Kiitollisuus yleisellä tasolla

Re: Kiitollisuus yleisellä tasolla

ViestiKirjoittaja Maaria » 19.12.2014 17:26

Pursuan rakkautta ja olen kiitollinen kaikille. Lenkilläkin aattelin, kuinka ihana minä olen, kuinka jumalainen ja suorastaan vähän kuin jeesus. Täynnä jaloutta ja hyvyyttä.
Elin tovin tällaisessa suloisessa hurmiossa, kunnes sain jonkilaisen raivokohtauksen ja se palautti minut totisesti maan päälle.
Maaria
 

Re: Kiitollisuus yleisellä tasolla

ViestiKirjoittaja tuuve m » 19.12.2014 19:05

:D Jumallle kiitos, että palasit takaisin normaaliksi.
tuuve m
 

Re: Kiitollisuus yleisellä tasolla

ViestiKirjoittaja Kissi » 19.12.2014 20:55

Enhän minä ole vihainen tai katkera? Oli pakko ottaa kantaa tuohon, että sinua aina kiusataan ilkeästi, ihan syyttä? Älä asetu muiden yläpuolelle, se herättää vitutusta ja tarvetta ravistaa. Pysy vaan tiukasti
asiassa, niin hyvä tulee
Kissi
 

Re: Kiitollisuus yleisellä tasolla

ViestiKirjoittaja Kissi » 19.12.2014 21:48

olisit vaan kiitollinen.
Kissi
 

Re: Kiitollisuus yleisellä tasolla

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 19.12.2014 23:11

Sateentekijä kirjoitti:Jos minä tarvitsen nimenomaan sinulta joitain neuvoja, osaan kysyä ihan itse.Kiitos kumminkin hyvästä yrityksestä 8-)

Vaikutelmaksi on tullut, että et tarvitse keneltäkään neuvoja.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kiitollisuus yleisellä tasolla

ViestiKirjoittaja Kissi » 24.12.2014 00:28

Pp. Sateentekijälle:"Vaikutelmaksi on tullut, että et tarvitse keneltäkään neuvoja."

Mulla ainakin oisi hylätty olo, jos noin sanottaisiin, Ei kai kukaan voi olla itseensä niin tyytyväinen, ettei ottaisi huomioon muiden sanomisia ja opastamista, vaik se ärsyttäiskin.
Minä olen aivan helkutin kiitollinen siitä, että nää tyypit täällä on jaksaneet neuvoa mua ja auttaa ja opastaa ja katsoneet läpisormien sitäkin, kun mullikoin tyhmyyttäni.
Ja haluan vielä kiittää (tietenkin) Perttiä opastuksesta, Kyllästynyt viehättää minua myöskin, mutta koska hän on nainen, olen epäluuloinen, varmuudenvuoksi <3
Kissi
 

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa