Kyllä se oli enemmän impulsiivisuutta kun WMS-R:ssä aloin sanalistojen kohdalla reagoida liian nopeasti ja sitten korjata itse itseäni. Samoin yhdessä reitinpiirtämistestissä sain varmaan hyvän tuloksen - en usko että minun tekniikkaa parempaa oli sillä testi oli varsin simppeli - mutta saatoin vahingossa piirtää ensin väärän reitin ja sitten sotata sen pois. (Tehtävässä oli kuviota kohden minuutti aikaa joten nopea reagointi oli välttämätöntäkin). Nuo testit ovat olleet niin lyhyitä ja viihdyttäviä ettei lyhytjännitteisyyteni ole tullut niissä ilmi. Se on tullut esille vasta suhteellisen vaativissa ja pitkällisissä tehtävissä kuten kerran kun kirjallisuustieteen proseminaarissa menestyin hyvin - esim. opettaja luki ääneen tekstini Virginia Woolfin Aalloista - mutta viimeinen teksti jäi rästiin ja oli selvästi huonoin tekstini.
Minulla on kyllä selkeä taipumus siihen että suoritukseni paranemisen sijasta alkavat heiketä harjoituksen myötä. Ensimmäisen tehtävän (esim. akateemisissa ympyröissä) saan parhaimpaan 10-15%:n mutta viimeisen suurimpiirtein 50%:n. Vaadittaisiin pitkät ja rasittavat testit että tuo näkyisi niissä.
Trisse, eihän viestissäsi siitä mainittu mitään. Joten mikä tuo?