Eroottisuus on seksikkyyttä potenssiin kaksi

Re: Eroottisuus on seksikkyyttä potenssiin kaksi

ViestiKirjoittaja saara » 23.09.2014 21:45

Psykopatologia kirjoitti:Niin, mutta tässä erotiikka-ketjussa. (Sinun olisi pitänyt olla tarkempi korrelaattien kanssa.)

Nyt saara on (ollut) kaikessa täysin samaa mieltä kanssasi, mutta hän puhuu erotiikka-ketjusta.
Sanoin olevani mirrin kanssa samaa mieltä tästä:

Mirri kirjoitti_

"Ehkä kyseinen otsikko on vetävä ja ties miten toimiva iltapäivälehden lööppinä, mutta tällaisella foorumilla otsikko on mielestäni lähinnä vastenmielinen, eikä kerro otsikon käyttäjästä myönteisiä asioita. "

Tästä mirrin kanssa samaa mieltä
Ja ihan itse olen sitä mieltä, ettei tämä kuulu Psykologia ja Psykopatologia- osioon, jos tänne ollenkaan niin romukoppaan missä kaikenlaiset kirjoitukset ovat sallittuja.
saara
 

Re: Eroottisuus on seksikkyyttä potenssiin kaksi

ViestiKirjoittaja saara » 23.09.2014 21:50

Kai täällä saa mielipiteensä ilmaista?
Vai onko se(kin) vain ylläpidolle sallittua?

p.s.Minulla kun sattuu olemaan se harmillinen tapa, että pyrin keskustelemaan siitä ketjusta, missä kulloinkin olen.
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 23.09.2014 21:54, muokattu yhteensä 1 kerran
saara
 

Re: Eroottisuus on seksikkyyttä potenssiin kaksi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.09.2014 21:53

"Tiistaina seisoo" olikin yleistä ja ajankohtaista-osiossa.

Jatkossa puhut kuitenkin "eroottisuus"-ketjusta ja esität,
ettei tällainen otsikko sovi psykopatologia-osioon.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eroottisuus on seksikkyyttä potenssiin kaksi

ViestiKirjoittaja saara » 23.09.2014 21:55

p.s.Minulla kun sattuu olemaan se harmillinen tapa, että pyrin keskustelemaan siitä ketjusta, missä kulloinkin olen.

Olen koko ajan puhunut nimenomaan tästä ketjusta.
saara
 

Re: Eroottisuus on seksikkyyttä potenssiin kaksi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.09.2014 22:01

saara kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Puhutko Psykopatologia-foorumin yleisellä olevasta otsikosta vai jostakin muusta?
Ehkä kyseinen otsikko on vetävä ja ties miten toimiva iltapäivälehden lööppinä, mutta tällaisella foorumilla otsikko on mielestäni lähinnä vastenmielinen, eikä kerro otsikon käyttäjästä myönteisiä asioita. Lukijahan näkee vain otsikon ja otsikon kirjoittajan, eikä aiheesta (tässä tapauksessa seisomisesta) mitään, ellei klikkaa ketjua auki.

Toki nämä ovat mielipidekysymyksiä.

Mirrin kanssa täysin samaa mieltä.
Täysi floppi aloituksena mt-foorumissa.
Jos jonkun ajatukset jatkuvasti liikkuvat tätä rataa, ei ole ihme, jos herättää ainoastaan antipatiaa.
Suutari pysyköön lestissään, eli PP sillä alueella jonka todennäköisimmin hallitsee.
Jatkuvat seksistiset mielenilmaisut vihjailuineen kertovat kirjoittajasta tiettyjä asioita.
Mieleen tulee sanonta: -siitä puhe, mistä puute-
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eroottisuus on seksikkyyttä potenssiin kaksi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.09.2014 22:04

saara kirjoitti:p.s.Minulla kun sattuu olemaan se harmillinen tapa, että pyrin keskustelemaan siitä ketjusta, missä kulloinkin olen.
Olen koko ajan puhunut nimenomaan tästä ketjusta.

Mutta nyt ilmenee (yllä), että oletkin puhunut (ainakin osin) "Tiistaina seisoo"-teemasta.
Tekstistäsi ei käy ilmi, missä kohdassa olet vaihtanut teemaa.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eroottisuus on seksikkyyttä potenssiin kaksi

ViestiKirjoittaja saara » 23.09.2014 22:07

Psykopatologia kirjoitti:
saara kirjoitti:
Mirri kirjoitti:Puhutko Psykopatologia-foorumin yleisellä olevasta otsikosta vai jostakin muusta?
Ehkä kyseinen otsikko on vetävä ja ties miten toimiva iltapäivälehden lööppinä, mutta tällaisella foorumilla otsikko on mielestäni lähinnä vastenmielinen, eikä kerro otsikon käyttäjästä myönteisiä asioita. Lukijahan näkee vain otsikon ja otsikon kirjoittajan, eikä aiheesta (tässä tapauksessa seisomisesta) mitään, ellei klikkaa ketjua auki.

Toki nämä ovat mielipidekysymyksiä.

Mirrin kanssa täysin samaa mieltä.
Täysi floppi aloituksena mt-foorumissa.
Jos jonkun ajatukset jatkuvasti liikkuvat tätä rataa, ei ole ihme, jos herättää ainoastaan antipatiaa.
Suutari pysyköön lestissään, eli PP sillä alueella jonka todennäköisimmin hallitsee.
Jatkuvat seksistiset mielenilmaisut vihjailuineen kertovat kirjoittajasta tiettyjä asioita.
Mieleen tulee sanonta: -siitä puhe, mistä puute-
Eikös se näin pakkaa olemaan? Itselläni on puute seksistä ja erotiikasta, mutta en tee siitä laulua tänne.
saara
 

Re: Eroottisuus on seksikkyyttä potenssiin kaksi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.09.2014 22:11

saara kirjoitti:
Psykopatologia kirjoitti:21:18
Minusta Tanskasen HS-teksti on täyttä asiaa (vaikkakaan ei han skarppi).

Missä kohdassa kriittiset näkevät puutteita?

Kun kerran tivaamalla tivaat, selitän sinulle, etten kritisoi Tanskasen kirjoitusta, vaikka se mielestäni olikin melko tyypillistä lööppitekstiä,. Kritisoin sitä, että teksti tuodaan tänne suurenmoisena ja innoittavana.
Mielipiteeni on, ettei ko asia kuulu mt- foorumille.

Siis sinusta tämä "erotiikka"-teema ei kuulu mt-foorumille.

Nostin Maaret Kallion blogin "Olen niin väsynyt seksiin" (HS) referenssiksi.
Eikö sekään kuulu mt-foorumille?
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eroottisuus on seksikkyyttä potenssiin kaksi

ViestiKirjoittaja saara » 23.09.2014 22:15

Voisit perustaa seksiosion tänne, missä jokainen halukas voisi purkaa seksuaalisuuttaan ja eroottisia unelmiaan.
saara
 

Re: Eroottisuus on seksikkyyttä potenssiin kaksi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 23.09.2014 22:23

Mirri kirjoitti:
Mirri kirjoitti:
trisse kirjoitti:Onko tämä "Tänään tiistaina Helsingissä seisoo" erotiikkaa vai seksikkyyttä? :roll:

Hyvä kysymys.
Ketjun otsikko on ärsyttävässä typeryydessään sellainen, että minä olen jättänyt lukematta koko ketjun. Mielestäni kyseinen otsikko kertoo otsikon laatijasta, ei mistään muusta; asiaahan siinä ei ole yhtään. Eikä vitsikkyyttä senkään vertaa.

Trisse kysyi yleisessä osiossa olevasta ketjun otsikosta Tänään tiistaina Helsingissä seisoo; otsikosta, jota minäkin olen ihmetellyt.

Mutta hyväksytkö tämän ("vetävän") erotiikka-otsikon psykologia-osioon?
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Eroottisuus on seksikkyyttä potenssiin kaksi

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 24.09.2014 08:35

Pahoittelen, että itsekin oli sekava edellä olevassa selvittelyssä.

13:37
On huomattava, että "ketju" ei (aina) ole sama kuin se teema,
jota ketjussa käsitellään.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Edellinen

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron