Tiede puoltaa tissitaaperoa

Re: Tiede puoltaa tissitaaperoa

ViestiKirjoittaja Valkosiipi » 18.02.2015 10:04

Taisi älähdyksestä päätellen aika moni olla sitä mieltä, että ravintola toimi pöllöpäisesti.

Minä ajattelen niin, että jos ulkomaalainen kiusaantuu imettämisestä niin kovin,
että henkilökunta pyytää imettäjää siirtymään rauhallisempaan paikkaan, fiksu äiti noudattaa vähin äänin henkilökunnan pyyntöä.
Jos henkilökunta ei puhu äidille mitään, minusta äiti voi silloin itse ratkaista ottaako ulkomaalaiset huomioon vai ei.

Vammaiset on minusta sikäli eri juttu, että he eivät voi vammaisuudelleen mitään.
Tietysti... jos esim. kehitysvammainen ei osaa ollenkan käyttäytyä, ehkä silloin voi hienoimmat paikat jättää väliin.
Kaikenlaisia korostuneita uhma- ja murrosikiä heillä, vaikka olisivat kuinka hyvin yhteiskuntaan kasvatettuja.
Valkosiipi
 
Viestit: 1387
Liittynyt: 30.06.2013 06:57

Re: Tiede puoltaa tissitaaperoa

ViestiKirjoittaja Valkosiipi » 18.02.2015 11:39

Keskustelulla yhteiskunnan käytännöt tarkentuvat.
Luultavasti Näsinneulankin käytäntöjä on tarkennettu. Ja monen muun paikan.

Tarvitaan ihmisiä, jotka nostavat metelin, ja tarvitaan meitä, jotka asettavat kyseenalaiseksi.

En kyllä ymmärrä sitäkään, miksi nuoret lapsiaan ruokkivat naiset pitäisi olla yhteisön suojeluksessa. :)
Ennemmin suojelisin itse lapsia sekä vanhuksia ja vammaisia.
Valkosiipi
 
Viestit: 1387
Liittynyt: 30.06.2013 06:57

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron