Nyt puhuu uuden polven miesasiamies

Re: Nyt puhuu uuden polven miesasiamies

ViestiKirjoittaja Kuutar » 25.04.2015 13:40

Psykopatologia kirjoitti:Ei ole tutkimus. - Miksi reliabiliteettisi heittelehtii?

Ei tuossa linkissä ollutkaan tutkimusta, enkä nyt googlaamalla löytänyt. Olen aiemmin lukenut tuollaisesta, Suomessa tehdystä tutkimuksesta. Alkoholi oli merkittävä tekijä, suuri osa sekä rikoksen tekijöistä että uhreista oli humalassa, sen sijaan vaatteilla ei ollut merkitystä.
Viimeksi muokannut Kuutar päivämäärä 25.04.2015 13:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuutar
 

Re: Nyt puhuu uuden polven miesasiamies

ViestiKirjoittaja Ryysy » 25.04.2015 13:41

Hihii, en tiedä kuka täällä on yöllä käynyt nimimerkilläni kirjoittelemassa jotain älytöntä, mistä ei saa tolkkua, mutta muistin juuri eiliseltä hauskan kohdan. Kävelin portaita kiireellä vessaan ja joku mies sanoi, että "kivasti kopisee nuo sinun kengät". Siis junttilenkkarit! Esittelin ne sille ja se sanoi, "mutta kopisee silti kivasti".

Hanki sinäkin nyt superkuumat lutkalenkkarit ja huomio on taattu!
Ryysy
 

Re: Nyt puhuu uuden polven miesasiamies

ViestiKirjoittaja Kuutar » 25.04.2015 13:44

Jaska kirjoitti:Lutkavaatteet aiheuttavat sellaisen psykologisen ilmiön, että ne kiinnittävät huomiota ja lutka erottuu muista ja on siten keskimääräistä todennäköisempi uhri.

Mitkä ovat lutkavaatteet sinun mielestäsi? Entä mikä on lutka?
Kuutar
 

Re: Nyt puhuu uuden polven miesasiamies

ViestiKirjoittaja Ryysy » 25.04.2015 14:12

Minä sain aikoinaan jonkun hiipparin perääni, kun ajoin minihameessa pyörällä. Jouduin ajamaan ylös metsänreunassa olevaa pitkää ylämäkeä, kun tyyppi jäi aina odottelemaan, että ajoin hänestä ohi ja ajoi sitten itse jonkin matkan päähän uudestaan odottamaan. Onneksi minulla oli puhelin mukana ja yhdellä ohituskerralla puhuin siihen kovaan ääneen antaen vaikutelman, että minua ollaan tulossa juuri vastaan, jonka jälkeen kaveri luovutti. Oli aika ikävä kokemus, enkä sen jälkeen ole hameen kanssa ajellut, mikä oli myös sangen epämukavaa muutenkin.

En oikein usko, että se on ollut hameesta kiinni. Tuollaiset hiipparit on kyllä pahimpia, voihan olla että se on ollut joku hameisiin fiksoutunut tirkistelijäperverssi toki. Parhaimpia (vaarattomimpia) ovat nämä suomalaiset pukujuntit, jotka persekännissä pystyvät suoraan kysymään, että "phaaljonko maksaaa".
Ryysy
 

Re: Nyt puhuu uuden polven miesasiamies

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 25.04.2015 18:18

Kuutar kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Ei ole tutkimus. - Miksi reliabiliteettisi heittelehtii?

Ei tuossa linkissä ollutkaan tutkimusta, enkä nyt googlaamalla löytänyt. Olen aiemmin lukenut tuollaisesta, Suomessa tehdystä tutkimuksesta. Alkoholi oli merkittävä tekijä, suuri osa sekä rikoksen tekijöistä että uhreista oli humalassa, sen sijaan vaatteilla ei ollut merkitystä.

Tietysti vaatteillakin voi olla joku merkitys. Mutta kun kännillä ratkaiseva merkitys, muu unohtuu.
Ja ei kai kukaan hullu lähtisi tutkimaankaan ja arvioimaan raiskattujen huoramaisuutta.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nyt puhuu uuden polven miesasiamies

ViestiKirjoittaja Ryysy » 25.04.2015 18:30

Huoramaisuus on prostituoitumaisuus, joten mielestäni väärä termi. Lutka ei ota rahaa, vaan yleensä omaa tai yhteistä nautintoa.
Ryysy
 

Re: Nyt puhuu uuden polven miesasiamies

ViestiKirjoittaja Ryysy » 25.04.2015 18:32

Niin eli meille "opetettiin" pentuna, että lutkan ja huoran ero on se, että huora ottaa hommistaan rahaa. Ei mistän vaatteista ollut kyse.
Ryysy
 

Re: Nyt puhuu uuden polven miesasiamies

ViestiKirjoittaja Ryysy » 25.04.2015 18:36

Psykopatologia kirjoitti:
Kuutar kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:Ei ole tutkimus. - Miksi reliabiliteettisi heittelehtii?

Ei tuossa linkissä ollutkaan tutkimusta, enkä nyt googlaamalla löytänyt. Olen aiemmin lukenut tuollaisesta, Suomessa tehdystä tutkimuksesta. Alkoholi oli merkittävä tekijä, suuri osa sekä rikoksen tekijöistä että uhreista oli humalassa, sen sijaan vaatteilla ei ollut merkitystä.

Tietysti vaatteillakin voi olla joku merkitys. Mutta kun kännillä ratkaiseva merkitys, muu unohtuu.
Ja ei kai kukaan hullu lähtisi tutkimaankaan ja arvioimaan raiskattujen huoramaisuutta.

Väitätkö, että mun lutkalenkkarit ja lökäpöksyt eivät muka ole eroottisesti houkuttelevat?!

EI NIILLÄ VAATTEILLA OLE MERKITYSTÄ MISSÄÄN ASIASSA. Sorry. (Paitsi tietysti perverssille erektiohäiriöiselle voi olla, jos ei pysty kiihottumaan ilman "jotakin".)

Olen miettinyt, että missä vaiheessa se menee pahaksi asiaksi esim. juottaa naista känniin? Itse olen kai ehkä joskus "juottanut naista känniin", mutta en ole miettinyt onko ollut jotakin taka-ajatuksia...
Ryysy
 

Re: Nyt puhuu uuden polven miesasiamies

ViestiKirjoittaja Kuutar » 28.04.2015 03:12

Jaska kirjoitti:Palstan naisista 100% kannatti lutkamarssia jokin aika sitten ja nyt ollaan niin tietämättömiä, ettei muka tiedetä mikä on lutka.

Hohhoijaa :?

Minä kysyin sinulta mitä ovat sinun mielestäsi "lutkavaatteet" ja mikä on "lutka" , joista puhuit? Vastaa kysymykseeni. Itse en käytä mainittuja sanoja. Muistaakseni en ole myöskään kirjoittanut mitään lutkamarssista.
Kuutar
 

Re: Nyt puhuu uuden polven miesasiamies

ViestiKirjoittaja Ryysy » 28.04.2015 07:51

Lutkavaatteet: lyhyt hame, korkokengät, ihonmyötäinen / erittäin avonainen toppi... Veikkaisin jotakin tällaista. Jokaisella on kai vähän erilainen stereotypinen mielikuva. Yleensä mielikuvaan saattaa liittyä myös jokin tietyntyyppinen käytös, en tiedä.

En suostu nyt olemaan käyttämättä sanaa lutka, vaikka se onkin loukkaava... mieluummin parodisoisin koko sanan merkityksen.
Ryysy
 

Re: Nyt puhuu uuden polven miesasiamies

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.04.2015 10:55

Mikä tuossa kuvassa on Jaska se syy, että kerran toisensa jälkeen haluat leväyttää se palstalle?
Hilppa
 

Re: Nyt puhuu uuden polven miesasiamies

ViestiKirjoittaja toope » 28.04.2015 12:42

Jaska kirjoitti:Palstan naisista 100% kannatti lutkamarssia jokin aika sitten ja nyt ollaan niin tietämättömiä, ettei muka tiedetä mikä on lutka.

Hohhoijaa :?


Lopeta tilastojen teko, järkesi ei siihen riitä.
toope
 

Re: Nyt puhuu uuden polven miesasiamies

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 28.04.2015 12:43

Ovatko nuo kaikki siis mielestäsi lutkavaatteissa?
Jos näkisit jonkun ihmisen kadulla kesäaikaan pukeutuneena esimerkiksi kuten noiden rintansa paljastaneiden takana oleva nainen,
ajattelisitko hänen pukeutuneen kuin lutka?

Omaa määritelmääsi lutkasta ja lutkavaatteista käsittääkseni kysyttiin. Yksi kuva on huono vastaus, kun kyseiset henkilöt ovat
varta vasten pukeutuneet omasta mielestään marssin aiheeseen sopivasti.
Helmenkalastaja
 

Re: Nyt puhuu uuden polven miesasiamies

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 28.04.2015 12:48

Mutta varoittelet lutkapukeutumisesta?
Entä jos kyseinen henkilö ei mielestään ole pukeutunut lutkavaatteisiin?

On se kyllä kumma, kun sinulta ei koskaan saa oikeaa vastausta mihinkään.
Helmenkalastaja
 

Re: Nyt puhuu uuden polven miesasiamies

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.04.2015 12:59

Helmenkalastaja kirjoitti:- -

Omaa määritelmääsi lutkasta ja lutkavaatteista käsittääkseni kysyttiin. Yksi kuva on huono vastaus, kun kyseiset henkilöt ovat
varta vasten pukeutuneet omasta mielestään marssin aiheeseen sopivasti.

Niin kysyttiin Jaskan omaa käsitystä termistä "lutka". Hän tukeutuu marssiin, joka kuvaa toisten käsitystä aiheesta.

Oletko Jaska joskus nähnyt naisen julkisesti pukeutuneen bikineihin tai asuun, joka paljastaa tarkoituksellisesti toisen rinnan?
Hilppa
 

Re: Nyt puhuu uuden polven miesasiamies

ViestiKirjoittaja Hilppa » 28.04.2015 13:23

Mutta minä kysyinkin vain toisen rinnan paljastavasta yläosasta.
Hilppa
 

Re: Nyt puhuu uuden polven miesasiamies

ViestiKirjoittaja Ryysy » 28.04.2015 15:48

Nyt olisi taas miesasiamiehille ja -naisille miettimistä...

Äidinkielen taidot hukassa monella peruskoulun päättävällä pojalla

Tiistai 28.4.2015 klo 14.33

Arviointi paljasti taas valtavia eroja .

Koko uutinen: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015042 ... 0_uu.shtml
Ryysy
 

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron