Suomalainen Pro Feministi

Re: Suomalainen Pro Feministi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.03.2015 00:11

Ryysy kirjoitti:No niin, meni jakeluun. Eli tosiaankin kirjan kirjoittajat saavat nimetä kirjansa kuinka haluavat, mutta VAIN siksi, koska he puhuvat itse ITSESTÄÄN. Jotain tällaista Hilppa ja Triskin yrittivät selittää, kun puhuivat itseironiasta.

Itse asiassa minua taas loukkaa enemmän se, että sinä oletat, että minä tai jotkut muut haluavat tulla kuvatuiksi / puhutelluiksi pelkkänä pilluparven osana tai pilluna (=pillunkantotelineenä) ...

En minä sellaista oleta. Halusin vain ravistella sinua ja muita naisia jotka eivät ymmärrä kuinka törkeä Jaskan ei-ehdotus on.
Ryysy kirjoitti:... kuin se, että joku ehdottaa KIRJAN NIMEKSI Pilluparvea. Minun mielestäni kirjan nimeksi voi ehdottaa periaatteessa mitä tahansa, koska ehdotettu kirjan nimi ei sisällä mielestäni oletusta siitä, että "foorumin naiset ovat pillunkantotelineitä"...

Ei tainnut mennä perille vieläkään, koska juuri siitä on kyse; ei-ehdotettu kirjan nimi väistämättä ja ehdottomasti merkitsee sitä, että tämän palstan naisia voi ja saa nimittää pilluparveksi - toisin sanoen vain pelkiksi pilluiksi - eli pelkiksi pillunkantotelineiksi. Ei ole mitään järkevää syytä tai mahdollisuutta ehdottaa tästä palstasta kertovan (hypoteettisen) kirjan nimeksi Pilluparvea - jos se ei sisältäisi sitä merkitystä, että Jaska puhuu palstan naisista (pelkkänä) pilluparvena!
Ryysy kirjoitti:... Sitä en tiedä onko ehdotus tai ei-ehdotus tehty missä mielessä. Jaskalta luonnollisesti oletetaan, että ehdotus on tehty loukkaavassa mielessä. Kun Kahvin kirjoitusta puitiin toisessa ketjussa, PP yritti tarkastella kirjoituksen "henkeä". Näin kuitenkin tehtävän mahdottomaksi.

Jaska ei ole niin tyhmä, ettei tietäisi nimityksen "pilluparvi" olevan hyvin loukkaava - ja juuri siksi hän tekikin ei-ehdotuksensa.
Kyllästynyt
 

Re: Suomalainen Pro Feministi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 31.03.2015 00:24

Eli siis Jaskan ei-ehdotus kuvitteellisesta kirjasta "Pilluparvi" sisälsi viittauksen siihen, että palstan naiset ovat pilluparvi samalla tavalla kuin minun kirjaehdotukseni "Ctrl C + Ctrl V" sisälsi viittauksen siihen, että ko. henkilö käyttää paljon copy-pastetusta?

Joko tajusin?!
Ryysy
 

Re: Suomalainen Pro Feministi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 31.03.2015 00:40

Siis siinä ihan alkuperäisessä ketjussa. Taidan vetäytyä nyt tästä henkilöön menevistä kirjaehdotuksista kokonaan pois, kun niistä voi oikeasti loukkaantua. Trisselle en edes keksisi nyt äkkiseltään mitään, koska mitään mielikuvaa, nasevuutta tms. ei vielä ole tullut mieleen. Toki muutkin voivat keksiä toisilleen toisistaan kertovien kirjojen nimiä, mutta se tuntuu hirveän vaaralliselta... enkä missään nimessä sitä suosittele.
Ryysy
 

Re: Suomalainen Pro Feministi

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 31.03.2015 00:54

Ryysy kirjoitti:Eli siis Jaskan ei-ehdotus kuvitteellisesta kirjasta "Pilluparvi" sisälsi viittauksen siihen, että palstan naiset ovat pilluparvi samalla tavalla kuin minun kirjaehdotukseni "Ctrl C + Ctrl V" sisälsi viittauksen siihen, että ko. henkilö käyttää paljon copy-pastetusta?

Joko tajusin?!

Bingo!
Kyllästynyt
 

Re: Suomalainen Pro Feministi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 31.03.2015 01:58

Pilli on kuitenkin ainakin näennäisesti inferiorinen elin verrattuna piliin,
johon herkästi liitetään voima-elementtejä. Naisen todellinen voima
piilee kuitenkin hänen paremmassa seksuaalisessa kapasiteetissaan
ja sisemmissä elimissään, jotka mahdollistavat uutta luovan raskauden
ja synnytyksen.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomalainen Pro Feministi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 31.03.2015 02:06

Kyllästynyt kirjoitti:Bingo!

Jes!
Ryysy
 

Re: Suomalainen Pro Feministi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 31.03.2015 10:28

Tämä ketju lähti jo alussa pieleen siten, että kirjoittajat keskittyivät toistensa vastauksiin,
eivät aloitusviestin sanomaan. Näin on käynyt usein: takerrutaan kommentoijan kommenttiin
eikä esitetä itse mitään uutta yms. Miten helppoa onkaan kritisoida muita esittämättä itse
mitään järkevää.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomalainen Pro Feministi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 31.03.2015 10:44

Vain minä olen katsonut aloitusvideon ja kommentoinut sitä.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomalainen Pro Feministi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 31.03.2015 11:32

Olisiko tässä tapauksessa myös niin että linkkejä (videoita) katsotaan muutenkin vähemmän tai ei ollenkaan.

Ja mulle kanssa osa tästä syyllisyydestä. Pyydän armollisesti anteeksiantoa. Voin ainakin yrittää keskittyä aiheeseen (muissa ketjuissa!) jatkossa. Mutta... se tulee olemaan vaikeaa.
Ryysy
 

Re: Suomalainen Pro Feministi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 31.03.2015 11:39

Aina voi selitellä omaa toimintaansa parhain päin. Silloin on aina "hyvä".
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomalainen Pro Feministi

ViestiKirjoittaja Ryysy » 31.03.2015 11:44

Joo ja ei tämä onnistu. Nytkin on taas yhdessä ketjussa "epäolennaisuus", mihin haluaisin takertua. Pitäisikö näistä kaikista asian vierestä jutuista sitten perustaa oma ketjunsa vai miten?

Mielestäni jopa tämä

"Tämä ketju lähti jo alussa pieleen siten, että kirjoittajat keskittyivät toistensa vastauksiin,
eivät aloitusviestin sanomaan. Näin on käynyt usein: takerrutaan kommentoijan kommenttiin
eikä esitetä itse mitään uutta yms. Miten helppoa onkaan kritisoida muita esittämättä itse
mitään järkevää."

olisi ollut parempi esimerkin vuoksi laittaa uudeksi aloitukseksi. Nyt kun aloitit keskustelun tästä aiheesta tuomalla asian esiin, niin tavallaan puhut itsekin ketjun aiheen vierestä, mikä on taas omiaan saamaan muut puhumaan ketjun asian vierestä.
Ryysy
 

Re: Suomalainen Pro Feministi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 31.03.2015 11:55

Foorumilla on tapana pomppia.

Mutta olisi hyvä olla älyllisesti rehellinen siten, että ei heti hyökkäisi toista
vastaan samalla kun on itse suojassa tuppisuuna oman kantansa yms. suhteen.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomalainen Pro Feministi

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 31.03.2015 12:32

Minä hyvin, hyvin harvoin avaan linkkejä. Feminismi-asiasta en halua keskustella. Sitä aihetta käsittelevät ketjut tai sitä käsittelemään kääntyvät ketjut täällä ovat aivan järjettömiä. Naiset puhuvat aivan eri asiasta kuin miehet eivätkä miehet ota naisten viestejä kuuleviin korviinsa, vaan jatkavat jankutustaan ketju ketjun perään. Täydellisen hedelmätön puheenaihe täällä.
Helmenkalastaja
 

Re: Suomalainen Pro Feministi

ViestiKirjoittaja Kahvi » 31.03.2015 16:19

Helmenkalastaja kirjoitti:Minä hyvin, hyvin harvoin avaan linkkejä. Feminismi-asiasta en halua keskustella. Sitä aihetta käsittelevät ketjut tai sitä käsittelemään kääntyvät ketjut täällä ovat aivan järjettömiä. Naiset puhuvat aivan eri asiasta kuin miehet eivätkä miehet ota naisten viestejä kuuleviin korviinsa, vaan jatkavat jankutustaan ketju ketjun perään. Täydellisen hedelmätön puheenaihe täällä.

Lihavoimastani kohdasta sanoisin, että tunne on molemminpuolinen - mitähän asian korjaamiseksi voitaisiin tehdä?

Siitä olen täsmälleen samaa mieltä, että feminismi yms puheenaiheet ovat täysin hedelmättömiä täällä. En ymmärrä miksi kerta toisensa jälkeen itse osallistun niihin.
Kahvi
 

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa