tapuksessa, tervetuloa uusi asukas :? Mutta jos kumminkin satut olemaan ennestään tuttu, niin kaksinverroin tervetuloa!

a putosi, voi..
Helmis korjaa <3
Kissi
 

Re: Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?

ViestiKirjoittaja Ryysy » 19.05.2015 16:54

Helmenkalastaja kirjoitti:Suosittelen kaikille kirjoittajille, että katsotaan vähän pitempään, ennen kuin ruvetaan syyttämään ketään.
Jos tulokas sattuukin oikeasti olemaan ensimmäistä kertaa asialla, niin nämä epäluuloiset tervehdykset tuskin kannustavat pysymään palstalla.

Kiitos rohkeudesta.
Ryysy
 

Re: Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?

ViestiKirjoittaja Gabriel » 19.05.2015 17:07

Kiitos vaan helmenkalastajelle ja muillekkin. En todellakaan haluaisi ratsastaa kenekään ansioilla taikka negatiivisella imagolla. Voin vakuuttaa olevani ensikertaa palstalla ja nähtäväksi jää kuinka pysyvästi. Vastaanotolla ei ole sen kanssa mitään tekemistä.
Gabriel
 

Re: Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?

ViestiKirjoittaja Kissi » 19.05.2015 17:11

Psykopatologia kirjoitti:Kaikki on OK.
Kissi
 

Re: Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?

ViestiKirjoittaja Maaria » 19.05.2015 18:04

Tervetuloa Gabriel.
Maaria
 

Re: Mikä on pielessä nykyajan psykiatriassa?

ViestiKirjoittaja Ryysy » 19.05.2015 20:56

Ryysy kirjoitti:Jukka Oksanen: Ammatillisen kohtaamisen etiikka
22.1.2014 http://ametry-fi-bin.directo.fi/@Bin/80 ... tiikka.pdf (42 s.)

(...)

Sosiaalialan eettinen kommentti

Sosiaalityö yhteiskuntapoliittisena
toimintana ei ole paljonkaan arvoista
ellei sen tekijöillä ole rohkeutta asettua
niiden ihmisten puolelle, jotka eivät
voi puolustaa elämisoikeuttaan
suorituksilla, selviytymisellä tai
kunniallisella elämäntavalla.

(Riitta Granfelt)

Kukaan tuskin vaivautui klikkaamaan mokomaa peedeeäffää auki, mutta tuossa tiivistyy se, millaista 'hoitoa' itse haluaisin (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta).
Millaistas muut?

PP 19.5.2015 21:10: On hyvä panna kirjoituksen sivumäärä esiin.
Ryysy
 

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron