Ajatuksenlukua

Ajatuksenlukua

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.09.2014 11:32

YLE Tiede 5.9.2014 klo 9:08 | päivitetty 5.9.2014 klo 9:08
Yrjö Kokkonen http://yle.fi/uutiset/telepatiaa_toteut ... an/7453945

Telepatiaa toteutettiin käytännössä – aivoista-aivoihin
-viesti kulki Intiasta Ranskaan


Ajatus välittyi internetin välityksellä. Tutkijat uskovat aivoista-aivoihin siirtyvän kommunikoinnin
yleistyvän lähitulevaisuudessa.

(- -)

Kuva http://www.plosone.org/article/info%3Ad ... 0105225#s3

Kuva
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ajatuksenlukua

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.09.2014 11:40

(- -)
Nyt tehdyissä kokeissa tutkijat huomasivat tietokoneen tulkinneen väärin
noin 15 prosenttia aivojen välittämästä informaatiosta.

(- -)
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ajatuksenlukua

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 05.09.2014 14:57

Tuohan on parempi tulos kuin "naamat vastakkain" -järjestelyssä.
Kyllästynyt
 

Re: Ajatuksenlukua

ViestiKirjoittaja Beth II » 05.09.2014 15:13

Minä monta kerta koin telepatian kokemuksen. Sitten on tiettyjä ihmisiä, ja niitä on helpommin "lukea" . Yleensä niiden kansa myös tulen toimeen.
Beth II
 

Re: Ajatuksenlukua

ViestiKirjoittaja saara » 05.09.2014 19:55

.
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 10.09.2014 01:08, muokattu yhteensä 3 kertaa
saara
 

Re: Ajatuksenlukua

ViestiKirjoittaja ESJONNE » 05.09.2014 20:25

Meitsi osaa. Arvasin tänää, että faija heittää tsikaan läppää. Sit se sano, että "en mä mitää". meitsi oli, et camoon, kyl mä tajuun fatsi.
Tunnusti sit. Et aika hyvin mult enskertailaisex.
ESJONNE
 

Re: Ajatuksenlukua

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.09.2014 20:58

Tervetuloa, ESJONNE!
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ajatuksenlukua

ViestiKirjoittaja ESJONNE » 05.09.2014 20:59

Psykopatologia kirjoitti:Tervetuloa, ESJONNE!

kiitti hei äijä!
ESJONNE
 

Re: Ajatuksenlukua

ViestiKirjoittaja saara » 05.09.2014 21:15

.
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 10.09.2014 01:07, muokattu yhteensä 2 kertaa
saara
 

Re: Ajatuksenlukua

ViestiKirjoittaja saara » 05.09.2014 21:17

.
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 10.09.2014 01:09, muokattu yhteensä 2 kertaa
saara
 

Re: Ajatuksenlukua

ViestiKirjoittaja ESJONNE » 05.09.2014 21:34

saara kirjoitti:"SVETLANAN VIHAINEN SISKONPOIKA"

Voihan räkä ja pitkät vitun viikset :lol:

Huolieilinenhän oli myös Svetlana 8-)

Ni? Mun luokal oli yx Martti. On myös olemas Ahtisaaren martti.
ESJONNE
 

Re: Ajatuksenlukua

ViestiKirjoittaja ESJONNE » 05.09.2014 21:37

saara kirjoitti:Mistä noita pelljä oikein sataa??

Niipä. Faija sano etä älä hauku ketää, ettet tuu ite haukutuz. Sulla vissii eri opit.
ESJONNE
 

Re: Ajatuksenlukua

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 05.09.2014 21:43

Varoitan saaraa.

Siirrän ketjun vertaistukeen, mihin se paremmin sopii.

6.9.2014 0:56 Siirsin erehdyksessä; siirrän takaisin psykologiaan.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ajatuksenlukua

ViestiKirjoittaja saara » 05.09.2014 21:49

.
Viimeksi muokannut saara päivämäärä 10.09.2014 01:10, muokattu yhteensä 1 kerran
saara
 

Re: Ajatuksenlukua

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.09.2014 11:43

(- -)
Aivoista-aivoihin viestiminen on toki vasta alkeellisella tasolla ja vaatii paljon lisäkehittelyä.
Tutkijat uskovat kuitenkin, että tietokoneiden ja ihmisaivojen välinen, samoin kuin tietokone-
välitteinen aivoista-aivoihin kommunikointi lisääntyy
ja muuttuu sujuvammaksi lähitulevaisuudessa.
Nyt tehdyissä kokeissa tutkijat huomasivat tietokoneen tulkinneen väärin noin 15 prosenttia aivojen
välittämästä informaatiosta.
[PP]
(- -)

Ei lisäänny, koska käytännön järkeviä sovelluksia ei ole.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ajatuksenlukua

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 06.09.2014 18:54

ESJONNE kirjoitti:
saara kirjoitti:"SVETLANAN VIHAINEN SISKONPOIKA"

Voihan räkä ja pitkät vitun viikset :lol:

Huolieilinenhän oli myös Svetlana 8-)

Ni? Mun luokal oli yx Martti. On myös olemas Ahtisaaren martti.


:lol: :lol: :lol: Nyt täytyy kyllä selittää, miksi tämänkaltaiset viestit mua naurattaa. Nämä ovat jotain muuta kuin sitä iänikuista jankkausta kuka teki mitä teki ja milloin teki juttuihin.

Itse olen sen virheen tehnyt, kertonut liian avoimesti netin kautta asioistani ja opin siitä paljon. En enää kuuna päivänä haluaisi esim. täällä pitää päiväkirjaa ja kertoa omista asioistani!
Ymmärrän kuitenkin niitä, jotka niin haluavat tehdä. Ja kunnioitan sitä uskallusta.

Olen myös sen virheen tehnyt, ylittänyt jonkun rajan hyvässä maussa ja sortunut iänikuiseen jankkaamiseen samasta asiasta, kinasteluun asiasta jota joskus vielä tänäkin päivänä mietin, että miten minulle kävi niin :lol: Olen myös sortunut haukkumaan ihmistä, joka oli minulle tärkeä. Ja sitäkään en vielä tänä päivänä ymmärrä, mistä kaikki ilkeys kumpusi.

Ja miten tämä tilitykseni liittyy kaikkeen.

Siten että täällä on hirveän vaikea olla oma itsensä.
Jo sinä PP vaadit, et vaadi, oletat, et oleta, pitäisi tietää ja ei pitäisi tietää, voi sanoa ei voi sanoa... tuntuu välillä, että sinulla se ongelma on eikä kirjoittajilla ja jos suoraan oman näkemyksen sanon, haluat viedä tätä laumaa perässäsi kuin pässiä laumassa. Ja niitä sinulla muutama onkin, hyvä seuraaja.
Ja sinä se päättämätön omasta linjastasi olet, ei kirjoittajat. Annat löysää, kun se sinulle sopii ja otat sen saman löysän pois, kun se on sinun tarkoituksiisi sopivaa.
Pompottelet ihmisiä kuin olisivat jotain pelinappuloita ja valjastettu vain sinun tarkoituksiisi.
On sanottava, että olet joissakin tapauksissa enemmän kuin kärsivällinen mutta sen korjaakin aika nopeasti sinun toinen puolesi.

Nyt jään odottamaan niitä viestejä, joissa tämä kertomani on lähestulkoon pilkottu atomeiksi ja joka lauseeseen vaaditaan vastausta erikseen. Voin kertoa, niitä ei tule :lol:
Ja jos kirjoituskiellon saan, joko määräaikaisen tai pysyvän, tai PP.n nuhteluita voin kertoa senkin etten saa sydäriä enkä itke.

Sen vaan sanon, jos jollakin on mielestäni osuva ja hauska kommentti ja se esim. minut ja ehkä jonkun muunkin saa hyvälle tuulelle ja nauramaan, niin ei kai se sentään ihan hukkaan ole mennyt. Mielenterveyspalstallakaan.
Peilikuva
 

Re: Ajatuksenlukua

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 06.09.2014 21:04

Ongelma saattaa pojimmaltaan olla siinä, että ihmiset loukkaantuvat ja suuttuvat verisesti.

Monet ovat myös ajatuksenlukijoita.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ajatuksenlukua

ViestiKirjoittaja Peilikuva » 06.09.2014 21:13

Psykopatologia kirjoitti:Ongelma saattaa pojimmaltaan olla siinä, että ihmiset loukkaantuvat ja suuttuvat verisesti.

Monet ovat myös ajatuksenlukijoita.

Niin että kun sattuu molemmilla puolilla antennit olevan "otollisessa asemassa", niin silloin telepaattinen viestintä on todennäköistä. :lol: :lol: Anteeksi :lol:
Peilikuva
 

Re: Ajatuksenlukua

ViestiKirjoittaja Beth II » 07.09.2014 00:04

Peilikuva kirjoitti:
ESJONNE kirjoitti:
saara kirjoitti:"SVETLANAN VIHAINEN SISKONPOIKA"

Voihan räkä ja pitkät vitun viikset :lol:

Huolieilinenhän oli myös Svetlana 8-)

Ni? Mun luokal oli yx Martti. On myös olemas Ahtisaaren martti.


:lol: :lol: :lol: Nyt täytyy kyllä selittää, miksi tämänkaltaiset viestit mua naurattaa. Nämä ovat jotain muuta kuin sitä iänikuista jankkausta kuka teki mitä teki ja milloin teki juttuihin.

Itse olen sen virheen tehnyt, kertonut liian avoimesti netin kautta asioistani ja opin siitä paljon. En enää kuuna päivänä haluaisi esim. täällä pitää päiväkirjaa ja kertoa omista asioistani!
Ymmärrän kuitenkin niitä, jotka niin haluavat tehdä. Ja kunnioitan sitä uskallusta.

Olen myös sen virheen tehnyt, ylittänyt jonkun rajan hyvässä maussa ja sortunut iänikuiseen jankkaamiseen samasta asiasta, kinasteluun asiasta jota joskus vielä tänäkin päivänä mietin, että miten minulle kävi niin :lol: Olen myös sortunut haukkumaan ihmistä, joka oli minulle tärkeä. Ja sitäkään en vielä tänä päivänä ymmärrä, mistä kaikki ilkeys kumpusi.

Ja miten tämä tilitykseni liittyy kaikkeen.

Siten että täällä on hirveän vaikea olla oma itsensä.
Jo sinä PP vaadit, et vaadi, oletat, et oleta, pitäisi tietää ja ei pitäisi tietää, voi sanoa ei voi sanoa... tuntuu välillä, että sinulla se ongelma on eikä kirjoittajilla ja jos suoraan oman näkemyksen sanon, haluat viedä tätä laumaa perässäsi kuin pässiä laumassa. Ja niitä sinulla muutama onkin, hyvä seuraaja.
Ja sinä se päättämätön omasta linjastasi olet, ei kirjoittajat. Annat löysää, kun se sinulle sopii ja otat sen saman löysän pois, kun se on sinun tarkoituksiisi sopivaa.
Pompottelet ihmisiä kuin olisivat jotain pelinappuloita ja valjastettu vain sinun tarkoituksiisi.
On sanottava, että olet joissakin tapauksissa enemmän kuin kärsivällinen mutta sen korjaakin aika nopeasti sinun toinen puolesi.

Nyt jään odottamaan niitä viestejä, joissa tämä kertomani on lähestulkoon pilkottu atomeiksi ja joka lauseeseen vaaditaan vastausta erikseen. Voin kertoa, niitä ei tule :lol:
Ja jos kirjoituskiellon saan, joko määräaikaisen tai pysyvän, tai PP.n nuhteluita voin kertoa senkin etten saa sydäriä enkä itke.

Sen vaan sanon, jos jollakin on mielestäni osuva ja hauska kommentti ja se esim. minut ja ehkä jonkun muunkin saa hyvälle tuulelle ja nauramaan, niin ei kai se sentään ihan hukkaan ole mennyt. Mielenterveyspalstallakaan.


Siksi minäkin sanoi että pidän Huolieilisesta :lol: Koska minusta tuntui että hän ja Saarakin tuoneet tähän hautakammioon hiukan tuuletusta. Tuntui jotenkin erilaiselta kun tulin tänne, raikammalta. Mutta ei kauan kestänyt.. :|

Mutta kun tässä ei saa olla mitään, paitsi sappea ja kireyttä, ja mielummin sellainen Pohjois-Korean meininki :arrow: Kevällä PP sai raivarin jopa kangas taideteoksesta jota oli ripustettu takennuksessa Prahassa, se esitti Putinia. Varmaan ei ollut sellaista tiedotusvälinettä joka ei julkaissut teosta, mutta tässä sihistiin kun pahimmassa ampiaispesässä. Mutta olen täällä Ukrainan takia ja vain Ukrainan tiedottamisen takia. Onneksi nyt Suomenkin tiedotutusvälineet alkaneet olla ajan tasalla, joten en stressa enää niin paljon. Pahinta oli kun Kremlin valheita toistettiin niissäkin ja Pertti Luukkonen kenties ahkeroinut sensuurissa enemmään kun kuka muu länsimainen foorumi. Kieltämättä tälläinen stalinistinen meininki tuntui raivostuttavalta, ja on todettu että jokainen oikean informaation pimittäminen ja suoranainen hävittäminen vain pahentaa asioitaa ja vie ihmishenkia.

Jos joku halua sitten myöhemmin kysyä näiltä stalinin meningin persenuolijoilta jotain, niin kysyköön. Esimerkiksi uhrien läheiset. Nykyisin netissa kaikki on julkista.
Beth II
 

Re: Ajatuksenlukua

ViestiKirjoittaja Beth II » 07.09.2014 00:06

Psykopatologia kirjoitti:Ongelma saattaa pojimmaltaan olla siinä, että ihmiset loukkaantuvat ja suuttuvat verisesti.

No mutta Pertti, sinussahan löytyi itsekrittisyyttäkin!
Beth II
 

Seuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron