'

Re: '

ViestiKirjoittaja saara » 02.09.2014 23:36

Pinja kirjoitti:Olisitte joskus hiljaa.


eräät ei vaan osaa...
saara
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Beth II » 03.09.2014 11:36

Huolieilinen, älä lähde, minä pidän sinusta.

Jos Huolieiliselle allekirjoitus on tärkeä ja se oli alunperin oli Huolieilisen, minusta Hilpan täytyy palauta sen.
Beth II
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 11:55

Beth II kirjoitti:Huolieilinen, älä lähde, minä pidän sinusta.

Jos Huolieiliselle allekirjoitus on tärkeä ja se oli alunperin oli Huolieilisen, minusta Hilpan täytyy palauta sen.

Pidä sinä kenestä haluat, mutta kyseinen allekirjoitus oli ja on alunperin Hilpan, ja Huolieilisen jutut olivat puhdasta kiusaamista - niin kuin 95 % hänen kaikista kirjoituksistaan.

Joku tolkku pitäisi idioottimaisuuksillakin olla ...
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Beth II » 03.09.2014 12:03

Ymmärsin että ne ovat myös ennestään tuttuja ja silloin allekirjoitus oli Huolieilisen.
Beth II
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 12:11

Beth II kirjoitti:Ymmärsin että ne ovat myös ennestään tuttuja ja silloin allekirjoitus oli Huolieilisen.

Vaan kun ei ollut.
Eikä myöskään ole ollut mitään viitettä tai osoitusta siitä, että Huolieilinen olisi ko. allekirjoitusta jossain käyttänyt.

Kyse oli vain ja ainoastaan kiusaamisesta, ja niin ollen on umpityperää ryhtyä peesaamaan Huolieilistä jonka ainoa tarkoitus näytti olevan palstan häiritseminen ja sen kirjoittajien kiusaaminen.
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 12:15

Beth II kirjoitti:Ymmärsin että ne ovat myös ennestään tuttuja ja silloin allekirjoitus oli Huolieilisen.

Jos Huolieilinen penkoo menneisyyttä, hänen olisi syytä tuoda penkomisen kohteena oleva palsta ja siellä käyttämänsä nimimerkki esille. Jotta saataisiin muistin virkistystä ja jotakin tolkkua hänen väitteisiinsä.
Hän näyttää 'tuntevan' minutkin jostakin, missä hänen väittämänsä mukaan olen juorunnut, muttei minulla ole hajuakaan asiasta - eikä hänestä. Olen luullut häntä uudeksi tuttavuudeksi; silti hän syystä tai toisesta (vuosien takaisten kaunojen vuoksi?) halusi iskeä kimppuun. Yhtä tyhjän kanssa moinen huiskiminen, kun itse lymyilee piilossa.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: '

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 12:24

Kyllästynyt kirjoitti:
Beth II kirjoitti:Huolieilinen, älä lähde, minä pidän sinusta.

Jos Huolieiliselle allekirjoitus on tärkeä ja se oli alunperin oli Huolieilisen, minusta Hilpan täytyy palauta sen.

Pidä sinä kenestä haluat, mutta kyseinen allekirjoitus oli ja on alunperin Hilpan, ja Huolieilisen jutut olivat puhdasta kiusaamista - niin kuin 95 % hänen kaikista kirjoituksistaan.

Joku tolkku pitäisi idioottimaisuuksillakin olla ...

Ollaan mielenterveysaiheisella vertaistukifoorumilla, joten ehkä kaikki ei ole kiusaamista tai idioottimaisuutta, mikä sinun silmissäsi näyttää sellaiselta. Voihan kummallisiin ja toisten kimppuun käyviin kirjoituksiin olla muitakin syitä kuin idioottimaisuus tai kiusaaminen.
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 12:29

Mirri kirjoitti:
Kyllästynyt kirjoitti:
Beth II kirjoitti:Huolieilinen, älä lähde, minä pidän sinusta.

Jos Huolieiliselle allekirjoitus on tärkeä ja se oli alunperin oli Huolieilisen, minusta Hilpan täytyy palauta sen.

Pidä sinä kenestä haluat, mutta kyseinen allekirjoitus oli ja on alunperin Hilpan, ja Huolieilisen jutut olivat puhdasta kiusaamista - niin kuin 95 % hänen kaikista kirjoituksistaan.

Joku tolkku pitäisi idioottimaisuuksillakin olla ...

Ollaan mielenterveysaiheisella vertaistukifoorumilla, joten ehkä kaikki ei ole kiusaamista tai idioottimaisuutta, mikä sinun silmissäsi näyttää sellaiselta. Voihan kummallisiin ja toisten kimppuun käyviin kirjoituksiin olla muitakin syitä kuin idioottimaisuus tai kiusaaminen.

Niin voi, mutta ilmeistä kiusaamista ei pitäisi vähätellä mahdollisesti "muista syistä" johtuvaksi tai muuten hyväksyttäväksi toiminnaksi tai käytökseksi.
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Golden flower » 03.09.2014 13:02

Eihän Mirri sanonut, että huolieilisen toiminta tai käytös olisi ollut hyväksyttävää vaikka kyse ei olisi ollut kiusaamisesta. Ehkä hän todella kuvitteli (harhaisesti) Hilpan vieneen allekirjoituksen. En minä tiedä onko niin, mutta sekin mahdollisuus on olemassa. Ei kyse ole vähättelystä.
Golden flower
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 13:09

Golden flower kirjoitti:Eihän Mirri sanonut, että huolieilisen toiminta tai käytös olisi ollut hyväksyttävää vaikka kyse ei olisi ollut kiusaamisesta. Ehkä hän todella kuvitteli (harhaisesti) Hilpan vieneen allekirjoituksen. En minä tiedä onko niin, mutta sekin mahdollisuus on olemassa. Ei kyse ole vähättelystä.

Ei, mutta hän sanoi:
Mirri kirjoitti: Ollaan mielenterveysaiheisella vertaistukifoorumilla, joten ehkä kaikki ei ole kiusaamista tai idioottimaisuutta, mikä sinun silmissäsi näyttää sellaiselta. Voihan kummallisiin ja toisten kimppuun käyviin kirjoituksiin olla muitakin syitä kuin idioottimaisuus tai kiusaaminen.

ja koska hän kohdisti sanansa minulle, mielestäni Mirrin kirjoitus oli tässä tilanteessa täysin tarpeeton ja turha sekä kiusaamista ja sen seurauksia vähätttelevä. Osaan erottaa mikä on kiusaamista ja mikä ei - vaikka Mirri ei sitä uskoisikaan.
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Golden flower » 03.09.2014 13:15

^Minusta on taas luonnollista, että Mirri närkästyi sinulle, jos ymmärsi, että kyse saattaa olla harhaisuudesta (ottaen huomioon Mirrin taustat). Toki Mirri osaa itse valottaa asiaa enemmän.
Golden flower
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Hilppa » 03.09.2014 13:17

Beth II kirjoitti:Ymmärsin että ne ovat myös ennestään tuttuja ja silloin allekirjoitus oli Huolieilisen.

Ymmärsit väärin. Tuo allekirjoitus on ollut ainoastaan minulla ja tällä palstalla. En kirjoita muilla mielenterveyspalstoilla, en tunne Huolieilistä eikä hänen väittämäänsä allekirjoituksen alkuperästä pidä paikkansa.
Hilppa
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 13:25

Golden flower kirjoitti:^Minusta on taas luonnollista, että Mirri närkästyi sinulle, jos ymmärsi, että kyse saattaa olla harhaisuudesta (ottaen huomioon Mirrin taustat). Toki Mirri osaa itse valottaa asiaa enemmän.

Mirri on närkästynyt minulle ja minuun toistuvasti - ja hänellä on täydet vapaudet niin tehdä.

Mutta jos Mirri ajatteli, että Huolieilisen kohdalla olisi ollut kyse harhaisuudesta, hän potkaisi pahasti yli maalin.
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Golden flower » 03.09.2014 13:36

En ole edelleenkään huomannut, että Mirri olisi sinuun närkästynyt sen enempää kuin muihinkaan, mutta en välttämättä ole paras arvioija. Toiseen asiaan, en tunne huolieilistä, enkä näin ollen pysty tekemään mitään muita relevantteja johtopäätöksiä hänen toiminnastaan kuin, että itse koin sen toisinaan häiritsevänä. Onko sinulla jotain parempaa tietoa?
Golden flower
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Psykopatologia » 03.09.2014 13:45

huolellinenhan valehteli.
Avatar
Psykopatologia
Ylläpitäjä
 
Viestit: 57805
Liittynyt: 12.02.2010 13:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 13:47

Golden flower kirjoitti:En ole edelleenkään huomannut, että Mirri olisi sinuun närkästynyt sen enempää kuin muihinkaan...

Jos minkä tahansa viestin perään kirjoittaa edellistä kirjoitusta kompromettoivan kommentin, kyllä minun mielestäni silloin on kyse (kompromettoijan) ainakin jonkin asteisesta närkästyksestä.
Mirri voi ja saa olla minuun närkästynyt, ei tässä siitä ole kyse, mutta jos hän minun kiusaamista koskevan viestini perään kirjoittaa omansa jossa muistuttaa minua, ettei kaikki se mitä minä pidän kiusaamisena sellaista ole, oli se tässä tapauksessa ja tässä tilanteessa täysin turha ja tarpeeton kommentti.
Golden flower kirjoitti:... Toiseen asiaan, en tunne huolieilistä, enkä näin ollen pysty tekemään mitään muita relevantteja johtopäätöksiä hänen toiminnastaan kuin, että itse koin sen toisinaan häiritsevänä...

Jos et tunne Huolieilistä, etkä omasta mielestäsikään ole "välttämättä paras arvioija", mitä haluat minulle sanoa tai mistä muistuttaa?

Huolieilisen henkilöllisyydestä minulla on omat epäilykseni, mutta koska en voi niitä millään tavalla todistaa, en lähde niistä julkisesti keskustelemaan.
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Golden flower » 03.09.2014 14:01

viestissäni ei ollut muita merkityksiä kuin mitä siinä luki. Ensin kerroin oman näkemykseni Mirrin närkästyksistä suhteessa sinuun ja sitten oman tietämättömyyteni suhteessa huolieiliseen. Vaikka sinulla olisi muuta tietoa niin minulle ei ole, enkä voi sinun aivoillasi tätä asiaa ryhtyä tulkitsemaan. Itsekin koen jo tämän julkisen keskustelun aiheesta hiukan sopimattomana ja minun puolestani sen voi lopettaa.
Golden flower
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Kyllästynyt » 03.09.2014 14:07

Golden flower kirjoitti:viestissäni ei ollut muita merkityksiä kuin mitä siinä luki. Ensin kerroin oman näkemykseni Mirrin närkästyksistä suhteessa sinuun...

Mutta miksi?
Golden flower kirjoitti:... Vaikka sinulla olisi muuta tietoa niin minulle ei ole, enkä voi sinun aivoillasi tätä asiaa ryhtyä tulkitsemaan...

Siitä ei missään kohtaa ole ollut kyse. Ei ole tuollainen vaihtoehto edes käynyt mielessäni.
Golden flower kirjoitti:... Itsekin koen jo tämän julkisen keskustelun aiheesta hiukan sopimattomana ja minun puolestani sen voi lopettaa.

Sopii minulle.
Kyllästynyt
 

Re: '

ViestiKirjoittaja Mirri » 03.09.2014 14:08

Kyllästynyt kirjoitti:...Jos minkä tahansa viestin perään kirjoittaa edellistä kirjoitusta kompromettoivan kommentin, kyllä minun mielestäni silloin on kyse (kompromettoijan) ainakin jonkin asteisesta närkästyksestä...

Kaivoin sanakirjan esille, jotta ymmärtäisin mitä Kyllästyneen mielestä olen tehnyt:
Kompromettoida saattaa huonoon valoon, epäilyn alaiseksi
Avatar
Mirri
 
Viestit: 21980
Liittynyt: 01.01.2012 19:18

Re: '

ViestiKirjoittaja Golden flower » 03.09.2014 14:15

Psykopatologia kirjoitti:huolellinenhan valehteli.


Ok, en tiennyt. Oletin olevan mahdollista, että hän todella kuvitteli Hilpan vieneen hänen allekirjoituksensa.
Golden flower
 

EdellinenSeuraava

Paluu Psykologiaa ja psykopatologiaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron