Jukka Poika: "Pössyttely vei liikaa energiaa"

Jukka Poika: "Pössyttely vei liikaa energiaa"

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 13.10.2014 10:28

Jukka Poika HS:ssä: "Pössyttely vei liikaa energiaa"

Julkaistu: 13.10.2014 8:50 http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288750239899.html

LAULAJA Reggaelaulaja Jukka Poika kertoo Helsingin Sanomissa jättäneensä päihteet, sillä ne veivät liikaa energiaa.
Jukka Poika pääsi vastaamaan Helsingin Sanomien monivalintakysymyksiin, joiden vastauksista pääteltiin hänen henkinen ikänsä.

Testissä udeltiin, maistuisiko marihuana, jos sitä tarjottaisiin. Jukka Poika sanoo, ettei maistuisi.

- Lopetin pössyttelyn, koska se alkoi viedä vähän turhan paljon aikaa ja energiaa, hän sanoo Helsingin Sanomien haastattelussa.

"Olen satuttanut äitiäni ehdottomuudellani"

Jukka Poika on kertonut avoimesti haastatteluissa kannabiksenkäytöstään. Hän kertoi IS:lle vuonna 2011 käyttäneensä kannabista aiemmin miltei päivittäin.

- Olen kehittynyt ja kypsynyt. Kun polttelin, minulla oli ehdottomampi asenne. Nyt elämästäni on poistunut yksi häiriötekijä, joka vei paljon energiaani.

Kannabis rytmitti päivät. Polttelu ei ollut satunnaista, vaan todellinen harrastus: Jukka Poika kasvatti jopa omat kannabiksensa ja jäikin kasvattamisesta kiinni saaden sakkoja.

- En osaa moralisoida asiaa, en tiedä, oliko se minulle hyvä vai huono juttu.

Käyttö loppui, koska Jukka Poika halusi selkeyttää tunnemaailmaansa. Hän myöntää, että nuorempana saattaa suhtautua joihinkin asioihin hölmösti ja satuttaa rakkaimpiaan.

- Olen satuttanut äitiäni ehdottomuudellani. Hän sai minusta lisästressiä. Nyt välimme ovat kuitenkin lämpimät.
IS
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jukka Poika: "Pössyttely vei liikaa energiaa"

ViestiKirjoittaja Pinja » 15.10.2014 10:19

Hyvä päätös lopettaa pössyttely ja käyttää aika sitten paremmin. Tekemättömyyskin on parempi vaihtoehto pössyttelyajanhukalle.
Pinja
 

Re: Jukka Poika: "Pössyttely vei liikaa energiaa"

ViestiKirjoittaja saara » 15.10.2014 16:21

Jukka-Poika on sympaattinen ja miellyttävä esiintyjä. Hyvä jos on löytänyt elämän ilman huumetta.
saara
 

Re: Jukka Poika: "Pössyttely vei liikaa energiaa"

ViestiKirjoittaja Banana » 19.10.2014 01:01

Jokainen "imu" kuluttaa vähintään yhtä paljon, kuin naudanlihan tuotanto/nauttiminen. Perästä pääsee metaanikaasua, joka on merkittävimpiä ilmaston saastuttajia.

Hyvä päätös siis kaiken kaikkiaan.
Banana
 


Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa