Onko tässä nyt laitaa! (iltavirkkuus)

Re: Onko tässä nyt laitaa! (iltavirkkuus)

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.09.2014 21:13

Onhan aina tiedetty epäsosiaalisen aineksen liikkuvan mieluiten yöllä ja nukkuvan päivällä. Raiskaukset, murrot, murhat, ja muut kataluudet... Paljon helpompia toteuttaa pimeässä ja muiden ihmisten nukkuessa kuin päiväsaikaan. Päivällä on hyvä levätä ja lisäksi tietysti suunnitella mitä yksinäistä ja epäsosiaalista seuraavana yönä voisi touhuta.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Onko tässä nyt laitaa! (iltavirkkuus)

ViestiKirjoittaja Mirri » 20.09.2014 21:44

Päätit sitten provosoida niin, että saat taisteluparisi paikalle... Se hyvästä ja hauskasta ketjun aloituksesta.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: Onko tässä nyt laitaa! (iltavirkkuus)

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 21.09.2014 21:15

Luulen, että yökukkujat ovat ihan oma lajinsa. Illanvirkku on mielestäni eri asia (eikä meistä löydy epämiellyttäviä piirteitä ;) ).
Helmenkalastaja
 

Re: Onko tässä nyt laitaa! (iltavirkkuus)

ViestiKirjoittaja saara » 21.09.2014 22:09

Helmenkalastaja kirjoitti:Luulen, että yökukkujat ovat ihan oma lajinsa. Illanvirkku on mielestäni eri asia (eikä meistä löydy epämiellyttäviä piirteitä ;) ).

Minä olen aina ollut yökukkuja,mutten katso silti olevani siinä mielessä mitään epäsosiaalista ainesta. En raiskaa, en ryöstä enkä harrasta muutakaan kataluutta öiseen aikaan.Yö on minulle muuten aktiivista toiminnan aikaa, varsinkin nyt kun olen ja elän yksin enkä ole kenenkään toisen aikatauluista riippuvainen.
Päivällä voin nukkua jos nukuttaa ja jättää asioita seuraavaan päivään ym ym
En todellakaan katso yövirkkuuteni takia olevani vaaraksi ympäristölleni.
saara
 

Re: Onko tässä nyt laitaa! (iltavirkkuus)

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 22.09.2014 10:10

Lähinnä huumorimielessä laitoin oman viestini.
Helmenkalastaja
 

Re: Onko tässä nyt laitaa! (iltavirkkuus)

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 22.09.2014 10:30

Kuva

Minulta poliisikin tuli kyselemään vastapäisen talon rikoksista, kun "täältä näkyy aina valoa".
Elän vaarallisesti, olen vaarallinen.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko tässä nyt laitaa! (iltavirkkuus)

ViestiKirjoittaja Helmenkalastaja » 22.09.2014 11:05

Ei tullut ajatelleeksi, että voisit pelätä pimeää ja nukkua sen vuoksi valot päällä...
Helmenkalastaja
 


Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron